Die is van vrijdag toch ?quote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef Toverheks het volgende:
Vette dikke aanrader deze doc. al hou je niet van de Stones..en Keith is me een Baas![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1385693![]()
Post maar gelijk 1 van hun mooiste nummers ( vind ik dan)![]()
Weet het niet, keek op uitzendinggemist en daar stond deze, aanraderquote:
En we hebben de meeste films al een keer gezien ...quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:35 schreef Poezewoes het volgende:
Je wordt nu dood gegooid met films!
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En we hebben de meeste films al een keer gezien ...
Ik hoop dat je gezien je enthousiasme ook gul hebt gegeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:40 schreef Toverheks het volgende:
Zat heerlijk SR te kijken, wat een bedrag weer binnen gehaald, en dit jaar vond ik het veel leuker dan vorige editie`s, leuk publiek.....volgend jaar naar Haarlem.
Je schat het volk hier hoog in .... geestelijk voorbereidenquote:Op maandag 30 december 2013 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
Rustig hier...
Ik hoop maar dat het is omdat jullie gezellige feestdagen hebben![]()
(of (geestelijk)voorbereiden voor Utopia)
Thx Sjek.. en voor jou ook hé?quote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik wens iedereen alvast een mooi uiteinde en een gezond en gelukkig nieuwjaar toe...
Het klinkt altijd raar dat "uiteinde" alsof je dood gaat of alsof je poeperd een beurt krijgt.quote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik wens iedereen alvast een mooi uiteinde en een gezond en gelukkig nieuwjaar toe...
Your wish is his commandquote:
Ik jullie ook !quote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |