Ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 5 december 2013 01:25 schreef Zhano het volgende:
Beker gewonnen
Die Ghilas neemt bijna moeiteloos de positie van Martinez (4 maanden blessa) in
Wat heb jij met Helton gedaan? Vind m nogal een grabbelaar (net als IRL en FUT). Had Adan gratis maar die is ook niet goed genoeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfdeMartinez verkopen als ze met veel geld komen, is stiekem redelijk blessure gevoelig.
Transfervrij laten gaan. Dat seizoen gewoon eerste keeper maar wilde geen salaris inleveren. Vervolgens Ter Stegen voor 7 miljoen gehaald.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat heb jij met Helton gedaan? Vind m nogal een grabbelaar (net als IRL en FUT). Had Adan gratis maar die is ook niet goed genoeg.
Zo weinig voor Ter Stegen?quote:Op donderdag 5 december 2013 01:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Transfervrij laten gaan. Dat seizoen gewoon eerste keeper maar wilde geen salaris inleveren. Vervolgens Ter Stegen voor 7 miljoen gehaald.
Mangala 15 goals uit 39 wedstrijden
Borussia was gedegradeerd. Dan ga ik altijd als een vieze aasgier spelers kopenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zo weinig voor Ter Stegen?![]()
Hier is hij 24 miljoen waard
Heb hem en Lucho al verlengd, maar probeer ze beide te verkopen denk ik. Defour mag ook weg, net als Boilesen en Retro.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Transfervrij laten gaan. Dat seizoen gewoon eerste keeper maar wilde geen salaris inleveren. Vervolgens Ter Stegen voor 7 miljoen gehaald.
Mangala 15 goals uit 39 wedstrijden
Je moet Bruma van Gala paaien. Verder zijn er echt weinig goeie Portugese talenten. Gelukkig heb ik 1 4,5* regen kunnen kopenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb hem en Lucho al verlengd, maar probeer ze beide te verkopen denk ik. Defour mag ook weg, net als Boilesen en Retro.
Heb een backje verhuurd dit seizoen en die doet het goed (Rafa), die geef ik misschien een kans in de voorbereiding straks. Zit nu 2-3 wedstrijden van het einde van het seizoen.
Ik ook jaquote:Op donderdag 5 december 2013 01:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 1 4,5* regen kunnen kopen
Komen allemaal uit het FUT-topicquote:Op donderdag 5 december 2013 11:20 schreef Leonos het volgende:
Wat doen al die nieuwe mensen hier opeens?
Ik ga de ArenA uitbreiden met 12.000 man, moet ik een seizoen in de Kuip spelen
Kut spel.
Zo gek is het toch niet? Stuk minder balbezit en geen echt goede kansen?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
2-0 verloren in de finale
Gelijkspel zou beter zijn 2-0 is wel vertekend. 2 clear cut vs 3 half + lat..quote:Op donderdag 5 december 2013 12:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet? Stuk minder balbezit en geen echt goede kansen?
Die lat valt al onder de halve kans waarschijnlijk, maar ik snap dat het zuur is hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 12:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gelijkspel zou beter zijn 2-0 is wel vertekend. 2 clear cut vs 3 half + lat..
Dreamteam XI:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |