Als ze het altijd afketst, dan houdt het idd op.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Wil niet pushen... heb haar bijv. al gezegd van regel dan en dan oppas, doe ik hetzelfde met mijn kinderen en dan gaan wel gezellig naar iets wat we allebei leuk vinden (bijv. circus). Maar geeft aan het qua druk niet aan te kunnen... Ze wil zich niet openstellen voor leuke dingen en wil er voor 101% voor haar kleine man zijn. Ook haar vriendinnen geven aan dat ze wat leuks moet doen, maar die komen er ook niet doorheen ..
Kijk, ik heb je al gezegd dat ik weet wat ik wil en hoe ik sta in het leven en dat verschilt van persoon tot persoon, Ik leef liever als een epicurist dan een stoïcijn en dat is mijn keuze. Maar wat wil jij eigenlijk? Of hoe zie je dat dan een date e.d.?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je planmatig moet gaan werken. Maar als je op date gaat, heb je een bepaalde motivatie. Dat kan vanalles zijn. Een doel hoeft verder ook niet heel erg rationeel te zijn of wat dan ook. Het doel van een XTC-slikker is om "hard te gaan". Een prima doel. Die XTC slikker acht dat zijn primaire behoefte op dat moment en wil dus dat onwennige van het niet hard gaan wegnemen.
Ook als je op een datingsite gaat of wat dan ook, heb je nou eenmaal een doel. Anders doe je iets niet. Je gaat toch ook 's-ochtends naar het werk? Dat doe je met een bepaalde motivatie.
Een date zie ik als een opstapje tot intimiteit. Dat kan zijn een one-night-stand, een scharrel of een echte relatie. Dat zijn dus 3 doelen die mij motiveren om te daten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk, ik heb je al gezegd dat ik weet wat ik wil en hoe ik sta in het leven en dat verschilt van persoon tot persoon, Ik leef liever als een epicurist dan een stoïcijn en dat is mijn keuze. Maar wat wil jij eigenlijk? Of hoe zie je dat dan een date e.d.?
Ze is depressief? of heb ik iets gemist in je tekst?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Wil niet pushen... heb haar bijv. al gezegd van regel dan en dan oppas, doe ik hetzelfde met mijn kinderen en dan gaan wel gezellig naar iets wat we allebei leuk vinden (bijv. circus). Maar geeft aan het qua druk niet aan te kunnen... Ze wil zich niet openstellen voor leuke dingen en wil er voor 101% voor haar kleine man zijn. Ook haar vriendinnen geven aan dat ze wat leuks moet doen, maar die komen er ook niet doorheen ..
Goed, dan "moet" je je doel en hart proberen te volgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Een date zie ik als een opstapje tot intimiteit. Dat kan zijn een one-night-stand, een scharrel of een echte relatie. Dat zijn dus 3 doelen die mij motiveren om te daten.
Is dat relevant voor jou wat anderen doen en niet doen? Ik persoonlijk heb nog nooit online gedate en ben dat ook niet van plan omdat ik wel genoeg mannen tegenkom irl. Maar of het nu slecht is om online te daten zou ik ook niet direct zeggen ofzo. Doe gewoon wat JIJ leuk vindt om te doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Illiberal het volgende:
En daarom vind ik het raar als mensen zeggen dat ze op een datingsite zitten om "rond te kijken" of "voor de gezelligheid". Of omdat ze op Tinder zitten "voor de grap". Wat was hun ultieme motivatie? Het uiteindelijke doel?
Die hebben ze zeker wel, maar waarom zijn ze daar dan niet eerlijk over.
Ik doe ook wat ik leuk vind om te doen. Ik heb dus wel op een datingsite gezeten, en dan staat er dus in een profiel: "Hier om rond te kijken en alleen om te chatten." Dat vind ik vaag. Wat is haar motivatie dan om op een datingsite te gaan?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat relevant voor jou wat anderen doen en niet doen? Ik persoonlijk heb nog nooit online gedate en ben dat ook niet van plan omdat ik wel genoeg mannen tegenkom irl. Maar of het nu slecht is om online te daten zou ik ook niet direct zeggen ofzo. Doe gewoon wat JIJ leuk vindt om te doen.
Go for it.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Na een experiment met online daten en toch ook een leuke, maar helaas uiteindelijk niet succesvolle, periode ga ik het nu toch in maar in real life proberen. Gisteren bij een feest stond ik ineens tussen een groep eerstejaars meiden van mijn opleiding, hoe ik daar beland was weet ik niet meer.
Iemand vroeg wie ik was en dat ze me nog nooit eerder had gezien. Een andere zei vervolgens: "Ja, jou zag ik ook laatst bij de borrel en toen vroeg ik me ook af wie die jongen nu is". Een ander meisje zei toen ineens, ik weet wel wie je bent. Jij bent [naam]. Goed hè? Ken je mij ook? Ik antwoordde met iets als "Ja [naam], jij zat bij ...... Je was de knapste". Wat later wilde ze wat drinken gaan halen en toen vroeg ze of iemand geld had. Ik had nog wel geld en betaalde daarmee in elk geval een gedeelte, waarop ze iets zei in de trant van: "Nu kleed ik je wel uit, dat is niet zo aardig van me". Vervolgens deed ze de knopen van mijn overhemd los. Uiteindelijk trok ze mijn t-shirt even naar boven en zei ze "Mijn avond is geslaagd, ik heb je nu al in je onderbroek gezien". Ik antwoordde hier stom op met iets als "Ik jou nog niet, dat is niet helemaal eerlijk hè?"
Helaas moest ik op dat moment echt gaan omdat ik me echt niet goed voelde en ze is met me naar huis gefietst, ze woonde een straat verderop. Zeker op het moment dat dit gebeurde zocht ik er echt helemaal niks achter. Nu begin ik toch te twijfelen, volgens mij had ik dit keer wel ineens aandacht van vrouwen en was ik een idioot door niet iets langer te blijven. Vind ze me leuk of zie ik iets wat er niet is?
Waarschijnlijk zie ik haar over een week weer bij een feest.
I'ts ONNNN!!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Na een experiment met online daten en toch ook een leuke, maar helaas uiteindelijk niet succesvolle, periode ga ik het nu toch in maar in real life proberen. Gisteren bij een feest stond ik ineens tussen een groep eerstejaars meiden van mijn opleiding, hoe ik daar beland was weet ik niet meer.
Iemand vroeg wie ik was en dat ze me nog nooit eerder had gezien. Een andere zei vervolgens: "Ja, jou zag ik ook laatst bij de borrel en toen vroeg ik me ook af wie die jongen nu is". Een ander meisje zei toen ineens, ik weet wel wie je bent. Jij bent [naam]. Goed hè? Ken je mij ook? Ik antwoordde met iets als "Ja [naam], jij zat bij ...... Je was de knapste". Wat later wilde ze wat drinken gaan halen en toen vroeg ze of iemand geld had. Ik had nog wel geld en betaalde daarmee in elk geval een gedeelte, waarop ze iets zei in de trant van: "Nu kleed ik je wel uit, dat is niet zo aardig van me". Vervolgens deed ze de knopen van mijn overhemd los. Uiteindelijk trok ze mijn t-shirt even naar boven en zei ze "Mijn avond is geslaagd, ik heb je nu al in je onderbroek gezien". Ik antwoordde hier stom op met iets als "Ik jou nog niet, dat is niet helemaal eerlijk hè?"
Helaas moest ik op dat moment echt gaan omdat ik me echt niet goed voelde en ze is met me naar huis gefietst, ze woonde een straat verderop. Zeker op het moment dat dit gebeurde zocht ik er echt helemaal niks achter. Nu begin ik toch te twijfelen, volgens mij had ik dit keer wel ineens aandacht van vrouwen en was ik een idioot door niet iets langer te blijven. Vind ze me leuk of zie ik iets wat er niet is?
Lieverd ik kan toch niet weten wat haar motivatie was.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef Illiberal het volgende:
Ik doe ook wat ik leuk vind om te doen. Ik heb dus wel op een datingsite gezeten, en dan staat er dus in een profiel: "Hier om rond te kijken en alleen om te chatten." Dat vind ik vaag. Wat is haar motivatie dan om op een datingsite te gaan?Zo had ik een paar maanden geleden een meisje ontmoet/gedate in Europa uit Zuid-Afrika. Toen ze weer terug was in eigen land, hield ze contact met mij. Wat was haar motivatie? Uiteindelijk hield het contact wel op natuurlijk.
Goed bezigquote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Toppie!! Je bent denk ik wel wat mis gelopen maar ach... wie weetquote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Dude, waarom heb je haar niet geneukt?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Ook_gekquote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Illiberal het volgende:
En daarom vind ik het raar als mensen zeggen dat ze op een datingsite zitten om "rond te kijken" of "voor de gezelligheid". Of omdat ze op Tinder zitten "voor de grap". Wat was hun ultieme motivatie? Het uiteindelijke doel?
Hoezo goed bezig? Dat is alleen om je eigen actie.. Heeft hij haar nummer nu gevraagd? Heeft hij er wat van geleerd? Dat zijn belangrijke dingenquote:
Ik zit er maar voor 1 reden op : om dates te krijgen. En of een date tot meer lijd zie ik wel...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Illiberal het volgende:
Ik herken signalen vaak niet, maar deze is te overduidelijk. Ik denk dat je een leuke nacht misgelopen bent...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik herken signalen vaak niet, maar deze is te overduidelijk. Ik denk dat je een leuke nacht misgelopen bent...
Ze vindt hem leuk en er is een vervolg! Dusquote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Zeker op het moment dat dit gebeurde zocht ik er echt helemaal niks achter. Nu begin ik toch te twijfelen, volgens mij had ik dit keer wel ineens aandacht van vrouwen en was ik een idioot door niet iets langer te blijven. Vind ze me leuk of zie ik iets wat er niet is?
Inderdaad, ik zie het positieve ook niet echt. Ze is op mij afgekomen en ik heb er veel te weinig mee gedaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoezo goed bezig? Dat is alleen om je eigen actie.. Heeft hij haar nummer nu gevraagd? Heeft hij er wat van geleerd? Dat zijn belangrijke dingen
Klopt, ik ben op dit gebied een wanhopig geval. Maar ik denk dat in mijn geval het probleem meer een gebrek aan zelfvertrouwen is en niet een gebrek aan 'trucjes'. Al zal ik er in beperkte mate ook best wat van kunnen leren.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef corehype het volgende:
Serieus als ik naar verhalen als die van Panaewa lees dan schrik ik er toch van dat hier geen PUA-shizzle gedropt mag worden.
Sorry , maar ik zie echt wel iets positief: de signalen waren zeer duidelijk, ze vindt je leuk en je ziet haar binnenkort terug, want jullie zitten op dezelfde school toch? Een beetje meer in jezelf geloven ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:32 schreef Panaewa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het positieve ook niet echt. Ze is op mij afgekomen en ik heb er veel te weinig mee gedaan.
Volgende keer meer geluk
Complicate, zou je mij ook even advies kunnen geven?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry , maar ik zie echt wel iets positief: de signalen waren zeer duidelijk, ze vindt je leuk en je ziet haar binnenkort terug, want jullie zitten op dezelfde school toch? Een beetje meer in jezelf geloven ja.
Ik heb vraagjes om wat meer signalen te kunnen ‘herkennen’ van haar kant en eigenlijk ook van jouw kant:quote:Op woensdag 4 december 2013 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Complicate, zou je mij ook even advies kunnen geven?
Een week of drie terug heb ik een leuk meisje ontmoet uit het team waarvan mijn beste vriend trainer is. In eerste instantie heb ik haar niet echt gesproken, tot ik een keer bij een wedstrijd kwam kijken. Na de wedstrijd hebben we heel gezellig iets van 1,5 uur gesproken met elkaar omdat we beiden dezelfde studie gevolgd hebben en ongeveer dezelfde 'werkproblemen' tegen komen. Tijdens dat gesprek kwamen we er achter dat we elkaar uit verhalen van een dispuutsgenoot van haar (de zus van mijn ex) al kenden, wat natuurlijk erg grappig maar niet per definitie positief is (ik weet niet of de zus van mijn ex niet negatief was na de break-up).
Sindsdien ben ik haar twee keer bij het uitgaan tegen gekomen. Eerst bij een feest van hun club waarbij ze zei dat ze het leuk vond dat ik er was maar we verder eigenlijk weinig meer gesproken hebben en twee weken later weer bij het uitgaan waar ik een kort praatje wilde maken, maar er weinig reactie uit kwam. Vrij kort daarna was ze ineens weg (naar huis) waar ze wel nog wat gedronken heeft met een vriend van me waar ze ooit mee gezoend heeft maar die inmiddels een vriendin heeft en een goede vriend van haar is. Wat raad je aan?
Gelukkig heb je er wel iets van geleerd, deze emotionele feedback zorgt ervoor dat je de volgende keer harder gaat. Het helpt om regels voor jezelf vast te stellen, dus als het goed gaat en als je weg moet dat je haar nummer gaat vragen om later alsnog te kunnen afspreken.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:32 schreef Panaewa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het positieve ook niet echt. Ze is op mij afgekomen en ik heb er veel te weinig mee gedaan.
Ik dacht echt dat ze me gewoon aan het plagen was. Ik geloofde denk ik gewoon niet dat ze me aantrekkelijk kon vinden omdat ik haar echt heel erg knap vond, ik denk dat ik daarom alle hints heb gemist. Zoals sommige gelovigen ook niet willen geloven dat de aarde ouder is dan wat de Bijbel verteld.
1. Ik had er wel een positief gevoel over. Wel hoorde ik later van mijn beste vriend dat ze nog wat 'issues' met haar ex heeft (die is vreemd gegaan). Hij zei dat ik een poging moest wagen omdat ik blijkbaar het type ben wat ze volgens hem nu nodig heeft. Uit ons gesprek werd in ieder geval wel duidelijk dat ze wist dat ik niet zo'n vreemdgangerstype ben gezien wat ze van haar dispuutsgenote gehoord heeft over mijn vorige relatie. Het werd me alleen niet duidelijk wat ze nog meer gehoord heeft over mij. Ik heb wel een beetje geteast (dat doe ik sowieso geregeld bij vrouwen). Ik heb wel wat moeite om in te schatten of ze interesse had/heeft...quote:Op woensdag 4 december 2013 19:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb vraagjes om wat meer signalen te kunnen ‘herkennen’ van haar kant en eigenlijk ook van jouw kant:
1.Eerst heb je dus met haar 1,5 uur gesproken: Wat was jouw gevoel toen je met haar sprak? Ging het gesprek enkel en alleen over de studie of hebben jullie elkaar ook onbewust zitten plagen? Had je soms de ‘indruk’ dat ze geïnteresseerd was.
2.Je bent haar 2x bij uitgaan tegengekomen:
Wat was jouw gevoel over haar. Was ze heel spontaan, gesloten, afstandelijk, ….? De manier waarop ze naar je aankijkt bijvoorbeeld hé.
3.En laatste keer heeft ze weinig reactie gegeven toen je een kort praatje wilde maken:
Bedoel je dat ze dan afstandelijk was oid?
Laatst vraagje: zou het kunnen dat ze het zelfs niet inziet dat je haar leuk vindt? Of heb je het gevoel dat ze het wel weet, maar negeert?
Iedereen zal dat anders definiëren. Als single kun je altijd stellen dat je geen succesvolle date(s) hebt gehad, anders was je immers geen single meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Als een date niet leidt tot een vervolgdate, dan is een date toch niet succesvol?
1. Ok over jouw gevoel en het teasen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
1. Ik had er wel een positief gevoel over. Wel hoorde ik later van mijn beste vriend dat ze nog wat 'issues' met haar ex heeft (die is vreemd gegaan). Hij zei dat ik een poging moest wagen omdat ik blijkbaar het type ben wat ze volgens hem nu nodig heeft. Uit ons gesprek werd in ieder geval wel duidelijk dat ze wist dat ik niet zo'n vreemdgangerstype ben gezien wat ze van haar dispuutsgenote gehoord heeft over mijn vorige relatie. Het werd me alleen niet duidelijk wat ze nog meer gehoord heeft over mij. Ik heb wel een beetje geteast (dat doe ik sowieso geregeld bij vrouwen). Ik heb wel wat moeite om in te schatten of ze interesse had/heeft...
2. De eerste keer reageerde ze heel spontaan dat het leuk was dat ik er was (ze weet dat ik in een andere stad woon en dus moeite moet doen om daar te zijn). De tweede keer valt lastig te omschrijven. Ik sprak haar aan maar ze reageerde niet echt en ging daarna in gesprek met mijn beste vriend.
3. Zoals ik zei kon er een kort hoi af en ging ze daarna in gesprek met mijn beste vriend. Ik heb ook niet echt de kans gekregen haar verder te spreken...
Het zou kunnen dat ze niet door heeft dat ik interesse heb, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Zoals ik al zei, ze weet dat ik in een andere stad woon en dus moeite moet doen om aanwezig te zijn. Dat lijkt me toch een duidelijke interesse-indicator?
Ik ben niet speciaal voor haar gegaan, maar ik wist wel dat ze daar zou zijn. Ik heb helaas haar nummer niet. Ik zou haar zo op facebook toe kunnen voegen maar is dat niet wat raar om zo uit het niets te doen? Is het niet ook wat vreemd om nu haar nummer nog te vragen? Het contact dat ik heb is vooral via via of als ik een wedstrijd of training kom bekijken of kom vlaggen...quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef complicate het volgende:
[..]
1. Ok over jouw gevoel en het teasen.
2. Inderdaad lastig.
3. Ben je daar dan geweest speciaal om haar te ontmoeten of was het een algemene aangelegenheid?
Heb je haar nummer? facebook? welke andere vorm van contact heb je met haar? Kan je inschatten wanneer je haar terugziet?
Alles wat je haar al teasend vraagt , zal niet raar zijn zeker als het een spontane meid is. Ik zou je dat toch aanraden zodat je meer contact hebt. Eens je haar facebook hebt of nummer, gewoon wat praten en bij gelegenheid vragen voor een date. Of als je het liever haar nummer niet vraagt, wachten tot je haar volgende keer zie, maar dat is minder (je weet wel). Dus eigenlijk gewoon haar nummer of facebook vragen met wat humor, al teasend, dat is zeker niet raar.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet speciaal voor haar gegaan, maar ik wist wel dat ze daar zou zijn. Ik heb helaas haar nummer niet. Ik zou haar zo op facebook toe kunnen voegen maar is dat niet wat raar om zo uit het niets te doen? Is het niet ook wat vreemd om nu haar nummer nog te vragen? Het contact dat ik heb is vooral via via of als ik een wedstrijd of training kom bekijken of kom vlaggen...
Dat maakt niet uit wie het vraagt, want je kent haar toch al hé.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef yats het volgende:
Dan vraag ik me af, is het altijd aan de man om de ander toe te voegen? Hoe zie je dat teasen voor je?
Loslaten kan ik ook wel. Daar gaat het niet om. En ik weet ook wel wat mensen motiveert. Ik vind het alleen wel grappig dat niemand daar eerlijk over is.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Lieverd ik kan toch niet weten wat haar motivatie was.
Heb je het zo moeilijk met loslaten ofzo? Het is precies alsof je de beweegredenen van anderen probeert te verstaan. Waarom toch? Laat ze doen en laten , en ga verder met wat je leuk vindt. Hop naar de volgende.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Loslaten kan ik ook wel. Daar gaat het niet om. En ik weet ook wel wat mensen motiveert. Ik vind het alleen wel grappig dat niemand daar eerlijk over is.
Teasen is gewoon wat plagen, lachen, etc. en interesse laten zien zonder het te zeggen, maar is heel moeilijk om op een forum uit te leggen. Maar je weet wat ik bedoel hé.quote:
Niet altijd hoor. Maar vrouwen "verwachten" vaak wel initiatief van de man op dat punt. De volgende opmerking is in dat verband erg treffend: "maar je kunt toch geen afscheid van me nemen, zonder mijn nummer te vragen?". Ik bedoel als dat het geval is, kan het natuurlijk ook andersom zijn. Het meisje had mij ook mijn nummer kunnen vragen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef yats het volgende:
Dan vraag ik me af, is het altijd aan de man om de ander toe te voegen? Hoe zie je dat teasen voor je?
prikkelen, verleiden, het hof maken...quote:Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Teasen is gewoon wat plagen, lachen, etc. en interesse laten zien zonder het te zeggen, maar is heel moeilijk om op een forum uit te leggen. Maar je weet wat ik bedoel hé.
Dan gaat dat meisje eerstquote:Op woensdag 4 december 2013 20:13 schreef jaha het volgende:
[..]
prikkelen, verleiden, het hof maken...
Hhaha spannend slotquote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan gaat dat meisje eerst,vervolgens
en van het een komt het ander
hé.
(maar goed, hangt af van de aantrekkingskracht)
En man verleiden is gemakkelijker voor een vrouw denk ik. Ze hoeft in principe toch niet veel te doen héquote:Op woensdag 4 december 2013 20:18 schreef jaha het volgende:
[..]
Hhaha spannend slot
ik denk overigens meer dat vrouwen mannen verleiden en mannen vervolgens het initiatief nemen om wat te gaan doen met de klik die ontstaan is.
Dat laatste zou voor mij ideaal zijn maar komt helaas (vrijwel) nooit voor. Ik denk dat bij het probleem er vooral in zit dat ik niet het idee heb dat ik een heel interessante partner ben. Ik bedoel, ik ben geen Brad Pitt ofzo qua uiterlijk en heb ook geen dusdanig interessant leven dat iedereen graag hoort wat ik allemaal mee maak of meegemaakt heb. Combineer dat met mijn verleden en dan snap je mijn probleem. Dan kom je prima tot ouwehoeren omdat je dat ook zonder 'bijbedoeling' kunt doen, maar houd het daarna op...quote:Op woensdag 4 december 2013 20:12 schreef jaha het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Maar vrouwen "verwachten" vaak wel initiatief van de man op dat punt. De volgende opmerking is in dat verband erg treffend: "maar je kunt toch geen afscheid van me nemen, zonder mijn nummer te vragen?". Ik bedoel als dat het geval is, kan het natuurlijk ook andersom zijn. Het meisje had mij ook mijn nummer kunnen vragen.
Daar ben ik vrij zeker van. Van ons mannen word toch verwacht dat wij altijd op jacht zijn, liefst de ene na de andere vrouw versieren en er daarna ook nog tegen elkaar over opscheppen. Helaas is dat niet iedere man gegeven. Vrouwen zijn toch eerder geneigd om nee te zeggen tegen mannen die een poging wagen. Als een vrouw daarentegen interesse toont zal een man vrijwel nooit de vrouw afwijzen aangezien het hen dan een stuk makkelijker gemaakt word om hun genen/opvoeding om zoveel mogelijk vrouwen na te jagen na te leven...quote:Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef complicate het volgende:
[..]
En man verleiden is gemakkelijker voor een vrouw denk ik. Ze hoeft in principe toch niet veel te doen hé
Haar nummer bedoel je? Haar facebook hoef ik niet te vragen, die heb ik zo gevonden... Ik twijfel nog een beetje. Dat is toch die drempel van de angst voor afwijzing weer he?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef complicate het volgende:
Yats, Ga je het haar vragen? Of zie je dat niet zo zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |