abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133866441
Eerst wurgen, dan is het versieren een eitje.
pi_133866463
Een bruine polo aantrekken, gaten knippen ter hoogte van je tepels, en dan stijf van de heroine haar kerstliederen toezingen. Dit heeft mij absoluut geen seksuele windeieren gelegd!
pi_133866472
Of voorzichtig openen met: hoe sta jij tegenover het klaarkomgebeuren?
pi_133866625
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 02:19 schreef Poolbal het volgende:
Een bruine polo aantrekken, gaten knippen ter hoogte van je tepels, en dan stijf van de heroine haar kerstliederen toezingen. Dit heeft mij absoluut geen seksuele windeieren gelegd!
Hier moest ik hard om lachen, dank je wel _O- _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:11 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Ik snap dat complimentjes een beetje subtiel en goed geplaatst moeten zijn, maar daar zit dan ook mijn vraag. "Wat heb je een mooi handschrift" vind ik niet echt een pakkende, wat voor dingen kan ik wel wat leuks over zeggen zonder gelijk overduidelijk aan te geven dat ik graag in dr broekje wil grabbelen... ?
Hier ga je al de mist in Hans ;)
Het gaat er niet om dat je een bepaald compliment moet analyseren in gradatie qua wat kan en wat niet om haar te batsen.
Het gaat er om dat je het meent, en dat je uitstraalt dat je dat ook vind. Daarmee geef je aan dat je het plezierig vind om haar handschrift te lezen. Dan straal je uit dat je je op je gemak voelt bij haar.
Dit zal de dame in kwestie een fijn/leuk/spontaan compliment vinden en je maakt er gelijk een grapje bij, bijvoorbeeld:
'Hey, wist jij al dat jij echt een heel mooi handschrift hebt? [1] Hiermee heb je de prijs gewonnen voor mooiste handschrift van de dag, Ober, een drankje voor deze dame hier!'

Voorbeeldje natuurlijk. Maar je geeft haar een compliment (vrouwen houden hier altijd van, zolang je het maar niet creepy brengt als bijv: Je hebt echt een mooie kont en dan je lippen bevochtigen terwijl je in je tepels knijpt :') ), je gebruikt humor en het belangrijkst; je geeft een gesprek een onverwachts spontane draai die meestal wel gewaardeerd wordt. Zo niet, dan is die persoon klaarblijkelijk niets voor jou en dan lach je er om bij je maten en tik je een pilsje weg en ga je verder met je kroegleven :)

[1] glimlach er bij en kijk haar aan als je dat zegt. Je hebt dan oogcontact. Mensen kijken graag naar mensen die lachen en plezier hebben, dat straalt geluk uit.
pi_133867159
"Het uiterste uit je leven halen" is geen concreet doel ook_gek.

Er zijn meerdere eigenschappen die een "Alpha man" heeft die je gemakkelijk ook kunt krijgen. Bijvoorbeeld:

- Emotionele stabiliteit.
- Mogelijkheid om besluiten te kunnen nemen.

Deze twee punten worden flink versterkt als je ervaring op doet. Je veranderd namelijk flink door je omgeving, je voeding enz. Zo komt het voor dat twee identieke tweelingen, die allebei in een andere omgeving opgroeien er totaal anders uit beginnen te zien over de jaren. Niet alleen zien ze er steeds meer verschillend uit, de 1 is ook heel anders van binnen geworden.

Om nog meer vrouwen in je leven te kunnen krijgen moet je van binnen veranderen door nog meer in contact te komen met vrouwen waardoor alles nog natuurlijker wordt. Het gaat er niet echt om wat je doet, maar alleen òf je jezelf in zo'n situatie stort en af en toe iets anders doet wat je normaal niet doet (om je hersenen te laten prikkelen)

[ Bericht 10% gewijzigd door firefly3 op 03-12-2013 07:35:25 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133867217
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt en daarom is alles ook bespreekbaar, dat het nu om een one night stand gaat of een relatie.
Van tevoren afspreken of je een "one night stand gaat houden of iets serieus" is de ultieme manier om de sfeer te doden :{w Ik denk dat je de kans wel heel erg verkleind hebt als je het zo klungelig bespreekt, of ze moet haar benen willen spreiden voor iedereen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:57:27 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133867922
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:52 schreef HansVaak het volgende:
Ik zit met een keuzevak bij een hele leuke dame, waar ik beide keren (van de week de derde keer) even mee gepraat heb. Waren prima gesprekjes, gewoon de standaard "hoi, hoe gaat t? waar kom je vandaan?" en wat over t vak en daaruit wat afgegleden. Ze moest een paar keer om me lachen en volgens mij vond ze t ook wel gezellig, omdat ze best open doch een beetje verlegen is.
Dat klinkt goed ^O^
quote:
Een complimentje nog gegeven, maar niet heel direct. Waar ook een beetje de crux zit. Ik vind t lastig om in te schatten hoe ik die t beste kan geven, direct of indirect, in welke mate en wat voor onderwerpen. Dit ligt natuurlijk ook aan de situatie, maar zou wat advies toch op prijs stellen.
Waarom nadenken over complimentjes geven? Dat moet je enkel doen wanneer je het echt meent en wanneer het in het gesprek past. Zelf zou ik anders het compliment niet als compliment aannemen, dus bereik je ook weer niets.
quote:
En hoe ik het beste kan hinten om iets leuks te gaan doen. Of het gesprek zo twisten dat ik haar direct mee vraag. Ik denk dat ik na de les ga proberen samen, al pratende, naar buiten te lopen en dan te vragen wat ze gaat doen. Bedenk me dan gelijk dat is misschien beter kan initiëren van "ga je mee ergens wat drinken?", of iets in die trant...
Je kan toch tijdens een gesprek iets zeggen van "he, vind het hartstikke gezellig, zin om wat te gaan drinken?" Dan gelijk of een ander keertje als ze geen tijd heeft.
quote:
En waar ik ook nog wel eens last van heb, is dat ik niks meer weet te zeggen. Waardoor ik iets (een beetje) geforceerd wat leuks probeer te zeggen, wat ook averechts uit kan pakken. Ik dacht er aan om meer open vragen proberen te stellen, maar kan dit ook een beetje lastig inkleuren.
Open vragen zijn altijd goed, daarbij kan je op ja/nee vragen ook inspelen op het antwoord. Tis gewoon voortborduren op wat iemand zegt.
pi_133868109
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als zij niks tegen jou zegt dan heb jij ook niet echt iets tegen haar gezegd of wel. Samen met niet zo spontaan zijn tegenwoordig e.d... Vrouwen willen op hun gemak worden gesteld, beetje praten met diegene waar je thuis bent kan helpen. Misschien durfde ze niet zo goed en als jij dan haar geen aandacht schenkt dat zij denkt dat je haar niet zo mag... En dan een knikje in de supermarkt... Zou er perfect bij passen als jij haar niet zou mogen. De meeste mensen beginnen dan een kort gesprekje of zeggen in ieder geval even 'hey, hoe gaat het'.
Nja, ook niet niks. Gewoon toen ze binnen kwam gezegd welkom, kom binnen, wat wil je drinken, pak wat te eten, etc. Toen heeft ze samen met haar vriend zonder schaamte te halve voorraad bittergarnituur op zitten eten dus kennelijk voelde ze zich nogal op haar gemak :P

Het valt me gewoon op dat het echt al-tijd vanuit mij moet komen. Natuurlijk praat ik wel eens met vrouwen, ik ben niet bang voor ze ofzo. Maar als ik geen stap onderneem, is er andersom ook nooit een vrouw die eens een keer tegen mij begint te praten oid..

Ik hink daarbij een beetje tussen 2 gedachtes : Of ik ben op de een of andere manier gewoon niet zo interessant voor ze. Ik ben een beetje een ander ''type'' dan mijn vrienden: Zij zien er erg studentikoos uit met lange glimmende matten, en ik heb gewoon kort haar. Mijn ervaring is dat vooral veel jonge, naïeve meisjes van die studentikoze types toch een beetje uit hun broek glijen….

Andere gedachte is, dat ik door mijn lengte van 2 meter misschien iets moeilijker te benaderen ben voor vrouwen die toch vaak ruim een kop kleiner zijn. Kan me voorstellen dat je misschien minder snel iemand benadert die je niet op ooghoogte kunt aanspreken..

Dunnow.
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:19:24 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133868275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:09 schreef BenjaminLinus het volgende:

Ik hink daarbij een beetje tussen 2 gedachtes : Of ik ben op de een of andere manier gewoon niet zo interessant voor ze. Ik ben een beetje een ander ''type'' dan mijn vrienden: Zij zien er erg studentikoos uit met lange glimmende matten, en ik heb gewoon kort haar. Mijn ervaring is dat vooral veel jonge, naïeve meisjes van die studentikoze types toch een beetje uit hun broek glijen….
De vraag is of jij dat soort meisjes wil hebben. Ik zou afknappen op een lange glimmende mat. Daarbij denk ik dat er wel meer bij komt kijken dan enkel haardracht mbt redenen waarom meisjes wel op hen afstappen en niet op jou.
quote:
Andere gedachte is, dat ik door mijn lengte van 2 meter misschien iets moeilijker te benaderen ben voor vrouwen die toch vaak ruim een kop kleiner zijn. Kan me voorstellen dat je misschien minder snel iemand benadert die je niet op ooghoogte kunt aanspreken..
Vrouwen houden van een langere man, dus ooghoogte lukt zelden dan. 2 meter is (te) lang (vind ik), dus daar moet je dan wel weer van houden.
Bij zittende gesprekken zou je daar dan weer minder last van moeten hebben.
pi_133870225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van tevoren afspreken of je een "one night stand gaat houden of iets serieus" is de ultieme manier om de sfeer te doden :{w Ik denk dat je de kans wel heel erg verkleind hebt als je het zo klungelig bespreekt, of ze moet haar benen willen spreiden voor iedereen.
:{w In deel 138 waren we overeengekomen dat je me niet meer zou quoten/spreken. Aangezien het altijd leidt tot onnodige machiavellistische tactieken/discussies van jouw kant met veel trekjes van “ik vind dat, je vindt dat”. Dus nogmaals (aub) als ik iets zeg, beschouw het als lucht, want dat doe ik nu als je iets zegt. Dank. :O
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:38:41 #36
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133871161
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je spreekt dus wel meisjes aan?
Heb je dan nooit het gevoel dat er ''meer in zat''
Achteraf (als ik op de fiets of in de auto zit) gaat er bij mij vaak een lampje branden waarin ik ontdek dat iemand toch interesse had en komen de dingen die ik had moeten zeggen ineens naar boven. Op het moment zelf spreek ik 8 van de 10 keer het meisje wel aan, maar kom ik meestal niet verder dan wat ouwehoeren en ga ik zodra ik zover ben aan mezelf twijfelen. Dan hou ik mezelf vaak voor 'dat ze waarschijnlijk toch geen interesse in mij zal hebben' en haak ik af zonder echt iets te proberen (een nummer te vragen of een zoen uit te lokken). Dat is helaas iets uit mijn verleden (die onzekerheid) en schakel je niet zomaar uit...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:40:00 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133871180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:38 schreef yats het volgende:

Achteraf (als ik op de fiets of in de auto zit) gaat er bij mij vaak een lampje branden waarin ik ontdek dat iemand toch interesse had en komen de dingen die ik had moeten zeggen ineens naar boven. Op het moment zelf spreek ik 8 van de 10 keer het meisje wel aan, maar kom ik meestal niet verder dan wat ouwehoeren en ga ik zodra ik zover ben aan mezelf twijfelen. Dan hou ik mezelf vaak voor 'dat ze waarschijnlijk toch geen interesse in mij zal hebben' en haak ik af zonder echt iets te proberen (een nummer te vragen of een zoen uit te lokken). Dat is helaas iets uit mijn verleden (die onzekerheid) en schakel je niet zomaar uit...
Gooi er een extra drankje in en probeer het gewoon eens. Je zal zien hoe makkelijk het soms kan gaan.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:45:50 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133871286
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gooi er een extra drankje in en probeer het gewoon eens. Je zal zien hoe makkelijk het soms kan gaan.
Een extra drankje als ik met de auto ben is niet zo'n goed idee... :X
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:57:28 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133871523
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:45 schreef yats het volgende:
Een extra drankje als ik met de auto ben is niet zo'n goed idee... :X
Hmm.. nee dat lijkt me ok niet. Vaker uitgaan zonder auto :P
pi_133871612
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:38 schreef yats het volgende:

[..]

Dit had ik eerst ook heel erg. Vooral dat achteraf eracher komen en geen initiatief tonen tot meer.

Alleen tegenwoordig ga ik er 'gewoon' van uit dat alle vrouwen waar ik een gesprek mee heb mij willen :')
Dus ik vraag altijd een nummer of probeer een zoen uit te lokken, helaas lukt dit ook niet altijd :') Toch vind ik het helemaal niet erg om in een discotheek afgewezen te worden als je elkaar toch alleen nog maar die avond gezien hebt. Niemand anders weet namelijk dat je afgewezen bent en van je 'vrienden' die erbij zijn en het wel in de gaten hebben(vaak kanslozen die toch alleen rond aan het gapen zijn) die durven toch geen vrouwen aan te spreken. Dus hun respect heb je toch al doordat je het tenminste probeerd ;)
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:10:43 #41
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133871819
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hmm.. nee dat lijkt me ok niet. Vaker uitgaan zonder auto :P
Aangezien mijn eigen stad weinig voorstelt op uitgaansgebied (enkel de donderdag en zaterdag zijn wel ok) ontkom ik er helaas niet aan om 30 kilometer zuidelijker uit te gaan. Dan is een auto bijna onmisbaar helaas. Om nu enkel vanwege het uitgaan te gaan verhuizen...
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:21:24 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133872088
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:10 schreef yats het volgende:
Aangezien mijn eigen stad weinig voorstelt op uitgaansgebied (enkel de donderdag en zaterdag zijn wel ok) ontkom ik er helaas niet aan om 30 kilometer zuidelijker uit te gaan. Dan is een auto bijna onmisbaar helaas. Om nu enkel vanwege het uitgaan te gaan verhuizen...
That sucks ;(
Zelf vind ik totaal nuchter uitgaan echt weinig aan.
pi_133872203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:10 schreef yats het volgende:

[..]

Wat bindt je verder aan je huidige woonplaats dan? Als je verder ook niet veel hebt om er voor te blijven wonen, dan is verhuizen helemaal geen verkeerde optie.
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:37:45 #44
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133872491
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

That sucks ;(
Zelf vind ik totaal nuchter uitgaan echt weinig aan.
Ik heb gelukkig geen alcohol nodig om het leuk te hebben qua uitgaan. Maar inderdaad, soms is het handig als je wel flink kan drinken...
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:47:06 #45
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133872810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat bindt je verder aan je huidige woonplaats dan? Als je verder ook niet veel hebt om er voor te blijven wonen, dan is verhuizen helemaal geen verkeerde optie.
Enkel mijn vrienden. Maar daarvan woont een deel ook in die andere (studenten)stad. Ik overweeg de laatste tijd dat verhuizen zeker...
pi_133873395
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig geen alcohol nodig om het leuk te hebben qua uitgaan. Maar inderdaad, soms is het handig als je wel flink kan drinken...
Me2.
Maar Yats, wat zijn jouw 'plannen'? Ik refereer naar deel 138 waar we het hadden over versieren met oog voor alleen seks ed. :P Ik zou zeggen volg gewoon jouw gevoel en wees spontaan, want je hebt al 1 groot 'ingrediënt' en dat is dat je wél op meiden durft afstappen. Dus, go with the flow. Overingens ben ik blij voor de meid die je zal tegenkomen omdat je geen PUA-type bent. haha

P.S.: PUA is echt :')
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:28:03 #47
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133874128
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Me2.
Maar Yats, wat zijn jouw 'plannen'? Ik refereer naar deel 138 waar we het hadden over versieren met oog voor alleen seks ed. :P Ik zou zeggen volg gewoon jouw gevoel en wees spontaan, want je hebt al 1 groot 'ingrediënt' en dat is dat je wél op meiden durft afstappen. Dus, go with the flow. Overingens ben ik blij voor de meid die je zal tegenkomen omdat je geen PUA-type bent. haha

Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik heb de laatste weken eigenlijk steeds meer zoiets van 'heb nu lol en zorg dat je over 10 jaar niet kan zeggen dat je niet alles eruit gehaald hebt'. Dat is ook meteen het nadeel van een lange relatie in je studententijd, dan beleef je die tijd toch anders dan als vrijgezel.

Ik denk dat als mijn vorige relatie niet uit gegaan was ik binnen nu en een paar jaar een paar koters gehad had (dat wilde mijn ex ook graag), en de kans best aanwezig is dat er na een paar jaar alsnog een scheiding zou volgen. Ik was al zover dat ik in Parijs op mijn knieën gegaan ben voor haar, maar gelukkig is de bruiloft op tijd geannuleerd omdat we er op tijd achter kwamen dat onze ambities en gedachten over het leven toch teveel van elkaar verschilden...

En of die andere houding me nu daadwerkelijk een paar one night stands op gaat leveren weet ik niet. Het zou natuurlijk mooi zijn gezien de droogteperiode. Zo niet heb ik (waarschijnlijk) ook wel lol, al denk ik dat ik me dan over een jaar of 10 alsnog afvraag of ik alles eruit gehaald heb.
pi_133874710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:28 schreef yats het volgende:

[..]

Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik heb de laatste weken eigenlijk steeds meer zoiets van 'heb nu lol en zorg dat je over 10 jaar niet kan zeggen dat je niet alles eruit gehaald hebt'. Dat is ook meteen het nadeel van een lange relatie in je studententijd, dan beleef je die tijd toch anders dan als vrijgezel.

Ik denk dat als mijn vorige relatie niet uit gegaan was ik binnen nu en een paar jaar een paar koters gehad had (dat wilde mijn ex ook graag), en de kans best aanwezig is dat er na een paar jaar alsnog een scheiding zou volgen. Ik was al zover dat ik in Parijs op mijn knieën gegaan ben voor haar, maar gelukkig is de bruiloft op tijd geannuleerd omdat we er op tijd achter kwamen dat onze ambities en gedachten over het leven toch teveel van elkaar verschilden...

En of die andere houding me nu daadwerkelijk een paar one night stands op gaat leveren weet ik niet. Het zou natuurlijk mooi zijn gezien de droogteperiode. Zo niet heb ik (waarschijnlijk) ook wel lol, al denk ik dat ik me dan over een jaar of 10 alsnog afvraag of ik alles eruit gehaald heb.
Eerst en vooral denk ik dat je je te veel projecteert in de toekomst ("over 10 jaar ..."), je leeft vandaag en wat er morgen zal gebeuren maakt niet uit. Het gaat om wat je nu doet en niet wat er zal komen. Maar ik kan eigenlijk wel begrijpen dat als je al een leven met iemand had gepland dat je dan veel toekomst gericht denkt. En toch zou ik je zeggen dat het geen verrijking is om naar de toekomst te kijken met een pejoratief gevoel.

Ik bedoel lange-termijn doelstellingen zijn wél ok. Maar probeer te denken in termen van: “het is vandaag en ik ga dit doen, en probeer het ook te doen”. Voor de rest vind ik het moedig van je dat je je verleden niet op een sombere manier bekijkt. En zoals ik al eerder zei, je hebt nog veel tijd om nog veel te bereiken dat je zou willen, maar doe er iets aan en niet te veel nadenken. Je durft op meiden afstappen en dat is goed, dus heb lol in het nu.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:01:42 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133875078
Ik snap wel dat je evt naar de toekomst kijkt, zeker als je wat ouder wordt en je het gevoel hebt dat je vroeger niet alles eruit hebt gehaald. Heb ik zelf ook wel een beetje.

Al kijk ik door die bewustwording wel meer in het 'nu'. En probeer ik nu meer lol te hebben.

@yats. Waarom wil je zo graag 'rondneuken'. Want dat haal ik veel uit je verhalen. Zie je dat als iets ultiems ofzo? Aangezien je graag een paar one night stands uit stappen wilt halen.
Het lijkt mij meer iets dat leuk is als het gebeurd, maar ook niet erg is als het niet gebeurd.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:20:07 #50
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133875574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Me2.

En.. Vertel. Hoe zou jij het verschil zien tussen een coole gast en een ''PUA''.. ;- )
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')