Klopt en daarom is alles ook bespreekbaar, dat het nu om een one night stand gaat of een relatie.quote:Op maandag 2 december 2013 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja, maar niet als ze voor de one night stand gaan. En dat heb je op zo'n avond al wel snel genoeg door.
Dan hoef je daar echt niet bang voor te zijn
Pff hoe ze doen denk ik vooral. Misschien al sneller handtastelijk. Weet het nie precies, aangezien ik zelf een vrouw ben en daar dus eigenlijk mee te maken krijg.quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef yats het volgende:
Aangezien Cue de topic geopend heeft ga ik maar even verder met een vraag aan haar : Waar herken je vrouwen aan die voor de one night stand gaan?
Ik heb dat volgens mij nog nooit besproken met iemand (Van te voren of achteraf). Het loopt gewoon zoals het loopt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt en daarom is alles ook bespreekbaar, dat het nu om een one night stand gaat of een relatie.
Je kan ze niet 'herkennen' maar jullie bespreken dat op één of ander manier. En meestal zijn ze wel meer losser in omgang ed en ze stralen meer iets uit van niets meer dan dat te willen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef yats het volgende:
Aangezien Cue de topic geopend heeft ga ik maar even verder met een vraag aan haar : Waar herken je vrouwen aan die voor de one night stand gaan?
Ja ok op die manier, maar zodra iemand iets meer wilt, is dat een ander verhaal.quote:Op maandag 2 december 2013 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij nog nooit besproken met iemand (Van te voren of achteraf). Het loopt gewoon zoals het loopt.
Dan is het achteraf een "was gezellig, maar meer voel ik niet voor je" en is het ook wel klaar.quote:Op maandag 2 december 2013 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ok op die manier, maar zodra iemand iets meer wilt, is dat een ander verhaal.
Exact! En dan hopen dat de persoon dan ook ophoudt met zeuren van iets meer te willen ed.quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het achteraf een "was gezellig, maar meer voel ik niet voor je" en is het ook wel klaar.
Jullie als in mannen onderling? Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen onderling meer bespreken dan mannen. Wij zien elkaar toch eerder als 'concurrentie'...quote:Op maandag 2 december 2013 23:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Je kan ze niet 'herkennen' maar jullie bespreken dat op één of ander manier. En meestal zijn ze wel meer losser in omgang ed en ze stralen meer iets uit van niets meer dan dat te willen.
Ik bedoelde daarmee dat je het kan "bespreken" met haar dat je niets meer wilt dan seks ed, maar op een "diplomatische" manier ofzo. Maar goed, normaal gezien gebeurt het gewoon en zie je wel hoe het afloopt zoals Cue_ ook zegt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:01 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie als in mannen onderling? Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen onderling meer bespreken dan mannen. Wij zien elkaar toch eerder als 'concurrentie'...
Dat laatste sowieso. Als het bij mij gebeurt, is dat überhaupt altijd spontaan en meestal onverwacht. Ik heb een keer gehad dat er vooraf gevoelens waren van mijn kant en ik op een relatie hoopte (die er ook kwam). De andere keren werd het van 1 avond/nacht twee avonden/nachten, toen drie etc en voordat je het weet zit je ineens in een (lange) relatie...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat je het kan "bespreken" met haar dat je niets meer dan seks ed, maar op een "diplomatische" manier ofzo. Maar goed, normaal gezien gebeurt het gewoon en zie je wel hoe het afloopt zoals Cue_ ook zegt.
Jep, been there done that, vandaar dat ik nu subtiel signalen geef dat ik geen relatie wil.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Als het bij mij gebeurt, is dat überhaupt altijd spontaan en meestal onverwacht. Ik heb een keer gehad dat er vooraf gevoelens waren van mijn kant en ik op een relatie hoopte (die er ook kwam). De andere keren werd het van 1 avond/nacht twee avonden/nachten, toen drie etc en voordat je het weet zit je ineens in een (lange) relatie...
Dat is nu net vaak het probleem, subtiele signalen. Wij versiertechnisch minder handige mannen hebben duidelijkheid nodig en geen subtiele signalen. Iets zegt me dat dat ook voor vrouwen geldt...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Jep, been there done that, vandaar dat ik nu subtiel signalen geef dat ik geen relatie wil.
Ja hoor, maar die subtiele signalen worden meestal non-verbaal gecommuniceerd dan verbaal en toch probeer ik nu als ik merk dat de jongen iets meer zou willen, over te gaan tot wat verbaal duidelijk maken dat het geen relatie zal worden (punt). Snap je? Is moeilijk om via een forum uit te leggen hoe je de juiste signalen geeft/stuurt oid.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is nu net vaak het probleem, subtiele signalen. Wij versiertechnisch minder handige mannen hebben duidelijkheid nodig en geen subtiele signalen. Iets zegt me dat dat ook voor vrouwen geldt...
Ik vermoed dat ik snap wat je bedoeld. Is het niet ook zo dat het grootste punt van versieren vooral de uitstraling is die iemand heeft? En dat is nu eenmaal puur non-verbaal...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar die subtiele signalen worden meestal non-verbaal gecommuniceerd dan verbaal en toch probeer ik nu als ik merk dat de jongen iets meer zou willen, over te gaan tot wat verbaal duidelijk maken dat het geen relatie zal worden (punt). Snap je? Is moeilijk om via een forum uit te leggen hoe je de juiste signalen geeft/stuurt oid.
Jep jep.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik snap wat je bedoeld. Is het niet ook zo dat het grootste punt van versieren vooral de uitstraling is die iemand heeft? En dat is nu eenmaal puur non-verbaal...
Oefening baart kunst en van niets doen (in jouw geval) bereik je niets, maar dat weet je wel. Als je iemand leuk en of aantrekkelijk vindt zal je wel kunnen op haar afstappen maar er zijn ook wel vrouwen die echt initiatief nemen hoor. Anyway eens je een gesprek hebt met haar, gewoon spontaan zijn en van het een komt het ander. (hopelijk)quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:23 schreef yats het volgende:
Kortom, de theorie begrijp ik wel. Nu de praktijk nog...
Hoax, vrouwen doen dat heul nie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Oefening baart kunst en van niets doen (in jouw geval) bereik je niets, maar dat weet je wel. Als je iemand leuk en of aantrekkelijk vindt zal je wel kunnen op haar afstappen maar er zijn ook wel vrouwen die echt initiatief nemen hoor. Anyway eens je een gesprek hebt met haar, gewoon spontaan zijn en van het een komt het ander. (hopelijk)
P.S.(bedtijd).
De eerste vrouw die in een kroeg op mij afstapt en me overduidelijk laat merken me naar haar bed mee te willen slepen moet ik nog tegen komen. Heel soms stapt er eens een vrouw op mij af i.p.v. dat ik de eerste stap moet zetten maar zelfs dan ben ik een held in verkeerde timing...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Oefening baart kunst en van niets doen (in jouw geval) bereik je niets, maar dat weet je wel. Als je iemand leuk en of aantrekkelijk vindt zal je wel kunnen op haar afstappen maar er zijn ook wel vrouwen die echt initiatief nemen hoor. Anyway eens je een gesprek hebt met haar, gewoon spontaan zijn en van het een komt het ander. (hopelijk)
P.S.(bedtijd).
Je spreekt dus wel meisjes aan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:41 schreef yats het volgende:
[..]
De eerste vrouw die in een kroeg op mij afstapt en me overduidelijk laat merken me naar haar bed mee te willen slepen moet ik nog tegen komen. Heel soms stapt er eens een vrouw op mij af i.p.v. dat ik de eerste stap moet zetten maar zelfs dan ben ik een held in verkeerde timing...![]()
Vooralsnog zal het er wel bij blijven dat ik bij het uitgaan diverse vrouwen aanspreek, prima met ze ouwehoer en een leuke avond heb, maar uiteindelijk toch alleen de kroeg verlaat. Jammer maar helaas...
Ik snap dat complimentjes een beetje subtiel en goed geplaatst moeten zijn, maar daar zit dan ook mijn vraag. "Wat heb je een mooi handschrift" vind ik niet echt een pakkende, wat voor dingen kan ik wel wat leuks over zeggen zonder gelijk overduidelijk aan te geven dat ik graag in dr broekje wil grabbelen... ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij ben je goed bezig, complimentjes kun je altijd wel geven toch als je het echt van mening bent en de situatie zich ertoe leent om dat complimentje te geven.... Verteld ze net dat haar oma dood is gegaan is het misschien niet handig om te zeggen dat ze een mooi handschrift heeft, maar als ze iets aan het schrijven is en je vindt haar handschrift mooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |