Matras op de grond is niet verstandig, want dan ventileert je matras niet goed. Dit kan leiden tot schimmelvorming.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:51 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik slaap ook op een matras op de grond. Niet uit armoede ofzo, maar gewoon omdat ik dat chill vind. Er staan allemaal mooie planten omheen, stapels met boeken en een schetsboek. Is heel fijn wakker worden.
En ik houd gewoon niet zo van spullen, dus ik koop alleen de dingen die ik echt nodig heb. Wat betekent dat ik meer geld overhoud om aan eten uit te geven. Daar ben ik dan minder minimalistisch in, want mijn keuken is een overvloed aan rijkdom.
Ik lucht hem uiteraard.quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:04 schreef thenxero het volgende:
[..]
Matras op de grond is niet verstandig, want dan ventileert je matras niet goed. Dit kan leiden tot schimmelvorming.
Op een iets andere manier: ik koop altijd kwaliteit zodat het ook lang meegaat. Ik wil geen dingen die ik om de haverklap moet vervangen. Dat doe ik bewust uit een duurzaamheidsgedachte.quote:Op maandag 2 december 2013 23:37 schreef Reismeis het volgende:
Zijn er hier mensen die bewust bezig zijn om minimaal te leven en dus weinig spullen hebben?
(...)
Ben benieuwd of andere mensen hier ook bewust of onbewust mee bezig zijn.
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:49 schreef vera166 het volgende:
Ik koop wel veelniet dat ik al een eigen huis heb ofzo maar toch koop ik teveel prut,
waarvan ik denk als ik het koop 'ooo dat is leuk op mijn slaapkamer!!!'
Vervolgens laat ik het eeuwig op de trap staan 'ik neem het morgen wel mee naar boven'. Kleren heb ik ook veel teveel.
Eens. Weg met al die onzinnige fratsen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:31 schreef Metro2005 het volgende:
Heb echt een hekel aan drukke interieurs etc
Je hebt een kleine spaarrekening en een lege portomonee?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:12 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ben opzich wel minimalistisch, maar dan op de financiele manier.
Pic van de kamer met matras?quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:51 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik slaap ook op een matras op de grond. Niet uit armoede ofzo, maar gewoon omdat ik dat chill vind. Er staan allemaal mooie planten omheen, stapels met boeken en een schetsboek. Is heel fijn wakker worden.
En ik houd gewoon niet zo van spullen, dus ik koop alleen de dingen die ik echt nodig heb. Wat betekent dat ik meer geld overhoud om aan eten uit te geven. Daar ben ik dan minder minimalistisch in, want mijn keuken is een overvloed aan rijkdom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |