SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook goede morgenquote:
moet je me echt zo de grond in trappen?quote:Op maandag 2 december 2013 22:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ze hebben een kachel, geen open haard, ze krijgen een dochter en volgens mij mep je zo aan het eind van een zwangerschap niet meer op een bolle buik als je geen ros voor je muil wilt krijgen.
En dan natuurlijk wel meteen de hele 150 km he, zodat je een écht rondje om het groene hart heen doet. Ik heb m nu 2x gedaan, vind het een leuke tocht. Goeie verzorging onderweg, en leuk om nog een glimp van Joop op te vangen, ouwe baasquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vanochtend weer op de hometrainer in de sportschhool gezeten, met wat andere dwazen. Vind het nu jammer dat ik het fietsen zo heb laten liggen deze zomer, maar ja, niets meer aan te doen. Vooruit kijken, trainen...een werkmaat wil graag samen de Joop Zoetemelk doen dit voorjaar, is natuurlijk wel een goede manier om het voorjaar te beginnen!
Is dat bij Oksel thuisquote:
is een hele mooie tocht in Almelo..quote:
Kijk, dat zijn amibities.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
- Sneller dan iedereen uit dit forum fietsen. (heuvel/berg op)
Daar woont die oom van me die paar maanden geleden onder uit ging in de Ardennen, ik zou daar vanaf het begin dat ik een racefiets heb nog altijd een keer naar toe fietsen dus dat staat al 2 jaar in de planning en dat moet er volgend jaar dan maar een keer van komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn amibities.
Hoezo Den haag-Veendam?
Hoe gaat 't eigenlijk met die oom? Hij was er slecht aan toe toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Daar woont die oom van me die paar maanden geleden onder uit ging in de Ardennen, ik zou daar vanaf het begin dat ik een racefiets heb nog altijd een keer naar toe fietsen dus dat staat al 2 jaar in de planning en dat moet er volgend jaar dan maar een keer van komen.
Dat stuk vanaf Amsterdam naar Den Haag fietsen lijkt me ook leuk en dan zoveel mogelijk door het centrum van de steden, dat fietst misschien niet heel snel maar vind ik wel altijd leuk om te doen.
Hij mag nog niet auto rijden en werkt ook nog steeds niet, maar gelukkig knapt hij wel aardig op en onthoud ook de meeste dingen weer, maar het komt in ieder geval wel weer goed gelukkig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe gaat 't eigenlijk met die oom? Hij was er slecht aan toe toch?
Ik moet ook al 2 jaar fietsen met mijn neefje. Moet ook nog ff gebeuren.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:17 schreef SuperWeber het volgende:
Mijn doel voor volgend jaar:
-Stok in het wiel van KolonelBroodje steken, zodat hij niet sneller is dan ik...
Dan neem ik een spanbandje mee en bind ik die aan je zadelpen en mijn stuur, kan ik je wiel tenminste houdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]Volgend jaar ook een Groningen meet toch?
Waarom dat in godsnaam?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:20 schreef Oksel het volgende:
Ja, Hel van Twente ga ik sowieso weer rijden. En ik nodig iedereen hier uit om die ook te rijden. Klein detail; hij's op een doordeweekse dag.
Ik doe wel mee. Toch om de hoek.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eigelijk zouden we gewoon een Fok team moeten maken voor die 24 uurs tocht. Voor de lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |