bitonic werkt de koers instant bij maar neemt wel zelf iets voor hun kiezen, niet extreem veel .. maar zou lager kunnen naar mijn mening, alleen de koers werkt zo snel dat hun ook een marge dienen te hanteren voor hun eigen veiligheid.quote:Op maandag 2 december 2013 22:10 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm. ok.
Bitonic werkt de koers dan ook instantly bij neem ik aan?
Wat is jouw 'werkwijze' trouwens als ik vragen mag?
Welke familie in Ghana. Of is dat de standaard verzinselquote:Op maandag 2 december 2013 22:13 schreef µ het volgende:
[..]
Hoe ga ik nu (achter mijn pc) goedkoop een betaling naar mijn familie in ghana sturen?
Ja. Behalve dat je de fees + tijden niet (goed) meerekentquote:Op maandag 2 december 2013 22:13 schreef ulq het volgende:
[..]
Klopt dit beeld wat ik had geschetst ongeveer?
[..]
Dat deed me denken aan het MichaelMoore verhaal van Bulgarijequote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Welke familie in Ghana. Of is dat de standaard verzinsel
Bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 2 december 2013 22:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bitonic werkt de koers instant bij maar neemt wel zelf iets voor hun kiezen, niet extreem veel .. maar zou lager kunnen naar mijn mening, alleen de koers werkt zo snel dat hun ook een marge dienen te hanteren voor hun eigen veiligheid.
Happycoins werkt volgens de koers van bitstamp en dat kwam redelijk in de buurt, voorraden zijn daar echter om te huilen.
Mijn werkwijze ligt aan de situatie, als ik bepaalde schommelingen zie in de markt dan wil ik snel middelen tot mijn beschikking hebben en calculeer ik dat "verlies" van bitonic in zodat ik snel winsten kan draaien op bepaalde ontwikkelingen.
Grootste gedeelte heb ik gewoon met een direct money transfer naar btc-e gedaan via een andere client(weinig fee), dat duurde idd wel paar dagen.
Ik heb al tientallen betalingen gedaan in bitcoin. Voornamelijk naar developpers van software in verre landen. Dat is een real life example. Met een international wire transfer had mij dit veel meer gekost.quote:Op maandag 2 december 2013 22:13 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Lieve schat, even in de werkelijkheid. Ik weet niet welke fees je probeert te projecteren, maar geloof de volwassenen die er echt mee te maken hebben: nagenoeg nihil. Volgende mythe, graag.
zou kunnen als die koers op dat moment zo snel schommelt.quote:Op maandag 2 december 2013 22:13 schreef ulq het volgende:
[..]
Klopt dit beeld wat ik had geschetst ongeveer?
[..]
Voorbeeldquote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Welke familie in Ghana. Of is dat de standaard verzinsel
Ziet er toch minder praktisch uit.quote:Op maandag 2 december 2013 22:09 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Geen verschil met moneygram, anders dan de fees. Crap, ik kan voor een mineure fee tegen een mineure upcount geld overal naar de wereld sturen, en dat via de reguliere bankkanalen.
Maar daar is bitcoin/cryptocurrency dan ook niet voor bedoeld. De echte vraag is: waar is het dan wel voor bedoeld? Krijgen we daar hier een eerlijk antwoord op?
Dat de koers nu instabiel is betekent niet dat dit altijd zo blijft.quote:Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
en welk prijsrisico loopt de tegenpartij? Oneindig
Aha ok. Je kan dus volgens jou het best de volgende route aanhouden:quote:Op maandag 2 december 2013 22:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou kunnen als die koers op dat moment zo snel schommelt.
dollars direct vanuit btc-e naar je bank transferen is niet slim.. zit je met fee's.
Het is slimmer op die gekochte btc's weer aan bitonic te verkopen(pak je ook nog meer dan de waarde op btc), krijg je 2 dagen later een bank storting.
En over kopersbescherming:quote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat de koers nu instabiel is betekent niet dat dit altijd zo blijft.
Daarnaast zijn er altijd nog dienstverleners die dit wel willen opvangen. Kijk naar bitpay. Betaling in btc, uitbetaling in euro. En iedereen gaat erop vooruit
dit is de meest goedkope manier als je geduld hebt...quote:Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef ulq het volgende:
[..]
Aha ok. Je kan dus volgens jou het best de volgende route aanhouden:
USD van bank naar BTC-E.com
USD omruilen voor BTC op BTC-E.com
BTC omruilen voor EUR op bitonic.com
?
Alleen het geld van je bank naar btc-e krijgen duurt lang en is duurquote:Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef ulq het volgende:
[..]
Aha ok. Je kan dus volgens jou het best de volgende route aanhouden:
USD van bank naar 'BTC-E.com account' verplaatsen
USD omruilen voor BTC op 'BTC-E.com'
BTC omruilen voor EUR op 'bitonic.com'
?
als je het via okpay doet niet, maar dan ben je nog langer bezig met valideren idd.quote:Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen het geld van je bank naar btc-e krijgen duurt lang en is duur
Hoe lang is lang?quote:Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen het geld van je bank naar btc-e krijgen duurt lang en is duur
Fee: 1% (min fee 20$)quote:Op maandag 2 december 2013 22:22 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe lang is lang?
Hoe duur is duur? Ik zag 2% fee staan als ik het goed heb? Dat betekend dat wanneer ik 1000$ naar BTC-E overmaak ze 980$ op mn account bijschrijven?
plus500 ook toch?quote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://campbx.com/ Als het goed is.
Plus500 is nooit aan te raden als broker. Zelden zo'n slechte broker gezien met verlepte bied/laat en orders wat niet doorkomen en gasten die gewoon keihard tegen je gaan biedenquote:
Lees er zelf ook slechte verhalen over op diverse fora lolquote:Op maandag 2 december 2013 22:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Plus500 is nooit aan te raden als broker. Zelden zo'n slechte broker gezien met verlepte bied/laat en orders wat niet doorkomen en gasten die gewoon keihard tegen je gaan bieden.
Oja jeez. 2000 minimum. Dat was ik sowieso al niet van plan eigenlijkquote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Fee: 1% (min fee 20$)
Min sum allowed: 2000$
Our bank may ask your documents due to a high fraud activity. If you seen in your btc-e account a money hold please provide a copy of you ID and utility bill in high res quality (>300DPI), create ticket with your ID in subject at https://hdbtce.kayako.com and upload your docs inside
Funds will be credited within 7-10 days.
Is CampBX wel wat? Wil geen dingen aanraden die slecht zijn. Heb zelf niet echt iets met traden, dus ook niet echt verstand van.quote:Op maandag 2 december 2013 22:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Plus500 is nooit aan te raden als broker. Zelden zo'n slechte broker gezien met verlepte bied/laat en orders wat niet doorkomen en gasten die gewoon keihard tegen je gaan bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |