Mwoah, de werkdruk is zo zwaar als je hem zelf maakt. Scheelt dat ik niet veel moeite heb met die shit leren, beetje lezen en je kent het wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Bij ons hadden ze 2x absent in een periode ? Periode opnieuw. Punt.
Ook best veel lessen en colleges, niet bepaald veel vrije uren. Weet niet wat de werkdruk is van die geschiedenis meuk maar komt niet echt over als een voltijd opleiding zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laptops maken?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Mender het volgende:
ssijsdfkjhsdfushduijhd heb het te druk met werk![]()
![]()
![]()
Desktops en all-in-ones atm. Ik wil gewoon relaxt Fokken (en traden met bitcoins en altcoins)quote:
Oh nu je het over bitcoins hebt;quote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef Mender het volgende:
[..]
Desktops en all-in-ones atm. Ik wil gewoon relaxt Fokken (en traden met bitcoins en altcoins)tussendoor maar daar heb ik geen tijd voor
Ik weet het.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh nu je het over bitcoins hebt;
Cryptocurrencies_!___!_!_!_!_!!!
Dat is een deposit adres. Kan je verder niets mee, behalve storten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
BIT / Hoe bewaren jullie de cold wallets?
ZIJN QR CODE IS : 141XpRDxyi2XZqMwpL2YXwQYWScHDpd6T7
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:21 schreef bobbernaut het volgende:
Er zijn zoveel coins nu
"bijvoorbeeld Namecoins 130% winst mee gehad., Peercoins 80% winst mee gehad, Zetacoins 740% totale winst mee gehad, Feathercoins of BBQcoins"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |