Laptops maken?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Mender het volgende:
ssijsdfkjhsdfushduijhd heb het te druk met werk![]()
![]()
![]()
Desktops en all-in-ones atm. Ik wil gewoon relaxt Fokken (en traden met bitcoins en altcoins)quote:
Oh nu je het over bitcoins hebt;quote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef Mender het volgende:
[..]
Desktops en all-in-ones atm. Ik wil gewoon relaxt Fokken (en traden met bitcoins en altcoins)tussendoor maar daar heb ik geen tijd voor
Ik weet het.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh nu je het over bitcoins hebt;
Cryptocurrencies_!___!_!_!_!_!!!
Dat is een deposit adres. Kan je verder niets mee, behalve storten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
BIT / Hoe bewaren jullie de cold wallets?
ZIJN QR CODE IS : 141XpRDxyi2XZqMwpL2YXwQYWScHDpd6T7
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:21 schreef bobbernaut het volgende:
Er zijn zoveel coins nu
"bijvoorbeeld Namecoins 130% winst mee gehad., Peercoins 80% winst mee gehad, Zetacoins 740% totale winst mee gehad, Feathercoins of BBQcoins"
Quark en megacoin 50% verlies.quote:
Vette shit. Altijd uitlopen die handel.quote:
Goeien!quote:
5,5 gehaaldquote:Op woensdag 4 december 2013 14:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Vette shit. Altijd uitlopen die handel.
Oh.. jammer, miss dat t zn wallet was :")quote:Op woensdag 4 december 2013 14:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat is een deposit adres. Kan je verder niets mee, behalve storten.
welke trap heb je?quote:
Zit meestal achter 2 encrypties die wallets. Tenzij je yolo bent of dat ie leeg is.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh.. jammer, miss dat t zn wallet was :")
ach ja geen verstand vanquote:Op woensdag 4 december 2013 14:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zit meestal achter 2 encrypties die wallets. Tenzij je yolo bent of dat ie leeg is.
Ja, in een zaal van 20 meterquote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zegt ie net 5,5 gehaald dus trap 5 en een half toch
is bij ons niet zo hoor, wij moeten volgens mij trap 6/7 voor een voldoende, en ik heb BSM dus moet nog meer..quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zegt ie net 5,5 gehaald dus trap 5 en een half toch
Moeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
is bij ons niet zo hoor, wij moeten volgens mij trap 6/7 voor een voldoende, en ik heb BSM dus moet nog meer..
ja maar hij oordeelt op verschillende dingen, maar dit is een nieuwe, heb m pas 2 lessen, dus kijk wel hoe hij t doetquote:Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moeten.
Beoordelen op resultaten![]()
![]()
Beordelen op inzet, anders is je gymleraar behoorlijk pauper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |