dat doet hij vast niet zomaar.. logs/errors e.d.?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sale? welke sale, ik hoef helemaal niks meer van die lui
heb bf4 gekocht, nu al 2x 2 avonden gedownload en elke keer delete hij de file weer
hier doet hij het zonder grote problemen eigenlijkquote:tevens wil hij voor geen mogelijkheid files op mijn SSD zetten. tijd om 'm te retourneren
Chinees vult niet, totdat je een half uur nadat je normaal gesproken genoeg hebt opeens explodeert. Raar spul.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Zo'n vies volgevreten gevoel na bezorgchinees. Waarom eet ik altijd teveel
Hoe was het shoppen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Chinees vult niet, totdat je een half uur nadat je normaal gesproken genoeg hebt opeens explodeert. Raar spul.
quote:
JA DAT HEB IK BEST VAAK DAAROM ZIE JE MIJ ZO VAAK KANKEREN OKE GR GRquote:
Ja dat zeg ik al idd. HDD zit in een aparte Power hub.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:12 schreef bobbernaut het volgende:
Misschien gebruikt de HDD te veel stroom? Heeft ie een aparte stroomvoorziening?
usb hubje, bedoel je dat? daar kan t idd wel aan liggenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:18 schreef MineraalWater het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het aan die HUB ligt
OKE RUSTIG WIST NIET DAT JE BOOS WERD JEZUS ZEGquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al idd. HDD zit in een aparte Power hub.
Haha nee ben niet boos op je hoor bobquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
OKE RUSTIG WIST NIET DAT JE BOOS WERD JEZUS ZEG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |