Wacht jij hebt geen mama ofzo? Verklaart een hoop.quote:Op maandag 2 december 2013 21:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
gaat lastig als je ma er niet is hé
David had het goed, maar ik vertrouw pashokjes nooit zo.quote:
Ahhhhj yeahhh.quote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef TJV het volgende:
[..]
David had het goed, maar ik vertrouw pashokjes nooit zo.
Nog wat gehad voor je verjaardag? Nexus 23 alles?quote:
lastig.. in die prijsregionen zocht ik ook, ik kwam uit op een 7970 (oudere generatie) of de R9 280xquote:Op maandag 2 december 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weet jij trouwens een alternatief voor die videokaart uit die best build guide(november, mainstreamgamesysteem.. heb ff geen linkje)? Iesz slecht leverbaar.
Denk aan je bloeddruk.quote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KANKER BOB MET JE KANKER SNAPS FUCKING FLIKKER MAN DOE NORMAAL GORE HOND IK GA DIT NIET FUCKING ALLEMAAL OPENEN VIEZE STRONTHOER DIE JE BENT
Oppo find 5quote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Nog wat gehad voor je verjaardag? Nexus 23 alles?
Morgen even kijken. Thxquote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
lastig.. in die prijsregionen zocht ik ook, ik kwam uit op een 7970 (oudere generatie) of de R9 280x
Nvidia was voor mij niet erg een optie (i.v.m stroom verbruik), voor jou wellicht wel; check eens benchmarks van de MSI GTX 770 OC, die is 2 tientjes ongeveer duurder
quote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht jij hebt geen mama ofzo? Verklaart een hoop.
hoeveel waren het er?quote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KANKER BOB MET JE KANKER SNAPS FUCKING FLIKKER MAN DOE NORMAAL GORE HOND IK GA DIT NIET FUCKING ALLEMAAL OPENEN VIEZE STRONTHOER DIE JE BENT
teveel capslock, please try again laterquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:38 schreef bobbernaut het volgende:
KANKER SAMSUNG
Ik druk zo vaak op "invoeren" en dan doet ie geen ene KKR
JA WAT DOE IK FOUT KKR FOK KKR SAMSUNG
lichte doodsverwensingquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:17 schreef TJV het volgende:
Als je de volgende keer weer geen verlichting op je fiets hebt druk ik je voor de ogen van je kinderen tegen een boom aan, idioot. Lekker voorbeeld.
Wij hadden hen als voorbeeld toen we leerde fietsenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:17 schreef TJV het volgende:
Als je de volgende keer weer geen verlichting op je fiets hebt druk ik je voor de ogen van je kinderen tegen een boom aan, idioot. Lekker voorbeeld.
volkomen terecht. Maak gehakt van ze met mn bull bar. Je ziet ze gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:17 schreef TJV het volgende:
Al helemaal als het mistig is nuquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
volkomen terecht. Maak gehakt van ze met mn bull bar. Je ziet ze gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |