Mwoah, de werkdruk is zo zwaar als je hem zelf maakt. Scheelt dat ik niet veel moeite heb met die shit leren, beetje lezen en je kent het wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Bij ons hadden ze 2x absent in een periode ? Periode opnieuw. Punt.
Ook best veel lessen en colleges, niet bepaald veel vrije uren. Weet niet wat de werkdruk is van die geschiedenis meuk maar komt niet echt over als een voltijd opleiding zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laptops maken?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Mender het volgende:
ssijsdfkjhsdfushduijhd heb het te druk met werk![]()
![]()
![]()
Desktops en all-in-ones atm. Ik wil gewoon relaxt Fokken (en traden met bitcoins en altcoins)quote:
Oh nu je het over bitcoins hebt;quote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef Mender het volgende:
[..]
Desktops en all-in-ones atm. Ik wil gewoon relaxt Fokken (en traden met bitcoins en altcoins)tussendoor maar daar heb ik geen tijd voor
Ik weet het.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh nu je het over bitcoins hebt;
Cryptocurrencies_!___!_!_!_!_!!!
Dat is een deposit adres. Kan je verder niets mee, behalve storten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
BIT / Hoe bewaren jullie de cold wallets?
ZIJN QR CODE IS : 141XpRDxyi2XZqMwpL2YXwQYWScHDpd6T7
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:21 schreef bobbernaut het volgende:
Er zijn zoveel coins nu
"bijvoorbeeld Namecoins 130% winst mee gehad., Peercoins 80% winst mee gehad, Zetacoins 740% totale winst mee gehad, Feathercoins of BBQcoins"
Quark en megacoin 50% verlies.quote:
Vette shit. Altijd uitlopen die handel.quote:
Goeien!quote:
5,5 gehaaldquote:Op woensdag 4 december 2013 14:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Vette shit. Altijd uitlopen die handel.
Oh.. jammer, miss dat t zn wallet was :")quote:Op woensdag 4 december 2013 14:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat is een deposit adres. Kan je verder niets mee, behalve storten.
welke trap heb je?quote:
Zit meestal achter 2 encrypties die wallets. Tenzij je yolo bent of dat ie leeg is.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh.. jammer, miss dat t zn wallet was :")
ach ja geen verstand vanquote:Op woensdag 4 december 2013 14:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zit meestal achter 2 encrypties die wallets. Tenzij je yolo bent of dat ie leeg is.
Ja, in een zaal van 20 meterquote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zegt ie net 5,5 gehaald dus trap 5 en een half toch
is bij ons niet zo hoor, wij moeten volgens mij trap 6/7 voor een voldoende, en ik heb BSM dus moet nog meer..quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zegt ie net 5,5 gehaald dus trap 5 en een half toch
Moeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
is bij ons niet zo hoor, wij moeten volgens mij trap 6/7 voor een voldoende, en ik heb BSM dus moet nog meer..
ja maar hij oordeelt op verschillende dingen, maar dit is een nieuwe, heb m pas 2 lessen, dus kijk wel hoe hij t doetquote:Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moeten.
Beoordelen op resultaten![]()
![]()
Beordelen op inzet, anders is je gymleraar behoorlijk pauper.
nee.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef bobbernaut het volgende:
Verdient dat bitcoin minen eigk een beetje?
quote:
en de bestequote:Op woensdag 4 december 2013 14:21 schreef bobbernaut het volgende:
Er zijn zoveel coins nu
"bijvoorbeeld Namecoins, Peercoins, Zetacoins, Feathercoins of BBQcoins"
Trefbalquote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Mja, soms wel. Beetje afhankelijk van je docent en school. Bij ons was het nou eenmaal veel van hetzelfde. Van zomer tot aan herfstvakantie standaard buiten, en van mei tot zomervakantie ook standaard buiten, ongeacht de temperatuur. En buiten gym was 9/10 softbal. Dat is niet mijn favoriete sport.
Binnen was meestal nog wel te doen, beetje zaal voetbal, volleybal, hockey daar kan ik wel van genieten. Maar dat was ook de helft van de tijd bijna basketbal ofzo, daar vond ik ook geen flikker aan.
Beste sport binnen was nog wel trefbal. Even zo ruig mogelijk ballen tegen iemand aan gooien.
Dan moet je maar leren vangenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Trefbalwat een achterlijk spel was dat zeg
Waarom zou ik dat willenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan moet je maar leren vangen
nja bij ons kon je dan ook van de zijkanten gooien wel komisch als een malle om dat kussen rennenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh ja, daar ging men dan gewoon achterstaan, lekker makkelijk
Juist! Dat deed ik vorig jaar met vriendenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
Deed altijd mee totdat je de trap bereikte om een voldoende te halen. Daarna gewoon op de bank chillen jwz, beetje lachen naar die klapjosti's die door blijven rennen.
![]()
Gewoon collectief met z'n alle bij de voldoende trap stoppen en een fatsoenlijke gymles vragen.
http://www.aldi.nl/aldi_chocolademunten_66_73_685_61.htmlquote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik verkoop AlDiecoins, was een uur geleden begonnen op een cent per coin, nu al op vijiftig cent.
Experts verwachten dat ze de ¤90 vanavond halen.
Koop nu snel.
Hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/aldi_chocolademunten_66_73_685_61.html
Maar 0,59 cent per 100g, koopje wel!
Robbie Williamsquote:Op woensdag 4 december 2013 19:04 schreef TJV het volgende:
Kaarten voor Robbie Williams voor mijn ouders gekocht vanochtend, voor het eerst dat die ticketwebsite 100% werkte.
quote:
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef TJV het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik je niet gemist heb.
Nou jouw leven bestaat ook alleen maar uit de AH, broodjes frikandel en mountain dew, zegmaar elke snapchat van jouquote:
bahh zie m sws de aankomende 1,5 week niet dus mjaquote:
niks multiplex, 7 lagen fineer dat op elkaar is gelijmd, maar dan wel om en om qua houtnerfquote:Op woensdag 4 december 2013 19:12 schreef TJV het volgende:
Maar een deck is toch gewoon multiplex met een stickertje erop? Dat spul is best stevig, hoe breek je dat?
Je vergeet de energy drink.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou jouw leven bestaat ook alleen maar uit de AH, broodjes frikandel en mountain dew, zegmaar elke snapchat van jou
Had ik door wantquote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je vergeet de energy drink.
En je hebt wel gelijk hoor, dat kanker verhaal was natuurlijk express als je dat niet door had
Nou hoe breek je dat dan, spring je met 2 voeten in het midden of heb je teveel kip gegeten?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
niks multiplex, 7 lagen fineer dat op elkaar is gelijmd, maar dan wel om en om qua houtnerf
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef TJV het volgende:
[..]
Nou hoe breek je dat dan, spring je met 2 voeten in het midden of heb je teveel kip gegeten?
Maar hoe je het breekt, stel je springt van een trap af, is tussen de 1 en 2 meter hoog, dan kom je met een behoorlijke kracht op je board, en als je dan niet goed landt dan breek je m volquote:Op woensdag 4 december 2013 19:12 schreef TJV het volgende:
Maar een deck is toch gewoon multiplex met een stickertje erop? Dat spul is best stevig, hoe breek je dat?
Dan mis je gewoon de skills, kan die fabrikant niets aan doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar hoe je het breekt, stel je springt van een trap af, is tussen de 1 en 2 meter hoog, dan kom je met een behoorlijke kracht op je board, en als je dan niet goed landt dan breek je m vol
Dit. Bob is gewoon unskilledquote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan mis je gewoon de skills, kan die fabrikant niets aan doen.
waar staat dat het aan de fabrikant ligt?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan mis je gewoon de skills, kan die fabrikant niets aan doen.
praat maar weer als je een kickflip landtquote:
Zo hard gooien ze ook weer niet bij postnlquote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waar staat dat het aan de fabrikant ligt?
Dat deck dat ik kreeg was gescheurd toen ik m kreeg he
kipflip?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
praat maar weer als je een kickflip landt
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |