Mijn heldquote:
De meest ideale situatie is zo; veel pits en/of stad: automaat. Voor fun: handbak (erbij voor in t weekend oid).quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
[..]
Moet ik wel zeggen dat ik nog nooit in een automaat heb gereden, maar dat komt omdat ik vind dat je hoort te schakelen.
Al kan ik me voorstellen dat als je veel op de weg zit een automaat toch wel lekker is
heb jij een automaat nu?quote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel, geloof me; als je file moet rijden dan is een automaat echt heerlijk. Lange afstanden ook.
Automaat is lekker in de file. Verder vind ik het geen bal aanquote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
[..]
Moet ik wel zeggen dat ik nog nooit in een automaat heb gereden, maar dat komt omdat ik vind dat je hoort te schakelen.
Al kan ik me voorstellen dat als je veel op de weg zit een automaat toch wel lekker is
Gheghe dat van de file kan ik me wel voorstellen ja. Helemaal met de motor is dat kut, zit precies tussen de 1/2e versnelling. Meestal rij ik dan maar in z'n 1 met een hoop herrie er tussendoorquote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel, geloof me; als je file moet rijden dan is een automaat echt heerlijk. Lange afstanden ook.
True, maarja geld héquote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meest ideale situatie is zo; veel pits en/of stad: automaat. Voor fun: handbak (erbij voor in t weekend oid).
Op laten komen, naar zijn 2, verdergaan 'zonder' gas te geven.quote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
Gheghe dat van de file kan ik me wel voorstellen ja. Helemaal met de motor is dat kut, zit precies tussen de 1/2e versnelling. Meestal rij ik dan maar in z'n 1 met een hoop herrie er tussendoor
Een automaat verbruikt nauwelijks meer en in de aanschaf zijn de verschillen ook niet meer zo groot. Mijn volgende auto wordt of weer een sportwagen, of echt wel een automaat.quote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe dat van de file kan ik me wel voorstellen ja. Helemaal met de motor is dat kut, zit precies tussen de 1/2e versnelling. Meestal rij ik dan maar in z'n 1 met een hoop herrie er tussendoor
[..]
True, maarja geld hé
Dan gaat die van mij bokkenquote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op laten komen, naar zijn 2, verdergaan 'zonder' gas te geven.![]()
Luiheid +1
Ik doelde meer dat als je 2 auto's hebt, het meer geld kost dan wanneer je 1 auto hebt.quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een automaat verbruikt nauwelijks meer en in de aanschaf zijn de verschillen ook niet meer zo groot. Mijn volgende auto wordt of weer een sportwagen, of echt wel een automaat.
We hebben het toch wel over auto's?quote:Op maandag 2 december 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
Dan gaat die van mij bokken2 cilinder ftw
Maar jij hebt toch de motor om te schakelenquote:Op maandag 2 december 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gaat die van mij bokken2 cilinder ftw
[..]
Ik doelde meer dat als je 2 auto's hebt, het meer geld kost dan wanneer je 1 auto hebt.
Over het algemeen dan
Ik had het over mijn motorquote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben het toch wel over auto's?
quote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
True, maarja geld hé
Dat was gas vervoeren in normale gasflessen, niet in een gastankquote:Op maandag 2 december 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk joh op gas rijden
http://www.haarlemsdagbla(...)ond?lref=r_regionaal
als we dan toch over auto's gaan hebben, doe ik even mijn bijdrage
Serieus?quote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was gas vervoeren in normale gasflessen, niet in een gastank
Dit was hoe dan ook niet door LPG, want die heeft de druk overloop buiten de autoquote:Op maandag 2 december 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk joh op gas rijden
http://www.haarlemsdagbla(...)ond?lref=r_regionaal
als we dan toch over auto's gaan hebben, doe ik even mijn bijdrage
Jawel hoor.quote:
Ik heb nog nooit 3 gastanks in een auto gezienquote:In de wagen die in de Treubstraat stond geparkeerd stonden drie gasflessen.
Die snap ik even nietquote:Op maandag 2 december 2013 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch de motor om te schakelen
Oh.. overheen gelezen..quote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel hoor.
[..]
Ik heb nog nooit 3 gastanks in een auto gezien
LPG zit nooit in gasflessen en zeker niet in 3, maar in een tank. Deze is dubbelwandig uitgevoerd en heeft geen enkele gasverbinding met de cabinequote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh.. overheen gelezen..
Tot zover mijn bijdrage
quote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh.. overheen gelezen..
Tot zover mijn bijdrage
Hey die moet ik nog even uit de bus halenquote:Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik verveel me... de stapel folders wordt ook al kleiner
En die Audi was ook een diesel trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
geen zin meer in.. afleveringen duren 50 minuten.. ik wil voor half 11 in bed liggenquote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey die moet ik nog even uit de bus halen
Naja toch al genoeg papier liggen hier
Serietje?
quote:Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En die Audi was ook een diesel trouwensOh komop zeg alsof ik dat ook echt ga checken, ik zeg toch verkeerd gelezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 21:53:33 ]
Kijk jij geen "korte" series?quote:Op maandag 2 december 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen zin meer in.. afleveringen duren 50 minuten.. ik wil voor half 11 in bed liggen
Snap ikquote:[..]
Oh komop zeg alsof ik dat ook echt ga checken, ik zeg toch verkeerd gelezen...
Ja soms maar nu even niksquote:Op maandag 2 december 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk jij geen "korte" series?
[..]
Snap ik![]()
Ik doe dat altijd
Hmm nee dat gaat niet lukken neequote:Op maandag 2 december 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen zin meer in.. afleveringen duren 50 minuten.. ik wil voor half 11 in bed liggen
[..]
Oh komop zeg alsof ik dat ook echt ga checken, ik zeg toch verkeerd gelezen...
In duitsland zeker... of ergens anders... in NL nog niet hoor.... hooguit een paar graadjes onder nulquote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb de radio aan staan, ik hoorde iets met 'kouder dan -10'. Mijn hoofd:
Volgens mij was het iets van dat het deze winter een lange periode -10 wordt. Deze nacht niet inderdaad, gelukkig nietquote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In duitsland zeker... of ergens anders... in NL nog niet hoor.... hooguit een paar graadjes onder nul
Ja en ik hoorde ook dat het lange tijd achter elkaar ging sneeuwen.. bladiblaquote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van dat het deze winter een lange periode -10 wordt. Deze nacht niet inderdaad, gelukkig niet
Heb m'n winterjas nog niet hier
Er was vandaag al gestrooid in Arnhemquote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik hoorde ook dat het lange tijd achter elkaar ging sneeuwen.. bladibla
Eerst zien....... dan geloven
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook.. kansloze figuren in mijn dm .. ben er klaar mee
Toch wel ja?quote:Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef Faxie het volgende:
Wil toch nog even melden dat m'n banaan/amaretto/kaneel cake keilekker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |