Dan ben je niet slim bezig, want je ziet die bus staan, dan kun je verwachten dat ie elk moment weg wil rijden, dan kun je makkelijk je pootje van het gas halen en anticiperen op het feit dat die chauffeur niet gaat wachten op jou en dus gas geeft, dan kun jij nog makkelijk remmen. Dat je door blijft rijden bij dit soort situaties is gewoon dom van de bestuurder zelf. Er kunnen immers ook mensen voor de bus langs oversteken die je dan verdomde plat zou rijden.quote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onzin, wanneer ik met 50-55 over een doorgaande weg in de stad rij en ik zit 5-10m achter die bus, kan ik echt niet op tijd stoppen.
Nee, daar hoef ik niet op te anticiperen, want iedereen heeft geleerd dat je eerst kijkt, richtingaanwijzer uitdoet, nog een keer kijkt en dan pas rijdt. Dan heb ik genoeg tijd om te zien of ik nog kan stoppen of niet. En jij ook of ik dat kan. Bij richting + gas tegelijk, kan je dat beide niet, waardoor de automobilist in de problemen komt.quote:Op maandag 2 december 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben je niet slim bezig, want je ziet die bus staan, dan kun je verwachten dat ie elk moment weg wil rijden, dan kun je makkelijk je pootje van het gas halen en anticiperen op het feit dat die chauffeur niet gaat wachten op jou en dus gas geeft, dan kun jij nog makkelijk remmen. Dat je door blijft rijden bij dit soort situaties is gewoon dom van de bestuurder zelf. Er kunnen immers ook mensen voor de bus langs oversteken die je dan verdomde plat zou rijden.
Lekker gesport?quote:
Als ik mijn knipperlicht aanzet om vervolgens weg te rijden bij een halte, en jij zit nog ver genoeg achter mij, dan rij ik weg ja, dat jij dan onverminderd met 55 blijft doorkachelen en daardoor te laat remt is dan je eigen probleem hoor, niet die van mij. Toen ik keek en gas gaf was de afstand nog voldoende, dan had je gewoon je gas los kunnen laten.quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, daar hoef ik niet op te anticiperen, want iedereen heeft geleerd dat je eerst kijkt, richtingaanwijzer uitdoet, nog een keer kijkt en dan pas rijdt. Dan heb ik genoeg tijd om te zien of ik nog kan stoppen of niet. En jij ook of ik dat kan. Bij richting + gas tegelijk, kan je dat beide niet, waardoor de automobilist in de problemen komt.
In de tijd dat ik nog lease auto's had, had ik echt 10x schijt eraan, bij erge schade had ik toch wel een nieuwe auto binnen een uur
Een buschauffeur staat niet boven de wet. Als voorrang niet verleend wordt, terwijl het eigenlijk zou moeten, mag je het nog steeds niet pakken!
Als ik in de gordel schiet omdat ik zo hard moet remmen, dan was de afstand niet voldoende. En dat is eerder regel dan uitzonderingquote:Op maandag 2 december 2013 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik mijn knipperlicht aanzet om vervolgens weg te rijden bij een halte, en jij zit nog ver genoeg achter mij, dan rij ik weg ja, dat jij dan onverminderd met 55 blijft doorkachelen en daardoor te laat remt is dan je eigen probleem hoor, niet die van mij. Toen ik keek en gas gaf was de afstand nog voldoende, dan had je gewoon je gas los kunnen laten.
Dan moet je toch beter gaan anticiperen en niet klakkeloos 50 - 55 rijden overal.. Dat zou je een hoop remmen schelenquote:Op maandag 2 december 2013 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik in de gordel schiet omdat ik zo hard moet remmen, dan was de afstand niet voldoende. En dat is eerder regel dan uitzondering
Doe eens niet zo rebelsquote:Op maandag 2 december 2013 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik in de gordel schiet omdat ik zo hard moet remmen, dan was de afstand niet voldoende. En dat is eerder regel dan uitzondering
Dat deed die van m'n ouders ook jaquote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en ik hou van mijn auto![]()
Gewoon omdat hij het volume van de muziek aanpast aan je snelheid.
Vernuftig vind ik dat
Dat is wel chillquote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
Vernuftig vind ik dat
Ik weet redelijk hoe hard ik overal kan rijden en pas mijn snelheid zeker aan wanneer dat nodig is.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je toch beter gaan anticiperen en niet klakkeloos 50 - 55 rijden overal.. Dat zou je een hoop remmen schelen
Nice is dat he, ik moet het nog instellen, mn radio kan het, krijgt ook signaal van de auto daarvoor.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
Vernuftig vind ik dat
Ik zou eens moeten uitzoeken of ik daar uberhaupt iets mee kan.. Want volgensmij KAN m'n radiotje het wel.. Maar ik heb geen VSS draadje van de auto denk ik..quote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice is dat he, ik moet het nog instellen, mn radio kan het, krijgt ook signaal van de auto daarvoor.
Whehe, dat lijkt me dan weer minder, al die starende mensen bij 't stoplichtquote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan nog lekker meeblèren.... heerlijk
Moet je kijken, er is op de ISO stekker een draadje voor gereserveerd, ik weet bij mij dat die er zit en dat die ook aanvoer krijgt (voor het originele navi waar de kaarten 10jr oud van zijn).quote:Op maandag 2 december 2013 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou eens moeten uitzoeken of ik daar uberhaupt iets mee kan.. Want volgensmij KAN m'n radiotje het wel.. Maar ik heb geen VSS draadje van de auto denk ik..
Nopequote:
quote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan nog lekker meeblèren.... heerlijk
Dat soort systemen vind ik maar irritant, zeker als ze in combinatie met een loudness functie gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
Vernuftig vind ik dat
Daar geef ik echt geen neuk om.quote:Op maandag 2 december 2013 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, dat lijkt me dan weer minder, al die starende mensen bij 't stoplicht
Ligt aan het systeem, bij mijn Audi werkte het altijd super en de Volvo van mn vader ook.quote:Op maandag 2 december 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort systemen vind ik maar irritant, zeker als ze in combinatie met een loudness functie gaan.
Kun je van de week, Vrijdag uitgezonderd?quote:Op maandag 2 december 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope
[..]Dat doe ik meestal niet
Hihi je zei neukquote:Op maandag 2 december 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar geef ik echt geen neuk om.
Hihiquote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je van de week, Vrijdag uitgezonderd?
[..]
Hihi je zei neuk
Het mag nog, het is nog geen 23:00quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin om nu mijn radio voluit te zetten, maar dan tril ik de buren uit bed denk ik
Vast welquote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je van de week, Vrijdag uitgezonderd?
[..]
Hihi je zei neuk
TV op z'n hardst en radio op z'n hard = doofquote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het mag nog, het is nog geen 23:00![]()
Kun je meteen testen hoe lang het duurt en hoe hard het kan
Ik bedoel tot hoe hard het kan totdat de buren komen klagenquote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TV op z'n hardst en radio op z'n hard = doof
De originele speakers in mijn auto zijn best ruk, wil ze eigenlijk vervangen, heb toch nog een 1200w RMS 4 kanaals versterker liggenquote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin om nu mijn radio voluit te zetten, maar dan tril ik de buren uit bed denk ik
Oh dat hoeft niet zo heel hard. Best gehorig hier merkte ik gisterenquote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoel tot hoe hard het kan totdat de buren komen klagen
Beter te zware versterker dan te licht. Mijn speakers zuigen ook hardquote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De originele speakers in mijn auto zijn best ruk, wil ze eigenlijk vervangen, heb toch nog een 1200w RMS 4 kanaals versterker liggen
Ik ben niet in staat tot zulke haat, dus ik zou het niet wetenquote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Het lijkt mij heel erg om te leven met zo'n diep gevoel van haat voor iemand dat je diegene het recht tot rouwen wil ontnemen. s
Dat was mijn idee ookquote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet zo heel hard. Best gehorig hier merkte ik gisteren
[..]
Beter te zware versterker dan te licht. Mijn speakers zuigen ook hard
Ik denk dat het sowieso geen overbodige luxe isquote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ookmaar moet dan wel alle kabels vervangen, want zelfs al gooi ik er maar 4x100w doorheen, dan nog trekt standaard bekabeling dat nooit
Doordeweeks is toch 22:00 en in het weekend 23?quote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het mag nog, het is nog geen 23:00![]()
Kun je meteen testen hoe lang het duurt en hoe hard het kan
Dit en ik kan het me ook niet enigszins voorstellenquote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat tot zulke haat, dus ik zou het niet weten
Dat is inderdaad een nadeel. Alle bekleding eruit halen en kabels trekkenquote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ookmaar moet dan wel alle kabels vervangen, want zelfs al gooi ik er maar 4x100w doorheen, dan nog trekt standaard bekabeling dat nooit
'97 en nu zit er 4x35w rms in geloof ik. Wil naar maximaal of 2x100 en 2x150quote:Op maandag 2 december 2013 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso geen overbodige luxe is
Alhoewel, van wanneer was je auto?
Oh?quote:Op maandag 2 december 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doordeweeks is toch 22:00 en in het weekend 23?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |