quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Waarom dan? Ik snap dat het raar aanvoelt, maar hoe precies betekent dat dat de bitcoin niet goed werkt?quote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat mensen die er vanaf het eerste uur bij waren, stinkend rijk zijn geworden, dat is toch al iets wat niet klopt?
De meeste valuta's zijn inderdaad op goud gebaseerd, maar hoe is het 'alsof we nu met goudstaven betalen'? Ik snap die link niet.quote:Alsof we nu nog met goudstaven zouden betalen.
Waarom?quote:En volwassen digitale munt zal toch ondersteund moeten worden door instantie, precies wat de anarchistisch ingestelde internetters niet willen.
Ik vind het een verzameling ongefundeerde argumenten die je hier poneert.quote:Ik weet in ieder geval dat de film Bitcoin: the Rise and Fall of an online currecy gaat floppen
Vroeger waren ze op goud gebaseerd, nu al lang niet meer.quote:Op maandag 2 december 2013 19:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
De meeste valuta's zijn inderdaad op goud gebaseerd
The secret life of walther smitty lijkt me een leuke filmquote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef Lemans24 het volgende:
Het is het film subforum, vandaar dat ik het ongefundeerd houd.
Maar ik heb al veel te veel gezegd over Bitcoin. Het interesseert me al niet meer...
Nog leuke films om naar uit te kijken dit jaar?
The Hobbit, Saving Mr. Banks, American Hustle, nog meer?
American Hustle komt toch pas in maart hier uit?quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef Lemans24 het volgende:
Het is het film subforum, vandaar dat ik het ongefundeerd houd.
Maar ik heb al veel te veel gezegd over Bitcoin. Het interesseert me al niet meer...
Nog leuke films om naar uit te kijken dit jaar?
The Hobbit, Saving Mr. Banks, American Hustle, nog meer?
Ja, helaas wel. Maar is wel een film van dit jaar, dus hou ik in de gaten.quote:Op maandag 2 december 2013 19:15 schreef Sands het volgende:
[..]
American Hustle komt toch pas in maart hier uit?
Gelijk heb jequote:Op maandag 2 december 2013 19:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Maar is wel een film van dit jaar, dus hou ik in de gaten.
Das alleen als ik em open...quote:
Wie is Sans?quote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Drakin, robby, Sans oa ook, heb het even nagekeken.
Daar had ik laatst een opmerking over op een ander forum.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat gebruik ik altijd, wat is daar mis mee?
Ik geloof jullie nietquote:
Sands wel, Ahmad1nejad niet volgens mij.quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof jullie niet
(of zijn jullie stiekem nog maar 14?)
Geestelijk wel, hoewel sommige eerder 12 zouden zeggen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof jullie niet
(of zijn jullie stiekem nog maar 14?)
Oscar momentjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |