Ja als voer voor mijquote:
Pico wil in januari een filmnacht houden in Arnhem.quote:
Arnhem is leukquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Pico wil in januari een filmnacht houden in Arnhem.
Mijn ex is tegenwoordig zeer coulant, dus ik kan makkelijk(er) data verplaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef sasquatsch het volgende:
3, 4 of 17,18 januari en zo elke twee weken. De andere weekenden heb ik mijn kinderen.
Ik heb voorlopig nog geen rooster voor januari. Dus kan niks zeggen...quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef picodealion het volgende:
Roep maar wat datums, mensen. Of moet ik er helemaal een nieuw topic voor maken?
Een nieuw topic lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef picodealion het volgende:
Roep maar wat datums, mensen. Of moet ik er helemaal een nieuw topic voor maken?
Wat is een doodle?quote:Op woensdag 4 december 2013 07:50 schreef hornage het volgende:
[..]
Een nieuw topic lijkt me een strak plan![]()
Een doodle aanmaken kan ook een goed plan zijn om tot een datum te komen btw
Owkee, soort datumprikker dusquote:
Ik denk dat dat handig is, en sowieso wanneer jij zelf kan anders staan we allemaal voor niks voor de deur.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef picodealion het volgende:
Je kunt maar ergens tijd en moeite in steken... maar PETA zal trots op em zijn denk ik..quote:
Het zijn ook honden die fictief sterven, niet echt. Blijkbaar staat er een ander icoontje bij als ze wel echt het loodje leggen. Waar houden mensen zich mee bezig ..quote:Op woensdag 4 december 2013 16:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kunt maar ergens tijd en moeite in steken... maar PETA zal trots op em zijn denk ik..
Dan moet je de website als naam "10 Little Niggers" geven.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef picodealion het volgende:
Ik heb ooit overwogen zo'n site te maken maar dan over negers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |