SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik heb geen enge fetisj. Wel een vriendin die me af en toe vreemde plaatjes appt. En die dus automatisch worden opgeslagen in een mapje. Daar had ik ff niet aan gedacht.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 23-02-2014 21:01:52 ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef -Spring het volgende:
L was achter in de auto foto's aan het kijken op m'n telefoon en vroeg opeens: "Mama? Wat is dit voor beest?"
Ik draaide me snel om om te kijken en reed vervolgens bijna tegen m'n voorganger.
Nee, ik heb geen vreemde fetisj. Wel een vriendin die me af en toe vreemde plaatjes appt. En die dus automatisch worden opgeslagen in een mapje.![]()
whahahahahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef -Spring het volgende:
L was achter in de auto foto's aan het kijken op m'n telefoon en vroeg opeens: "Mama? Wat is dit voor beest?"
Ik draaide me snel om om te kijken en reed vervolgens bijna tegen m'n voorganger.
*Klikken op
Nee, ik heb geen enge fetisj. Wel een vriendin die me af en toe vreemde plaatjes appt. En die dus automatisch worden opgeslagen in een mapje.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef -Spring het volgende:
*Klikken op eigen risico*
Nee, ik heb geen enge fetisj. Wel een vriendin die me af en toe vreemde plaatjes appt. En die dus automatisch worden opgeslagen in een mapje. Daar had ik ff niet aan gedacht.![]()
OMG!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef -Spring het volgende:
*Klikken op eigen risico*
Nee, ik heb geen enge fetisj. Wel een vriendin die me af en toe vreemde plaatjes appt. En die dus automatisch worden opgeslagen in een mapje. Daar had ik ff niet aan gedacht.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Cantare het volgende:
Oudste: de lamp heeft een kontstoptakt.
En toen kwam baby-eendje?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren een dreumes in huis, en wij hebben badeendjes op piano staan, (cheesy bruid en bruidegom eendjes) en dreumes liep heel de tijd kak kak kak, kak kak kak, maar ik had geen idee waar hij t over had... tot hij begon eendje kak kak kak...
Eendje kwak kwam kwak dus...
Bwehehequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn spullen staan alleen op een andere plek!
Ik was met oudste bij Appie vandaag. Zegt ie tegen me: bestaat er hipsterondergoed voor meisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |