En dan zeggen ze dat drugs slecht voor je zijnquote:Op maandag 2 december 2013 18:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Serieus, wat een fantasie hebben sommige mensen toch
Je spacey UI kan dat wel verklaren!quote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef richolio het volgende:
Helemaal niet raar.. Heb ik ook wel eens ja
vertel er eens wat meer over, heb je het alleen me toetjes? hoeveel komt er bij jou uit? ben je blank?quote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef richolio het volgende:
Helemaal niet raar.. Heb ik ook wel eens ja
Orgasmes zijn goed voor de lijn, dus ik ga er vanuit dat je nu 450 weegt?quote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als ik een orgasme kreeg van toetjes eten zou ik 350 kilo wegen.
Nee, ik ben 3 kilo afgevallenquote:Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef aequus het volgende:
[..]
Orgasmes zijn goed voor de lijn, dus ik ga er vanuit dat je nu 450 weegt?
dus 447 nu?quote:Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ik ben 3 kilo afgevallen
werk jij toevallig bij de subway?quote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef Prospos het volgende:
Ik spuit altijd over de salade, die eet ik toch niet op.
In sommige landen, de buitenlanden, eten ze aubergines. Zit in hun cultuur he, moet je accepteren.quote:Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
TS heeft het over ETEN, niet over het via andere lichaamsopeningen naar binnen brengen!
quote:
ooohh you go girlquote:Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar ik ben best lang, dus ik toon een stuk slanker. De meeste mensen schatten me niet zwaarder dan 400 kilo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |