Die kerel is zelf een snitch, en zijn opa een NSB-er. Dat zit gewoon in de familie.quote:Op maandag 2 december 2013 18:39 schreef chroestjov het volgende:
Misschien moet jij je oom eens vragen wat hij van snitches vindt.
quote:De politie had betrouwbare informatie uit het criminele circuit dat Fred R. huurmoordenaars aan het regelen was, kreeg Van D. te horen. Uiteindelijk besloot hij daarom thuis op tape een verklaring af te leggen tegen R.
‘Deze vertrouwelijke verklaring zou dienen als een soort testament. Als ik zou worden vermoord, hadden ze meteen het bewijs klaarliggen uit welke hoek het kwam. Ik spaarde Fred R. niet; ik wist dat hij me dood wilde.’
Het ironische tegen spreken zit blijkbaar ook in de familie.quote:Van D. wilde het zijn gezin niet aandoen alles achter te laten en opnieuw te beginnen. Hij was ook niet bereid vragen te beantwoorden over Willem Holleeder, Greg R. en anderen. ‘Ik ben nooit informant geweest en zal het nooit worden.’
quote:Op maandag 2 december 2013 19:14 schreef HulkHeld het volgende:
Braddie
Zeg Inge maar dat ze stout is geweest.
Goh wat gek dat zij je negeert als jij je vrienden er bij laptquote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om de doodeenvoudige reden dat ik het zat ben dat de meid in kwestie constant denkt dat ze overal mee weg komt.
Dat zei ze zaterdag letterlijk " Je mag zeggen/doen wat je wilt maar ik krijg toch geen gezeik, ik zit er officieel niet eens omdat ik 19 ben, dus ze kunnen me niets maken"
Is dat niet gewoon een groot huis waar allemaal leipkezen (jongens) zitten en hoeren (uit huis getrapte snollen met een extreem grote bek)?quote:Op maandag 2 december 2013 18:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een kamer trainings centrum is een traject voor jongeren die op hunzelf willen gaan wonen, maar die er wel *hulp* bij nodig hebben. OF zoals in het geval van **** als een soort van opvang, aangezien ze uit huis is geschopt en daar nu zit als deels opvang en deels traject om op zichzelf te gaan wonen.
Klinkt als 'n gemiddeld studentenhuis.quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een groot huis waar allemaal leipkezen (jongens) zitten en hoeren (uit huis getrapte snollen met een extreem grote bek)?
Ik had eens een meid ontmoet die mij uitnodigde want ze woonde op zichzelf, ik natuurlijk paar halve liters ingedronken en met een mattie daarheen, kwam ik aan bij een huis waar 10 jongeren ook begeleid woonden.
Daar was toen niemand, er kwam 1 keer per week iemand langs om te checken of alles goed ging.
Tering wat een bende was het daar, leek wel een kooi vol met wilde bosapen die een overdosis drugs hadden gepakt van alle soorten die bestaan![]()
![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef Braddie het volgende:
Om de doodeenvoudige reden dat ik het zat ben dat de meid in kwestie constant denkt dat ze overal mee weg komt.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef Braddie het volgende:
Je zit er juist om op jezelf te gaan wonen, het is een traject.. Als jij regels overtreed daar dan blijf je er ook langer zitten, totdat ze daar op een punt komen dat ze zeggen "Luister **** Jij moet begeleid gaan wonen, want blijkbaar is het een te grote taak voor jou om 100% vrij te zijn"
En dat gun ik haar niet.
Geloof mij, ik ben in veel studentenhuizen geweest en dat zijn kloosters/kerken in vergelijking met wat ik bedoel.quote:Op maandag 2 december 2013 19:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klinkt als 'n gemiddeld studentenhuis.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Hé jongens wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
En daar weet jij natuurlijk alles van.quote:Op maandag 2 december 2013 22:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS snapt niet dat je met eerlijkheid niet ver komt bij vrouwen
Die kennis heeft hij aangereikid gekregen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En daar weet jij natuurlijk alles van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |