een expansievat ontluchten?? daar hoort lucht in te zitten, die de balg op spanning houd.quote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef alicia99 het volgende:
vloerverwarming met warmtewisselaar wordt niet warm
Alles geprobeerd zwarte leidingen doorgespoeld pomp draait thermostaatkraan los gekoppeld kan het pennetje goed indrukken,expansievat ontlucht ..De verdeler wordt niet warm wel tot en met de thermosstaatkraan. Maar als ik de rode terug groepen dicht draait wordt de verdeler tot de invoer zwarte slangen wel warm de warmtewisselaar wordt altijd heet.alle kranen zijn open.stand 5
iemand een idee.
Dat is de buitenste spindel, maar dat hoeft niet voor de binnenste spindel te gelden.quote:Op zondag 8 december 2013 18:02 schreef alicia99 het volgende:
Ik heb de thermostaatkraan los gedraait en kan het pinnetje gewoon indruken met een tangetje, en van de linkse knop ook
Ik heb de schroef voorzichtig los gedraaid kom warm water uit links komt er koud water uit.quote:Op zondag 8 december 2013 18:13 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat is de buitenste spindel, maar dat hoeft niet voor de binnenste spindel te gelden.
Maar zit de binnenste spindel ook los?quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef alicia99 het volgende:
[..]
Ik heb de schroef voorzichtig los gedraaid kom warm water uit links komt er koud water uit.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef alicia99 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef TR08 het volgende:
Zitten de aanvoer en de retour van die pomp niet toevallig op dezelfde aansluiting van de warmtewisselaar?
Dwz dat boven en onder van dezelfde hoek van het warmtewisselaar blok direct doorgaand met elkaar in verbinding staan.
[/quote
Als het goed is loopt die rond rechts in en links uit dus rond van de verdeler... De warmte wisselaar onder cv in boven weer retour cv achterzijde warmtewisselaar.
En aan de voorkant boven naar verdeler in bij therostaat en onder weer naar retour verdeler.
Thanks voor de tipquote:Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef TR08 het volgende:
Je bent niet echt vriendjes met de quote functie he
Tip: Bij het quoten verschijnt de tekst van degene die je gequote hebt. Hieronder moet je schrijven. Bij het typen op een laptop even opletten dat je cursor door de muispad niet per ongeluk naar halverwege je reply verschuift
Top bedankt ga ik proberen, helemaal dicht of moet deze nog iets open blijven.quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Slakkenspoor het volgende:
Tussen de aanvoer en retour van de vloer zit een messing imbus (als ik het goed zie) die moet je wat dicht zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |