Hier gaat iets niet helemaal goed.quote:Op maandag 2 december 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=202073
Dit kan toch niet?
Boskamp moet op zijn woorden letten![]()
Kanjer mag inderdaad alleen gebruikt worden als er een ziekte mee bedoeld wordt.
Zal even een belletje plegen naar Relegem.
Die leeft op Japanse tijd.quote:Op maandag 2 december 2013 19:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom duurt het dan zo lang voor Knut...
Geen idee.quote:Op maandag 2 december 2013 19:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom duurt het dan zo lang voor Knut...
Ik verwacht binnen 2 minuten een DM.quote:Op maandag 2 december 2013 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die leeft op Japanse tijd.
12 uur al?! Godsamme, hoe maak je een Amber-alert aan?quote:Op maandag 2 december 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee.Yvonne is spoorloos verdwenen.
(oke, ze is 12 uur niet online geweest, maar ik dramatiseer dingen graag)
2 minuten eerder of later? Ik weet ben nooit zo goed met de klok en tijdsverschillen enzo.quote:Op maandag 2 december 2013 19:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen 2 minuten een DM.
Ik heb al met 112 gebeld maar ik kreeg het gevoel dat ze me niet helemaal serieus namen :Squote:Op maandag 2 december 2013 19:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
12 uur al?! Godsamme, hoe maak je een Amber-alert aan?
Je bent zelf 2.quote:Op maandag 2 december 2013 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2 minuten eerder of later? Ik weet ben nooit zo goed met de klok en tijdsverschillen enzo.
Je bent zelf 112.quote:Op maandag 2 december 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al met 112 gebeld maar ik kreeg het gevoel dat ze me niet helemaal serieus namen :S
Opa is best aardig.quote:Op maandag 2 december 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Danke, dankzij Opa ben ik vervroegd vrij
Dat is een sympathieke man, ik mocht uitgebreid klagen over GGMM en hij was het volledig met me eens.quote:Op maandag 2 december 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Danke, dankzij Opa ben ik vervroegd vrij
Ik had de DM op tijd.quote:Op maandag 2 december 2013 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2 minuten eerder of later? Ik weet ben nooit zo goed met de klok en tijdsverschillen enzo.
Ik niet, maar ik heb de laatste tijd ook weinig Scarlett of Japan gerelateerde dingen gezegd. Ik denk dat hij boos is op mij.quote:
Ben het wel gewend, had het ook wel verwacht.quote:Op maandag 2 december 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opa is best aardig.
Al een beetje bijgekomen van gisteren?
quote:Op maandag 2 december 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een sympathieke man, ik mocht uitgebreid klagen over GGMM en hij was het volledig met me eens.
Welkom terugquote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben het wel gewend, had het ook wel verwacht.
Overschatquote:Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een spontane impuls dit te plaatsen.
[ afbeelding ]
Zou haar wel eens willen volpompen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een spontane impuls dit te plaatsen.
[ afbeelding ]
Maar om je vraag te beantwoorden: een klein leer zweepje.quote:Op maandag 2 december 2013 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Knut ik kan geen DM's versturen, heb daar een ban op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eens een stuk of 1000x op F5 drukken op Fok!.quote:Op maandag 2 december 2013 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Knut ik kan geen DM's versturen, heb daar een ban op
En dan?quote:Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet eens een stuk of 1000x op F5 drukken op Fok!.
Bij 500 drukte ik per ongeluk op f4quote:Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet eens een stuk of 1000x op F5 drukken op Fok!.
Ik heb nog nooit van de comic sans cheat gehoord.quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok! hack, gegarandeerd plezier. Nog beter dan de comic sans cheat.
ik gebruik al 2 jaar comic sansquote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok! hack, gegarandeerd plezier. Nog beter dan de comic sans cheat.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Knut
Gelukkig mis je deze naaktfoto van ScarlettDie zou ik wel volbaggeren zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik gebruik al 2 jaar comic sans
quote:
Laat dan maar zitten. Zo leuk is jou een IP-ban op Fok! voor 20 minuten geven ook weer niet, Doublepain daarentegen...quote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van de comic sans cheat gehoord.
Jammer, daar gaat mijn persoonlijke aandachtquote:
Jij krijgt altijd persoonlijke aandacht vriendquote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten. Zo leuk is jou een IP-ban op Fok! voor 20 minuten geven ook weer niet, Doublepain daarentegen...
Welkom terug Doublepain
[..]
Jammer, daar gaat mijn persoonlijke aandacht
Dikke zeug.quote:Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij krijgt altijd persoonlijke aandacht vriend![]()
Bedankt voor alle steun, behalve van mijn nieuwe aartsvijand stinho422
quote:Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij krijgt altijd persoonlijke aandacht vriend![]()
Bedankt voor alle steun, behalve van mijn nieuwe aartsvijand stinho422
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |