Mijn DM staat openquote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb enkel een kontfoto van GGMM beschikbaar, maar ik geloof dat een goatse buiten KPD niet echt worden gewaardeerd.
Ik vind vanaaf een ludieke variatie op vanavond.quote:Op maandag 2 december 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vanaaf valt voor mij in de categorie ludiek.
Tong is weg voor vandaag. Een leven enzo. Mocht je me missen. Er staat een foto in het fotoboek.quote:Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef GGMM het volgende:
In m'n fotoboek staan een aantal tekeningen van johannes_vermeer van mij. Deze zijn zeer realistisch
Ik vind jou een ludieke variatie van een mens.quote:Op maandag 2 december 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind vanaaf een ludieke variatie op vanavond.
Die is oud. Tijd voor een nieuwe foto tong.quote:Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong is weg voor vandaag. Een leven enzo. Mocht je me missen. Er staat een foto in het fotoboek.
Tot morgen
Gadverdamme etterbakquote:Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel van een webcam kwaliteit hoor.
Mijn boterham smaakt ineens minder lekker
Vanaf nu ben jij mijn vijand.quote:Op maandag 2 december 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind vanaaf een ludieke variatie op vanavond.
Nah. Brengt me weer een beetje terug naar de brugklasquote:Op maandag 2 december 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vanaaf valt voor mij in de categorie ludiek.
mushroomsquote:Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Zapiekanka
Dat is niet de kont van GGMMquote:Op maandag 2 december 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet alsof je er niet om vroeg
quote:Op maandag 2 december 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is goed met je vrouwenauto, passie voor Versace en roekeloze rijgedrag.
Toch handig zo´n samenvattend plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |