Soort Arena is het: 45.000 man ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij is Munchen ong even groot als ziggo dome. Dusseldorf veel groter dacht ik
Reken maar van wel ja, bij Rock Werchter stoppen ze dat al helemaal vol bij populaire acts. Nu ze er extra geld voor kunnen vangen al helemaal denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, stouwen ze die Golden Circle smerig vol?
Aangezien het toch maar een dag is, kunnen ze dan niet gewoon dat vak groter maken?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:14 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Reken maar van wel ja, bij Rock Werchter stoppen ze dat al helemaal vol bij populaire acts. Nu ze er extra geld voor kunnen vangen al helemaal denk ik.
Huh WTF!quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef Peter88Online het volgende:
Shit, wat een naar nieuws.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-appartement.html
Hetfig. Volgens wiki woonde hij samen met haar. Niet "een" vriendin dus, maar "zijn" vriendin.quote:
Dik kassa.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:14 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Reken maar van wel ja, bij Rock Werchter stoppen ze dat al helemaal vol bij populaire acts. Nu ze er extra geld voor kunnen vangen al helemaal denk ik.
Inderdaad. Hij is ruim 13 jaar samen geweest met haar.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Ja wel sneu voor Mick, ook al heeft hij dan 4000 vrouwen gehad, zoiets moet er toch inhakken.
"quote:PRE-SALE 8AM LOCAL 20TH MARCH
ON SALE 8AM LOCAL 21ST MARCH
Bron Sugar.quote:
Dat is een verkoop alleen voor fans, mensen die bij een fanclub zitten of geregistreerd zijn op een site, die krijgen dan eerder de kans om een kaartje te kopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
In Dusseldorf: "
[..]
"
Wat is pre-sale?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is een verkoop alleen voor fans, mensen die bij een fanclub zitten of geregistreerd zijn op een site, die krijgen dan eerder de kans om een kaartje te kopen.
http://www.rollingstones.(...)lia-and-new-zealand/quote:The Rolling Stones are deeply sorry and disappointed to announce the postponement of the rest of their 14 ON FIRE tour of Australia and New Zealand following the death of L’Wren Scott.
Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts and Ronnie Wood wish to thank all of their fans for their support at this difficult time and hope that they will fully understand the reason for this announcement.
The Rolling Stones are planning to reschedule these postponed shows at a later date.
Er is nog hoop voor ze. ''postponed'' is niet gecancelled. maar verzet, dus wellicht verplaatsen het na de europese tour denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:12 schreef Peter88Online het volgende:
En nu is de hele tournee door Australië en Nieuw-Zeeland afgelast.
[..]
http://www.rollingstones.(...)lia-and-new-zealand/
Pinkpop zou dan het eerst volgende optreden van ze worden. Laten we hopen dat de Europese data wel doorgaan. Al is de reden voor het cancelen van de Australische data natuurlijk volkomen begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |