Die werd neergeschoten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook de hele tijd af, leeft die nog? Misschien dat dat een soort T-dog gaat worden oid, achtergrond figuur wat veel nuttig werk doet.
Oh sorry, maar ik ga er vanuit dat de mensen die dit topic lezen reeds de laatste aflevering hebben gezien. Ik open zelf dit topic ook pas nadat ik heb gekekenquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Euh spoiler? Ik zit nog naar de NL versie te kijken nu
Dan moet je niet in het USA topic komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Euh spoiler? Ik zit nog naar de NL versie te kijken nu
Je doet je ondertitel eer aanquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet je niet in het USA topic komen.
Inderdaad dat is geen spoiler.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]____! Droeftoeter. Dit vind jij een spoiler? Dat Rick met een groep ergens terecht komt?
Jezus.. wat moet het leven hard voor jou zijn.
Alleen maar lastig zon baby, wat voor verhaallijn verzin je daaromheen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:37 schreef Debsterr het volgende:
Kan het zijn dat de 2 jongsten die wegrenden, de baby vast hadden? Zat inderdaad wel bloed in het zitje, kan ook nog dat psycho kind een zombie heeft afgeknald die bijna de baby te pakken had..
Inderdaad, kom op!quote:
Ben ook bang dat hij terug komt..quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef Tranquilize het volgende:
Misschien heeft iemand die een kogel in zijn hand heeft gekregen ergens de baby wel opgepakt
Net nieuw bij de groep, meteen iedereen naar de tering helpen die het zo lang hebben uitgehoudenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut tyfus tering aids hoeren Gouverneur
Was jij niet degene die eerder het had over natuurkundige wetten? Dat zombies in de winter al lang dood zouden zijn enzo? Maar een katana door je borstkast terwijl er over zombies rondlopen overleven, dát kan dan ineens wel?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Inderdaad, kom op!
In een televisieserie komen mensen terug van ergere verwondingen...
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het goede nieuws is nu dat Daryl en Beth samen op weg zijn. In de echte wereld was dat keiharde sex geworen.
Ja vond ik ook al raar, maar Hershel moest toch op een of andere manier doodquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Lyzio het volgende:
Snap de reden van The Gov niet om Hershel te vermoorden, terwijl Michonne (zijn grootste vijand!) ernaast zit. Zeker aangezien Michonne later de trekker (lees: het zwaard) over haalt. Erg vreemde actie.
Je had al meerdere keren een indicatie gekregen dat the gov Michonne niet meer zoveel haatte.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Lyzio het volgende:
Snap de reden van The Gov niet om Hershel te vermoorden, terwijl Michonne (zijn grootste vijand!) ernaast zit. Zeker aangezien Michonne later de trekker (lees: het zwaard) over haalt. Erg vreemde actie.
Ik vond Hershel de ultieme sidekick voor Rick in non-combat situaties. Wijze man, met een gezonde kijk op dingen. In een gevecht natuurlijk uitermate nutteloos, maar zeker van grote waarde voor de groep. Michonne natuurlijk ook, maar het was gewoon common sense van The Gov om haar om te leggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef Ambicioso het volgende:
Ja vond ik ook al raar, maar Hershel moest toch op een of andere manier dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |