Verkopen wás wel een optie, maar nu niet meer. Het verlies is echt veel en veel te groot nu. Dan wacht ik liever nog even af.quote:Op maandag 2 december 2013 15:13 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Veel plezier, als dat eens gebeurt. Je hebt alleen jezelf ermee, met excuusopmerkingen als 'verkopen was geen optie', daarna kan je altijd nog de dooddoener 'op de plank' gebruiken, een beursuitdruk voor een verliezer vasthouden.
fair enough, zal wel even een dm de deur uitdoen met verzoek om nummers en dan maak ik een groepquote:
Idee is leuk, maar dan slaap ik dus echt nooit meer waarschijnlijkquote:Op maandag 2 december 2013 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij & Robuustheid dus wel animo, als er nog een paar meer zijn met animo kan iemand wat mij betreft wel 'n groepje aanmaken
Dat heb je zelf in de handquote:Op maandag 2 december 2013 15:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idee is leuk, maar dan slaap ik dus echt nooit meer waarschijnlijk
je kan ook gewoon een sell order plaatsen, heb je geen omkijken meer naar.quote:Op maandag 2 december 2013 15:17 schreef Ticootje het volgende:
Ok! Eerst op verkopen klikken, en dan hier gillen..
Reminder voor de volgende keer.
Nu duurt het weer anderhalve dag voor ie dat cijfer haaltquote:Op maandag 2 december 2013 15:17 schreef Ticootje het volgende:
Ok! Eerst op verkopen klikken, en dan hier gillen..
Reminder voor de volgende keer.
Dat jaquote:Op maandag 2 december 2013 15:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu duurt het weer anderhalve dag voor ie dat cijfer haalt
LTC is dood.quote:Op maandag 2 december 2013 15:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een sell order plaatsen, heb je geen omkijken meer naar.
maar ltc sellen @ 28.2 , ben je wel helemaal lekker?
Heb vandaag van 10 tot 1 even geslapen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Niet zeuren, brabantse nachten zijn lang.
ben je gek ofzo, vorige maand stonden ze nog veel lagerquote:
4 LTC kopen voor 35 per stuk?quote:Op maandag 2 december 2013 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ben je gek ofzo, vorige maand stonden ze nog veel lager
zodra de btc stabiliseert zal de ltc ook weer rond de 40 gaan hangen
je komt zeker net om de hoek kijken ?
waarom zou ik dat doen, ik heb nog ingekocht op 5 dollar toentertijdquote:
Hmm, daar dacht ik dus ook aan en er zit zeker wat in. Ik ga zo eens kijken hoeveel ik verlies, want ofc kan ik dat beter in dr LTC pompen die sowieso gaat stijgen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:04 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Vasthouden en een gevoel hebben dat je vast zit in een bepaald instrument omdat je perse niet met verlies wil verkopen, tot je 1 cent hoger dan breakeven kan uitstappen is per definitie verliesgevend op de lange termijn. Cut your losses en let your profits run is een oud beursgezegde.
Het lijkt niet zo erg, maar langdurig verlies kost je ook geld aan tijd, als je een winstgevende trade na een dag verkoopt dan betekent een week vastzitten met verlies ook veel andere gemiste kansen.
En ik vind het prima dat mensen nog moeten leren van de beurs, maar het gaat ook meestal zo dat als iemand een paar keer winst pakt hij hier brult hoe goed hij wel is en immuum wordt voor goedbedoelde adviezen zoals de ene andere kerel daarnet.
Ik mag niet meedoen?quote:
Wat is BBM?quote:Op maandag 2 december 2013 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kunnen we niet beter een BBM groep maken? Dan hoef je namelijk ook niet per se je nummer te geven en zullen ook veel meer mensen joinen.
Dat werd een paar dagen geleden ookal zo snel geroepen, en een uur later zat iedereen te schreeuwen hoe geweldig LTC was omdat het ineens weer omhoog schoot.quote:
heb geen BBM helaas.quote:Op maandag 2 december 2013 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kunnen we niet beter een BBM groep maken? Dan hoef je namelijk ook niet per se je nummer te geven en zullen ook veel meer mensen joinen.
Blackberry Messenger. Is nu beschikbaar op alle OS en werkt door middel van een pincode waarmee je elkaar invite in plaats van je nummer (die ik aardig persoonlijk vind).quote:
En als ie weer daalt ?quote:Op maandag 2 december 2013 15:22 schreef doo. het volgende:
Trouwens, ik zit me net in te lezen over die descending triangle.
Het kan dus net zo goed betekenen dat hij sky--fucking-high gaat.
Zie deze site. http://thepatternsite.com/dt.html
Dat heb ik ook nietquote:Op maandag 2 december 2013 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blackberry Messenger. Is nu beschikbaar op alle OS en werkt door middel van een pincode waarmee je elkaar invite in plaats van je nummer (die ik aardig persoonlijk vind).
Snap dat nummer persoonlijk is, is ook iedereen z'n eigen goed recht om wel of niet te joinen. En wat in de groep besproken wordt moet daar ook blijven uiteraard (nummers etc)quote:Op maandag 2 december 2013 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blackberry Messenger. Is nu beschikbaar op alle OS en werkt door middel van een pincode waarmee je elkaar invite in plaats van je nummer (die ik aardig persoonlijk vind).
Ken niemand die het gebruikt. Heb whatsapp voor iedereen, en hangouts voor mn ouders (want wel een tablet maar een gsm uit het stenen tijdperk)quote:
Nu weer inkopen.. YOLO!quote:Op maandag 2 december 2013 15:27 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Serieus? Had ik never nooit gedaan 28, 2 lol
Op de bank lijkt het…quote:Op maandag 2 december 2013 15:29 schreef Scorpie het volgende:
Pffff, geen idee waar ik nu geld op moet gaan inzetten.
Alles staat lekker laag, alles kopen kopen kopenquote:Op maandag 2 december 2013 15:29 schreef Scorpie het volgende:
je hebt je ltc's nog toch?quote:Op maandag 2 december 2013 15:29 schreef Scorpie het volgende:
Errrrrrrrr. Ik weet het niet.quote:Op maandag 2 december 2013 15:31 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Zou het verstandig te zijn om nu LTC te kopen?
Ja wacht even, ik kijk even.quote:Op maandag 2 december 2013 15:31 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Zou het verstandig te zijn om nu LTC te kopen?
Ik heb ook wel interessequote:Op maandag 2 december 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb mensen met interesse gedm't, heb al één dm terug
Volgens mijn wetenschappelijke berekeningen staat LTC aan het eind van de week, waarschijnlijk rond een uur of 2 in de ochtend van a.s. vrijdag op een koers van circa 17 tot 56 give or take.quote:
wtfquote:bitcoinificator: Taaitaai coin rising 244% last 12 hours !!!
denk dat t een goeie zet is.quote:Op maandag 2 december 2013 15:38 schreef Scorpie het volgende:
Oke mezelf toch maar even tot bedaren gebracht en gewoon ingestapt in LTC. We gaan het wel zien deze weekhopelijk mooie winst aan het einde van vrijdag.
Top! Thanks!quote:Op maandag 2 december 2013 15:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mijn wetenschappelijke berekeningen staat LTC aan het eind van de week, waarschijnlijk rond een uur of 2 in de ochtend van a.s. vrijdag op een koers van circa 17 tot 56 give or take.
Daar moet u het mee doen.
Haha zag hem langs komenquote:
Nog niks ontvangen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb mensen met interesse gedm't, heb al één dm terug
quote:Op maandag 2 december 2013 15:43 schreef dreamerbulk het volgende:
LTC TO THA MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Blijf dan ook gewoon van die alt-coins af, Scorpie.quote:Op maandag 2 december 2013 15:46 schreef Scorpie het volgende:
LTC gaat zometeen vast weer hard crashen
Ik hoop hetquote:Op maandag 2 december 2013 15:46 schreef Scorpie het volgende:
LTC gaat zometeen vast weer hard crashen
Ik iets over green dildo'squote:Op maandag 2 december 2013 15:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Zag iets van FokCoin voorbijkomen in de trollbox
quote:Op maandag 2 december 2013 15:51 schreef Toto69 het volgende:
bek: FTC will rise like micheal jackson did when he saw 12 year olds
wat doen we in die groep?quote:Op maandag 2 december 2013 15:49 schreef Toto69 het volgende:
Whatsapp groep aangemaakt, wie er bij wil mag dm'en
Discussies, elkaar op de hoogte houden wanneer iemand niet zelf de koers kan checken, of gewoon ouwehoeren.quote:
ik wil jouw nummer wel hoorquote:Op maandag 2 december 2013 15:54 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie de meerwaarde niet zo. Overal waar je internet hebt kun je ook FOK!ken en of het nou zo'n goed idee is dat iedereen elkaars telefoonnummer heeft...
Daarom is het ook geen verplichtingquote:Op maandag 2 december 2013 15:54 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie de meerwaarde niet zo. Overal waar je internet hebt kun je ook FOK!ken en of het nou zo'n goed idee is dat iedereen elkaars telefoonnummer heeft...
Ik ben een dude gast.quote:Op maandag 2 december 2013 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ik wil jouw nummer wel hoor
En anders die van ticootje
een mooie dude?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |