Alles staat lekker laag, alles kopen kopen kopenquote:Op maandag 2 december 2013 15:29 schreef Scorpie het volgende:
Pffff, geen idee waar ik nu geld op moet gaan inzetten.
je hebt je ltc's nog toch?quote:Op maandag 2 december 2013 15:29 schreef Scorpie het volgende:
Pffff, geen idee waar ik nu geld op moet gaan inzetten.
Errrrrrrrr. Ik weet het niet.quote:Op maandag 2 december 2013 15:31 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Zou het verstandig te zijn om nu LTC te kopen?
Ja wacht even, ik kijk even.quote:Op maandag 2 december 2013 15:31 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Zou het verstandig te zijn om nu LTC te kopen?
Ik heb ook wel interessequote:Op maandag 2 december 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb mensen met interesse gedm't, heb al één dm terug
Volgens mijn wetenschappelijke berekeningen staat LTC aan het eind van de week, waarschijnlijk rond een uur of 2 in de ochtend van a.s. vrijdag op een koers van circa 17 tot 56 give or take.quote:
wtfquote:bitcoinificator: Taaitaai coin rising 244% last 12 hours !!!
denk dat t een goeie zet is.quote:Op maandag 2 december 2013 15:38 schreef Scorpie het volgende:
Oke mezelf toch maar even tot bedaren gebracht en gewoon ingestapt in LTC. We gaan het wel zien deze weekhopelijk mooie winst aan het einde van vrijdag.
Top! Thanks!quote:Op maandag 2 december 2013 15:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mijn wetenschappelijke berekeningen staat LTC aan het eind van de week, waarschijnlijk rond een uur of 2 in de ochtend van a.s. vrijdag op een koers van circa 17 tot 56 give or take.
Daar moet u het mee doen.
Haha zag hem langs komenquote:
Nog niks ontvangen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb mensen met interesse gedm't, heb al één dm terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |