Verdedigend klopt het ook opeens van geen kanten, gisteren ook al niet, terwijl dat juist de sterke kracht van de ploeg was. Snappen wie snappen kan.quote:
Nu welquote:Op zondag 8 december 2013 16:39 schreef TheArt het volgende:
Trouwens ook heel opvallend. Nederland maakte voor rust geen enkele treffer via de hoeken. Geen enkele hoekspeelster heeft gescoord. Dat zegt ook al wel genoeg.
Ja volgens mij ook hoorquote:
Nou inderdaad. Ookal hebben ze de scheids niet mee, ze schieten zelf veel naast/op de paal en passes komen niet aan. En bij die vrije bal net van KOR zaten ze behoorlijk te slapen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef TheArt het volgende:
Dit moet wel de slechtste wedstrijd zijn van dit jaar.
KIJK DAN OOK NIET!!!!!!!!quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef marcodej het volgende:
Altijd als ik kijk bakken ze er niks van.
Dan lijkt me het logisch wat je nu moet doenquote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef marcodej het volgende:
Altijd als ik kijk bakken ze er niks van.
Zeg dat nog eens?quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef TheArt het volgende:
Ik zie opeens weer wat flitsen van de normale ploeg. Maar die hoekspeelsters krijgen nog steeds amper een bal
Ik ben dan ook gestopt met kijken.quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef TheArt het volgende:
Ik zie opeens weer wat flitsen van de normale ploeg. Maar die hoekspeelsters krijgen nog steeds amper een bal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |