abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 december 2013 @ 13:42:13 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133840532


Group A
Montenegro
Netherlands
France
South Korea
DR Congo
Dominican Republic

Group B
Denmark
Brazil
Serbia
China
Japan
Algeria

Group C
Norway
Poland
Angola
Spain
Argentina
Paraguay

Group D
Hungary
Germany
Romania
Czech Republic
Tunisia
Australia

Speelschema Oranje
07.12.2013 19.15 uur: DOM-NED
08.12.2013 16.00 uur: KOR-NED
10.12.2013 20.30 uur: FRA-NED
11.12.2013 18.15 uur: COD-NED
13.12.2013 20.45 uur: MNE-NED

Nederland speelt al haar groepsduels in de Hala Pionir in Belgrado.


Per groep gaan de beste vier door naar de volgende ronde. Vanaf de laatste zestien gaat het volgens het knockout systeem.


De selectie
Marieke van der Wal - Cergy Pontoise Handball '95
Larissa van Dorst - Quintus
Jasmina Jankovic - Frisch Auf Göppingen
Sharina van Dort - Sercodak/Dalfsen
Debbie Bont - HC Leipzig
Ailly Luciano - Metz Handball
Laura van der Heijden - VfL Oldenburg
Sanne van Olphen - Sonderjyske
Jessy Kramer - HC Leipzig
Nycke Groot - FC Midtjylland
Estavana Polman - Sonderjyske
Lois Abbingh - VfL Oldenburg
Roxanne Bovenberg - Slagelse
Martine Smeets - Sercodak/Dalfsen
Yvette Broch - Metz Handball
Danick Snelder - Thuringer HC
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133840628
ik mag hopen dat ze die baskets nog uit de weg halen :D

(tvp dus)
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 2 december 2013 @ 22:18:19 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_133859892
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:42 schreef borisz het volgende:
De selectie
http://www.serbia2013.com/en/Team.aspx?ID=NED

1 VAN DER WAL Marieke
2 WESTER Tess
4 VAN DORT Sharina
5 KRAMER Jessy
6 VAN DER HEIJDEN Laura
7 BONT Debbie
8 ABBINGH Lois
9 VAN OLPHEN Sanne
10 SNELDER Danick
11 KNIPPENBORG Lynn
12 LOGTENBERG Fabienne
13 BROCH Yvette
14 JONGENELEN Isabelle
15 MALESTEIN Angela
16 LIPMAN Annick
17 GROOT Cornelia (Nycke)
18 DULFER Kelly
19 PRAK Lotte
20 BOVENBERG Roxanne
21 GOOS Michelle
22 DESIREE Comans
23 JANKOVIC Jasmina
24 SMEETS Martine
25 VOLLEBREGT Kelly
26 ROZEMALEN Charris
30 LUCIANO Jurswailly (Ailly)
79 POLMAN Estavana
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_133881208
Sterke selectie, kan niet anders zeggen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:08:31 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_133886465
Estavana loopt alweer :+ http://instagram.com/p/heDY3ePEvI/#
En de groetjes van de rugbydames https://www.facebook.com/photo.php?v=604007826302205

[ Bericht 28% gewijzigd door mstx op 03-12-2013 20:58:56 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 december 2013 @ 10:48:07 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133937049
quote:
Het Nederlands vrouwenteam doet voor de negende keer mee aan het WK handbal. Oranje won nooit een medaille. De vijfde plaats op het WK van 2005 in Rusland is het beste resultaat. Op het laatste WK van 2011 in Brazilië eindigde de ploeg 15e.

Acht speelsters van de huidige selectie voor het WK in Servië, dat zaterdag aanvangt, waren er 2 jaar geleden ook bij: Marieke van der Wal, Jessy Kramer, Lois Abbingh, Estavana Polman, Laura van der Heijden, Danick Snelder, Yvette Broch en Debbie Bont. De Nederlandse ploeg is met gemiddeld 23 jaar de jongste ploeg op het WK.

Doelvrouw Van der Wal valt met haar 34 jaar buiten de toon. Het wordt haar vierde WK. Ze heeft inmiddels 160 interlands op haar naam.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 6 december 2013 @ 13:37:50 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_133977369
Nog 1 dagje w/ w/

quote:
Gesprek van de Week: Henk Groener

Als Nederland om de medailles speelt in Servië zal hij niet voorop gaan in de polonaise. Henk Groener is een rustige sociale bondscoach die niet gevoelig is voor de spotlights. Speelt de ploeg goed, gaan de credits naar het team. Is het minder, zal Groener zijn meiden nooit afvallen in het openbaar. Hij doet het op zijn manier en blijft ten allen tijde zichzelf. Overigens is er weinig mis met de prestaties die de ervaren coach sinds het WK in Brazilië levert. 'Het hoogst haalbare voor mij is als de sporters hun dromen verwezenlijken.'

Het Nederlands team heeft in Noorwegen maar ook in de play-offs tegen Rusland laten zien dat we in de buurt komen van de wereldtop. Heeft de ploeg jouw verrast met deze prestaties?
- De ploeg heeft me vorige week verrast met de prestatie over drie wedstrijden. Dat we één wedstrijd op hoog niveau konden spelen hebben we in juni tegen Rusland al laten zien. Nu hebben we drie dagen achter elkaar een goede prestatie neergezet. Daarbij was de wedstrijd tegen Noorwegen ondanks de nederlaag nog de beste van de drie. Belangrijk was wel dat we in het derde duel tegen Rusland hebben bevestigd dat de overwinning in juni geen toevalstreffer was.

Een nipte nederlaag tegen wereld- en Olympisch kampioen Noorwegen. Een kleine nederlaag. Waarom speelden jullie daar het beste handbal?
- In die wedstrijd hebben we het Noorwegen van het begin tot het eind moeilijk gemaakt en kwamen we ook in de buurt van een overwinning. Details en de Noorse ervaring leiden dan in de slotfase tot een kleine nederlaag, maar de ploeg heeft laten zien weer gegroeid te zijn. We hebben met iedereen gespeeld en het hoge niveau vast kunnen houden. Dat is belangrijk met het oog op het WK.

Wat gebeurde er precies met Estavana Polman en hoe schat je haar kansen in voor het WK?
- In een verdedigende actie kwam Estavana op de voet van een ander terecht en verzwikte haar enkel. Onze medische staf (Jelle Heisen, fysiotherapeut en Diederik Oei, teamarts) is van mening dat haar deelname aan het WK realistisch is en dat ze waarschijnlijk na de eerste twee wedstrijden weer inzetbaar is. Ze reageert goed op de behandeling en we monitoren het nauwgezet. Ze gaat dus gewoon mee.

Zuid-Korea hielden jullie op een gelijkspel (33-33). Toevallig ook zondag de tegenstander in de poulefase in Belgrado. Een ploeg met een open dekking die heel anders speelt dan de meeste Europese ploegen. Blijkbaar kunnen jullie ook daar nu veel beter mee omgaan dan tijdens het WK in Brazilië.
- Twee verschillende ploegen troffen elkaar in Noorwegen. We hebben wel laten zien dat we verder zijn dan tijdens het WK in Brazilië. Maar ook hadden we nog de nodige moeite met hun snelle en beweeglijke spel. De timing van de acties is net even anders net als de manier van verdedigen. Het is goed geweest dat we tegen ze gespeeld hebben. Nu hebben de speelsters ook in het veld kunnen ervaren hoe dat is. Het is toch heel anders dan wanneer je het alleen van een dvd ziet of dat je ze live hebt ziet spelen.

Rusland verslaan jullie in het derde duel voor de tweede keer in een half jaar. Een land dat deze eeuw al vier maal wereldkampioen werd. Je zou bijna zeggen; hoe is dat mogelijk?
- We zijn een ploeg in ontwikkeling naar boven en gaan daar gewoon mee door. Bij Rusland is na de nederlaag in juni de vorige coach Trefilov weer teruggekeerd. Dat heeft wat omstellingen in het Russische team ten gevolge gehad. Het was duidelijk dat ons in die derde wedstrijd niets gegund zou worden. Maar ons team heeft zich ondanks de weerstand en de zelf opgelegde druk van het willen winnen, opnieuw goed gemanifesteerd. En we hebben die wedstrijd inderdaad ook nog gewonnen. Het was een bevestiging van de ontwikkeling die we doormaken.

Dit enthousiaste Nederlands team is een homogeen gezelschap, heeft veel snelheid en creativiteit in de ploeg. Zijn dat de sterkste wapens?
- Het zijn wel drie sterke wapens, maar het is meer. De ploeg barst van het talent, heeft een hoge ambitie en is bereid daar hard voor te werken. Ze voelen zich allemaal thuis in de ploeg en willen zonder uitzondering voor elkaar werken. Iedereen juicht voor een succesvolle actie van de ander en ontvangt steun van iedereen wanneer er iets niet lukt. Die saamhorigheid is misschien wel ons sterkste wapen, er staat een hecht team.

Welke ploegen gaan volgens jou ver komen op het WK. Wie tip je voor het goud?
- Dat kunnen er veel zijn. Noorwegen zal in ieder geval ver komen. We hebben nu tegen ze gespeeld en ze laten over drie wedstrijden nog wel een hoger niveau zien dan wat wij daar op de mat konden brengen. Daarbij komt dat ze dat ook in een WK kunnen, dat hebben ze al zo vaak bewezen. Ze hebben ervaring in het spelen van toernooien en weten wat winnen is.

En verder?
- Daarnaast zullen ongetwijfeld Montenegro en Frankrijk grote plannen hebben en ook Denemarken heeft aangegeven voor het goud te gaan. Servië als thuisland en Brazilië zijn zeker ook kandidaten. Verder is er een grote groep landen die in staat is ver te komen en daar horen wij ook bij. De vorm van de dag en die van de tegenstander die je treft vanaf de achtste finales zullen daarin de doorslag geven.

Zelf heb je onlangs ook je contract verlengd tot na de Olympische Spelen in Rio. Wat waren daarvoor de belangrijkste redenen?
- Van beide kanten waren we van mening dat we op de goede weg zijn en dat we in deze samenstelling door moeten gaan. Mijn werkgever is tevreden en ik doe het graag. Het is een mooie uitdaging die ik met plezier aanneem.

Voor de speelsters is de Olympische Spelen het hoogst haalbare en een grote droom. Hoe sta jij daar in?
- Voor mij als coach is het het hoogst haalbare wanneer mijn sporters hun dromen verwezenlijken. Dat is in dit geval een topprestatie op de Olympische Spelen. Ik kan me daar goed in vinden.

Vorige week is ook gesproken over het plan om op Papendal een jaar lang te trainen met misschien wel alle A-internationals. Dat zou dan in de zomer van 2015 opgestart moeten worden. Wat kun je daarover kwijt?
- Het plan wordt steeds concreter en we zijn op dit moment vooral op zoek naar partners die ons kunnen ondersteunen om de droom van deze ploeg werkelijkheid te laten worden. De meiden hebben zelf aangegeven dat ze dit zien als weg naar een topprestatie in Rio en ik ben het daar helemaal mee eens. We merken nu dat we al op een hoog niveau kunnen spelen, maar ons repertoire in aanval en verdediging moet nog breder en vaster worden om op de Olympische Spelen voor een medaille in aanmerking te komen.

Iedereen die dit trouwens leest en van mening is dat zij of hij daarin een rol zou kunnen spelen mag zich graag bij ons melden.

Terug naar het WK, waar jullie terecht zijn gekomen in een zware poule. Hoe kijk jij aan tegen de tegenstanders?
- De doelstelling voor de poulewedstrijden is om ons te plaatsen voor de achtste finales en tegelijkertijd de krachten zo te verdelen dat we op dat moment topfit en scherp zijn. De vorm van de dag in de achtste finale is belangrijker dan welke plaats je in de poule bereikt. Hooguit de eerste plaats geeft waarschijnlijk kans op een (vermeend) zwakkere tegenstander. Maar ook daarbij hebben we geen invloed op de resultaten in de andere poule en is onze laatste poule wedstrijd tegen Montenegro. Dat is de Europees kampioen en een tegenstander waar we al absoluut top moeten zijn om überhaupt in aanmerking te komen voor een overwinning.
De Dominicaanse Republiek en Congo zijn landen die we in de poule in ieder geval moeten verslaan maar ook daarvoor moeten we scherp aan de start verschijnen. Iedere overwinning tegen Frankrijk, Zuid Korea en Montenegro is een grote stap voorwaarts die we graag willen zetten, maar wel steeds met het oog op de achtste finales.

Want hoe belangrijk is het om juist die wedstrijd te winnen?
- Het is de eerste knock-out wedstrijd in het toernooi. Het eerste moment dus dat direct bepaald of je nog in het toernooi blijft of naar huis mag. Dat legt automatisch een andere druk op die wedstrijd. Een nederlaag in de poule is minder schadelijk. Dat geldt voor iedereen en de meeste ploegen zullen met dezelfde instelling dit toernooi benaderen. Omdat de plaatsen 9-16 niet worden uitgespeeld betekent een overwinning in de achtste finales en daarmee het halen van een plaats bij de eerste 8 landen direct een grote stap voorwaarts, die anders moeilijker te meten zal zijn. Na de achtste finale wacht dan natuurlijk meteen de kwartfinale en wie weet wat nog meer. We spelen het toernooi wedstrijd voor wedstrijd en we willen de grootst mogelijke stap voorwaarts maken.


http://nos.nl/audio/582693-handbalsters-op-weg-naar-wk.html

[ Bericht 0% gewijzigd door mstx op 06-12-2013 13:47:12 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 december 2013 @ 22:49:19 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_134001953
Nu een filmpje op de NOS.
http://nos.nl/video/583608-snel-spel-wapen-op-wk-handbal.html

Iig goede muziek :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 7 december 2013 @ 11:39:08 #9
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134012200
quote:
Dagboek van Oranje

Tijdens het WK maakt elke dag een andere speelster van Oranje een verslag van de dag.

Donderdag 5 en vrijdag 6 december

Door: Lynn Knippenborg, Kelly Dulfer en Sharina van Dort


Eindelijk was het zover, gisteren 5 december vertrokken we richting Servië. Om 09.00 uur moesten we verzamelen op Schiphol. Daar stond ons een leuke verrassing te wachten. Het Nederland Damesteam is verkozen tot Helden van het Jaar 2013. Frits en Barbara Barend, van het magazine Helden, waren op Schiphol om ons te feliciteren. Bij deze bedanken we dan ook iedereen die op ons gestemd heeft. We vinden het een hele eer om deze prijs in ontvangst te nemen. Vervolgens hebben we ingecheckt, door naar de douane om ons hopelijk 3 weken af te sluiten van Nederland. Eenmaal in het vliegtuig stond ons de volgende verassing te wachten; een vertraging van 1,5 uur en met de zware storm op komst was dat niet fijn. Gelukkig werd het gecompenseerd met een betere vlucht dan naar Noorwegen vorige week. Bij aankomst misten we helaas weer een tas (vorige week al de tassen van Ailly en Kelly en een van de tassen van de teammanager). De shirts waren gelukkig wel aanwezig, dus spelen kunnen we.

Vandaag 6 december is geen wedstrijddag maar wel een dag met een jarige. Jasmina is vandaag 27 jaar geworden!!! Na te hebben gezongen, zijn we gaan trainen in de wedstrijdhal. De hal is heel groot; er kunnen 10.000 supporters in. We moesten wennen aan de lampen, hoogte van de tribunes en de grootte van de hal. Estavana, Jessy en Yvette hebben de training weer hervat. ’s Middags was iedereen vrij om te gaan en te staan. Het hotel is prachtig, mooie kamers en het eten is goed verzorgd. Vanavond stond er wederom een zaaltraining op het programma, waarvan we zojuist zijn teruggekeerd. Nu moe en voldaan naar bed; op naar morgen MATCHDAY. We gaan van start tegen de Dominicaanse Republiek.

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134016345
Ben benieuwd wat de dames kunnen, kwartfinale zou al top zijn :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_134020098
volgens Groener is de 1/8 finale op zn minst haalbaar.
ik ga vanavond in ieder geval kijken, morgen kan helaas niet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  zaterdag 7 december 2013 @ 17:06:25 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134020213
Als het goed is zijn alle wedstrijden van Nederland op nos.nl te volgen, ws hier: http://nos.nl/dossier/516224-wk-handbal-2013/tab/714/live/
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134020320
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:01 schreef gianni61 het volgende:
volgens Groener is de 1/8 finale op zn minst haalbaar.
ik ga vanavond in ieder geval kijken, morgen kan helaas niet
Dat zijn niet al te boude uitspraken van Groener, daarvoor hoef je Congo en de Dominicaanse Republiek onder je te houden :')
  zaterdag 7 december 2013 @ 17:45:26 #14
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134021298
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134023391
ik zie nog niks op nos.nl?

wel (met irritante reclame) op http://www.hahabar.com/20(...)258477.52369208.html
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_134023619
eerste time out al voor de domenicaanse republiek aangezien nederland al 4-0 voor staat :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  zaterdag 7 december 2013 @ 19:26:05 #17
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134023657
Dit wordt 40-10 ofzo :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 december 2013 @ 19:26:42 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_134023676
Unibet en andere goksites hebben beeld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_134023914
Het is allemaal nogal slordig.
pi_134024485
20-9 bij rust. Vooral Knippenborg is op dreef met 6 doelpunten. Verdedigend moet het nog wel wat beter.
  zaterdag 7 december 2013 @ 19:59:39 #21
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134024817
Wel volle tribunes daar zo te zien
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134025218
Estavana valt nu al in :o
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:08:49 #23
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134025222
Estavana heeft ook al weer 2x gescoord :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134025251
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef mstx het volgende:
Wel volle tribunes daar zo te zien
helaas wilde niemand met me mee, maar reis en verblijf zijn helemaal niet duur daar
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_134025689
al 30 goals en nog 19 minuten te spelen :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_134025770
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:18 schreef gianni61 het volgende:
al 30 goals en nog 19 minuten te spelen :D
Dit wordt echt een bizarre score ja :D
pi_134025850
Het is echt constant breakouts lopen _O-
pi_134025945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dit wordt echt een bizarre score ja :D
ach ja, voor het gevoel wel lekker om een toernooi mee te beginnen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_134026021
36-15 met nog 13 minuten _O-
pi_134026210
en toen hing de stream vast...
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_134026219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef gianni61 het volgende:
en toen hing de stream vast...
40-18 inmiddels
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:31:08 #32
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134026257
Stream kapot :( :( :(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134026331
20 tegendoelpunten is wel veel te veel trouwens. Verdedigend moet het echt beter.
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:34:17 #34
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134026415
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef TheArt het volgende:
20 tegendoelpunten is wel veel te veel trouwens. Verdedigend moet het echt beter.
Luciano laat alles door op de hoek :') Snap sowieso niet wat die in de selectie doet
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134026463
En de stream doet het weer.
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:35:27 #36
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134026467
Stream werkt weer
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134026469
ah, we hebben weer beeld :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_134026604
44-21 eindstand.
pi_134032881
Goeie zege, maar verdedigend mag het wel een tandje beter
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:02:41 #40
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134033080
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 december 2013 @ 10:15:58 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_134041587
Uitslagen Speelronde I
A
Montenegro 24 – 22 South Korea
France 31 – 13 DR Congo
Netherlands 44 – 21 Dominican Republic

B
Serbia 28 – 26 Japan
Brazil 36 – 20 Algeria
Denmark 44 – 21 China

C
Angola 33 – 23 Argentina
Poland 40 – 6 Paraguay
Norway 22 – 20 Spain

D
Hungary 35 – 27 Czech Republic
Germany 36 – 15 Australia
Romania 27 – 17 Tunisia
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_134049990
Jezus, NOS gaat zo te zien het begin missen :')
pi_134050450
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:54 schreef TheArt het volgende:
Jezus, NOS gaat zo te zien het begin missen :')
NOS is alleen op tijd bij voetbal en schaatsen. Bij de OS van 2008 waren ze te laat bij de basketbalfinale tussen USA en Spanje :') gewoon midden in het eerste kwart binnenvallen, boeien!
pi_134050545
Scheids jongen, wat is dit nou voor een beslissing :')
pi_134050622
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:54 schreef TheArt het volgende:
Jezus, NOS gaat zo te zien het begin missen :')
Het is dus wel de bedoeling dat ze het live uit gaan zenden?
pi_134050698
Valt nog mee dat ze niet eerst met een studiogast gaan voorbeschouwen. :') :')
pi_134050753
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 16:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het is dus wel de bedoeling dat ze het live uit gaan zenden?
In uitgesteld relais heeft natuurlijk de voorkeur voor de Martijn Hendriks Omroep Stichting, dus het is altijd afwachten.
pi_134050851
Die start was echt heel goed, maar nu is het al een tiental minuten pure bagger.
pi_134050856
Na een goed begin wordt het nu minder.
pi_134050942
Ze geven het voor rust al compleet weg. Aanvallend lijkt het ook echt helemaal nergens op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')