misschien handig om beefcakes plaatje nog een beetje toe te lichten. zoals beefcake al laat zien zit er bovenop de steek een soort 'V'. normaal gesproken haak je onder beide streepjes (lusjes/loops) van die V door. maar als er "back loops only" staat, neem je alleen 't achterste lusje. dat geeft een mooi ribbeltje aan de voorkant.quote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef martine1984 het volgende:
Wat wordt er bedoeld als ze spreken in een patroon over in backloops only sc? Ben begonnen aan baby slofjes en ben bezig met de bodem. http://www.repeatcrafterm(...)ies-pattern.html?m=1
ik ben wel benieuwd naar je franjes. foto straks?quote:Op maandag 9 december 2013 21:52 schreef beefcake het volgende:
[..]
Toch wel he, ik kon ook niets anders verzinnen.
Niets bijzonders hoor, gewoon voor aan een sjaal.quote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef trui het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar je franjes. foto straks?
allemaal enkele draden ja. En dan 2 rijen om het lekker vol te maken.quote:Op maandag 9 december 2013 23:49 schreef trui het volgende:
mooi! dat lijkt wel wat op de franjes die Puckzzz laatst liet zien aan die zwarte sjaal. waren die ook gemaakt van lossen, Puckzzz?
damn, die zijn cutequote:Op maandag 9 december 2013 13:38 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste creatie!
Nu weer snel verder met de figuren van de kerststal. En ondertussen ben ik ook nog bezig met het VW busje van Christel Krukkert.
Pffff wat een werk! Ik neem altijd gewoon een bundeltje draadjes, die trek ik dubbelgevouwen en stukje door een gaatje in t haakwerk en haal dan de uiteinden door de lus zeg maar. Dan trekt t zichzekf vast. Voor kindjes wil ik er dan nog wel eens doorheen naaien na afloop.quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef beefcake het volgende:
Dit zijn mijn franjes aan de sjaal. Ik heb er al meer gemaakt, maar moet daarvan de draadjes nog wegwerken en ik zie het nu niet meer.
[ afbeelding ]
oog Ik vind ze wel heel mooi trouwens hoor! Hoop niet dat het verkeerd overkwam.quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef beefcake het volgende:
Dit zijn mijn franjes aan de sjaal. Ik heb er al meer gemaakt, maar moet daarvan de draadjes nog wegwerken en ik zie het nu niet meer.
[ afbeelding ]
Nee het kwam helemaal niet verkeerd over, het is ook een k*twerkquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oog Ik vind ze wel heel mooi trouwens hoor! Hoop niet dat het verkeerd overkwam.
hangt van het soort garen af, de 1 roetsjt er zo uit, de ander raakt steeds in de knoop en trek je kapotquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef -Spring het volgende:
Hier nog een grmbl. Ik probeer een afgehechte sjaal een stukje uit te halen, maar ik krijg het juiste draadje niet te pakken oid. Ik wil m er één keer uit kunnen roetsen, maar in plaats daarvan moet ik m echt ontknopen. Herkenbaar? En tips?
Zo bedoel ik het niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hangt van het soort garen af, de 1 roetsjt er zo uit, de ander raakt steeds in de knoop en trek je kapot
Het klinkt alsof je de verkeerde kant los hebt gemaakt, kan dat het zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.Hij roetsjt sowieso niet. Ik moet het draadje er echt doorheen trekken. Zoals je een knoop ontknoopt.
Ik vrees ervoor. Maar hoe fix ik het nu? Ik maak het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je de verkeerde kant los hebt gemaakt, kan dat het zijn?
Dat had ik van het weekend zelf namelijk ook
quote:Op maandag 9 december 2013 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag op de crochet subreddit een kitty stitch voorbij komen
[ afbeelding ]
Ik zie de kitty nietquote:Op maandag 9 december 2013 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag op de crochet subreddit een kitty stitch voorbij komen
[ afbeelding ]
Geen idee, helaasquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:18 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor. Maar hoe fix ik het nu? Ik maak het alleen maar erger.
Kiek. Ipv m los te trekken, trek ik m m juist vast.
[ afbeelding ]
Ik heb m ook maar helemaal uitgehaald. En ik moest nog zes steken. Hu.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:23 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Geen idee, helaas
Ik wilde een hele sjaal uithalen, dus ben toen gewoon aan de andere kant begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |