Nee en nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef davedavy het volgende:
Kun je inmiddels al geld sturen naar vrienden? En zijn die Heists er al? Zit te denken om een PS4 te kopen icm GTA 5.
quote:Op maandag 2 december 2013 10:30 schreef Sant. het volgende:
Gisteren de storymode uitgespeelt.Ik ben geëindigd op 1.5 miljard dollar per speler. (Na de assasination missies)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nu nog wel alle Lester assasination missions doen en heb nu ongeveer 15 / 17 miljoen met elk personage.
Ben benieuwd waar ik op uit ga komen en of ik alle dingen kan kopen.
Wat een bazenspel. dat sowiesoAn Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
Dat geld kunnen sturen onderling is niet zo erg, maar dat heists er 1 jaar na dato nog niet zijn is wel ergerlijk.quote:
"Coming soon" , "This spring", en nu nog niet inderdaad. Zal wel next-gen iets zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat geld kunnen sturen onderling is niet zo erg, maar dat heists er 1 jaar na dato nog niet zijn is wel ergerlijk.
Er gaan geruchten over een launch gekoppeld aan Next-Gen. We will see.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"Coming soon" , "This spring", en nu nog niet inderdaad. Zal wel next-gen iets zijn.
Ik heb nu zo'n 68,6 miljoen in Cluckinbell aandelen zitten en nu maar afwachten tot het stijgt dan hoop ik die golfbaan eindelijk te kunnen gaan kopen met Trevor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:20 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik ben geëindigd op 1.5 miljard dollar per speler. (Na de assasination missies)
Zou toch moeten komen, eerst nog even een andere missie proberen anders.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
Heb het sinds maanden weer ff gespeeld, zag dat je tijdens het laden een random missie kon doen dus heb daarvoor gekozen, ze zeggen echter dat ik een mailtje krijg met de locatie van wat gauntlets maar ik krijg nooit een mail
heb geen andere missies meerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:49 schreef budvar het volgende:
[..]
Zou toch moeten komen, eerst nog even een andere missie proberen anders.
Enige mogelijkheid is om jouw exemplaar in te ruilen voor een current gen. Geen korting vanuit Rockstar iig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:04 schreef exile79 het volgende:
Iemand vertelde me dat als je gta V voor de ps3 hebt je hem dan goedkoper kan krijgen voor de ps4. Weet iemand of dat klopt?
Hm, dan moet ik even verder rekenen. Wil volgende maand een ps4 halen en m'n ps3 verkopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Enige mogelijkheid is om jouw exemplaar in te ruilen voor een current gen. Geen korting vanuit Rockstar iig.
Ja, eerder nog niet aan toegekomen (backlogquote:
Als je het over die standaard auto heb van Michael dan komt die gewoon telkens terug. Wat Trevor betreft weet ik het niet meer. MAar lang zal het niet meer duren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een ongelooflijk gaaf spel![]()
![]()
Net de eerste juwelenroof gedaan, in de verhaallijn.
Ben alleen Amanda's auto die Franklin in het begin kreeg van Michael kwijt (vergeten in de garage te zetten). Kan ik die nog ergens terug krijgen?
En wanneer komt ie psycho Trevor erbij?
kut, verkeerde posticoon gebruikt
Die witte auto van Franklin komt idd telkens terug, net als de zwarte Audi van Michael. Gekochte auto's schijnen ook altijd weer terug te komen, maar daar heb ik (nog) niet genoeg geld voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als je het over die standaard auto heb van Michael dan komt die gewoon telkens terug. Wat Trevor betreft weet ik het niet meer. MAar lang zal het niet meer duren.
Ik vond Trevor altijd maar verschrikkelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die witte auto van Franklin komt idd telkens terug, net als de zwarte Audi van Michael. Gekochte auto's schijnen ook altijd weer terug te komen, maar daar heb ik (nog) niet genoeg geld voor.
Ben nu toevallig net bezig met Trevor. Die kwam beschikbaar nadat Franklin na de eerste overval, op die juwelier, naar het huis van Michael ging.
Trevor is nu al mijn favoriete character: heerlijk, zo'n sick psycho motherfucker![]()
Geweldige, schitterende game
Jij gaat hem dus niet halen voor PS4/Xbox1/PC?quote:
Zo'n rode jeep, dat is niet veel wat Trevor heeft. In z'n woonwagen, gelukkig maken ze het goed middels een slaapplek in de stripclub zodat je gratis lapdances kan krijgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als je het over die standaard auto heb van Michael dan komt die gewoon telkens terug. Wat Trevor betreft weet ik het niet meer. MAar lang zal het niet meer duren.
De auto is gaaf alleen de besturing is zo inspiratieloosquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik vond Trevor altijd maar verschrikkelijk. Nare auto heeft hij, en z'n missies vond ik vaak ook niet leuk.
Op donderdag 23 oktober 2014 18:40 schreef Nober het volgende:
Er komen ook nieuwe wapens, auto's en verbeterd weer en meer wildlife las ik, daarnaast natuurlijk beter beeld. Ook nieuwe opdrachten volgens mij, wellicht een aantal Strangers&Freaks erbij?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:47 schreef JohnB52 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 oktober 2014 18:40 schreef Nober het volgende:
.
[..]
Jij gaat hem dus niet halen voor PS4/Xbox1/PC?
[..]
Euhm, nee heb m al gehad voor de 360.
Aangezien ik niet online speel, want ik ben te slecht, en er voor de One geen nieuwe gameplay komt, alleen nieuwe muziek, heb ik er weinig aan.
Geld gebruik je toch niet, of weinig iig. Alleen voor ammo en huizen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
De ju, wat is dat vliegen (en het landen) lastig zeg. Daar moet ik nog maar eens flink wat mee oefenen.
Ik zat er aan te denken om die air strip te kopen (na die Trevor missie waar je voor het eerst vliegt), maar dan hou ik maar 13.000 dollar over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |