Oke, dat wist ik niet. Ik heb 'em pas een paar maanden geleden ontdekt van het album, dus voor mij persoonlijk is het wel 2013quote:Op zondag 15 december 2013 00:48 schreef BoerBert het volgende:
Ik blijf Swim and Sleep een moeilijk geval vinden. Single is van vorig jaar dacht ik, album natuurlijk dit jaar.
Ik heb m ook gewoon nog in mn lijst staan hoorquote:Op zondag 15 december 2013 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Ik heb 'em pas een paar maanden geleden ontdekt van het album, dus voor mij persoonlijk is het wel 2013
Eigenlijk best willekeurigquote:Op zondag 15 december 2013 16:34 schreef tennis_jongen het volgende:
1 hey brother
2 royals
3 monster
4 happy
5 papaoutai
6 cant hold us
7 talk dirty to me
8 blurred lines
9 happy
10 get lucky
2. Jon Hopkins - Sun HarmonicsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. Bill Callahan - Small PlaneSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4. My Bloody Valentine - She Found NowSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5. Julia Holter - Hello StrangerSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6. Arcade Fire - AfterlifeSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7. Atoms For Peace - AmokSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8. Darkside - Freak, Go HomeSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9. Yo La Tengo - I'll Be AroundSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10. Lubomyr Melnyk - Pockets of LightSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Peter Broderick.quote:Op zondag 15 december 2013 17:29 schreef Maxerazzi het volgende:
10. Lubomyr Melnyk - Pockets of LightSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acidman eens geprobeerd, klinkt leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
25 toppers
1. ACIDMAN - 白光
2. The Strokes - Welcome to Japan
3. David Bowie - Where Are We Now?
4. Foals - Bad Habit
5. Placebo - Too Many Friends
6. Queens of the Stone Age - My God Is The Sun
7. De Staat - Down Town
8. Soap&Skin - Me and The Devil
9. Boy & Bear - Southern Sun
10. Tom Odell - Hold Me
11. Vampire Weekend - Diane Young
12. Two Door Cinema Club - Changing of the Seasons
13. These New Puritans - Organ Eternal
14. Son Lux - Lost It To Trying
15. Paul McCartney - New
16. MGMT - Your Life Is A Lie
17. Gambles - Safe Side
18. Toad the Wet Sprocket - New Constellation
19. Arcade Fire - Joan of Arc
20. Arctic Monkeys - Knee Socks
21. Beck - I Won't Be Long
22. Editors - Formaldehyde
23. The National - Don't Swallow The Cap
24. Boards of Canada - Reach for the Dead
25. Suede - Barriers
Heb die ook een beetje random gepickt als ik eerlijk ben, net als bij Bassekou Kouyate.quote:Op zondag 15 december 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
Puritan Ave
Dat hele album sowieso. En Bill is helemaal lastig. Elk nummer op dat album is even goed
Tja, dat vind ik op 't eind toch iets plezieriger. Ik had veel meer songs kunnen noemen natuurlijk, maar met een top 10 dwing ik mezelf keuzes te maken, waardoor ik zekerder ben van het uiteindelijke lijstje.quote:
Lubomyr Melnyk. Een briljante pianist die op Erased Tapes een prachtige plaat heeft uitgebracht dit jaar. Ik heb 'm in de Vondelkerk gezien samen met Sarah Neufeld (violiste Arcade Fire). Echt briljant.quote:
wat een knotsgekke lijstquote:Op zondag 15 december 2013 16:34 schreef tennis_jongen het volgende:
1 hey brother
2 royals
3 monster
4 happy
5 papaoutai
6 cant hold us
7 talk dirty to me
8 blurred lines
9 happy
10 get lucky
Fantastisch lijstjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop