PUB postte ik gewoon hetzelfde als hier alleen dan anderhalf/twee jaar geleden terug. Op FOKsters ruk ik niet maar ik vind het leuk om gezichten bij sommige users te hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Viezerik, zeker geilen op pubermeisjes, en rukken op FOKsters.
Dat je dit typt...quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:10 schreef deadprez het volgende:
madjack ik ben verliefd op jou kom anne frankplantsoen dan![]()
gwn trio tochquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat je dit typt...
Op Fok!...
In een topic waar ik ook ben...
Het is over tussen ons, lul!
quote:Op maandag 2 december 2013 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon een DM sturen Supergirl duikt met iedereen onder de lakens
nee gewoon madjack verkrachtenquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:10 schreef deadprez het volgende:
madjack ik ben verliefd op jou kom anne frankplantsoen dan![]()
Ja.quote:
quote:
Kenkerlijersquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen omdat je een Turk was, wel apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, was toch zoiets van "jullie brengen het niveau overal omlaag, dus post hier "..." En dit is wat je moet posten"quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, was toch zoiets van "jullie brengen het niveau overal omlaag, dus post hier "..." En dit is wat je moet posten"
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
KenkerlijersExcuses aanvaard omdat je een Turk bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je niet kan kijken welke topics je allemaal hebt geopend. Zijn er maar 6 ofzo maar tochquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, was toch zoiets van "jullie brengen het niveau overal omlaag, dus post hier "..." En dit is wat je moet posten"
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan kijken welke topics je allemaal hebt geopend. Zijn er maar 6 ofzo maar toch
mattie jouw skills verbijsteren mij ik ben niet zo goed met kompjoetersquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
¿
kkbezemquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
mattie jouw skills verbijsteren mij ik ben niet zo goed met kompjoeters
Dus ik moet Frank ook stalken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Haywood is een kloon van Frank.
Lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |