Verkapte 'kijk mij een hosselaar zijn'-post.quote:Op maandag 2 december 2013 12:39 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ewa mattie
Ik was kk loesoe toen ik dat typte man, tuurlijk heb ik geen gevoelens, jwz #swag #chimis #gebruiken
Ze mag gewoon rondje op me pik maken
Regel nr 1: alle vrouwen op Fok! zijn in werkelijkheid mannen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat hij denkt dat ik een man ben.!
Regel die boven 1 komt: Er zijn geen vrouwen op internet.quote:Op maandag 2 december 2013 13:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Regel nr 1: alle vrouwen op Fok! zijn in werkelijkheid mannen.
Jij mag mij wel eens hosselen :$quote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij een hosselaar zijn'-post.
TS
En jij mij, ik hou wel van mannen met een seksuele identiteitscrisisquote:
Is goed, wanneer meeten we?quote:
En ik maar dm's sturen zonder enige reactie, dat terwijl ik zelf vond dat ik een uitermate goede imitatie van TS deed.quote:
Meid, 3 fora verder weten ze het zelfsquote:Op maandag 2 december 2013 13:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer ik ken jou niet eens
:$$$$quote:Op maandag 2 december 2013 12:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als jij nou zegt over welk meisje t gaat , doen wij net alsof we geloven dat t niet waar is hihi
Verkapt' kijk mij nou hebben gescoord zonder veel moeite te doen ' tong_O_quote:
ICT'ers spelen ook weleens hard to get.quote:Op maandag 2 december 2013 09:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Behalve met jou blijkbaar want jij bent gewoon afgewezen.
Verkapte felicitatie kennelijkquote:Op maandag 2 december 2013 13:58 schreef durrrr het volgende:
[..]
Verkapt' kijk mij nou hebben gescoord zonder veel moeite te doen ' tong_O_
Klopt maar die verdienen ook heel veel geld.quote:Op maandag 2 december 2013 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ICT'ers spelen ook weleens hard to get.
Daarvoor heb je die skills nodigquote:Op maandag 2 december 2013 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Users die niet eens op een internetforum kunnen playen.![]()
![]()
Haywood is een kloon van Frank.quote:Op maandag 2 december 2013 15:47 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ken het gevoel, ik ben zo bang dat Haywood denkt "Jeetje, die Banaan loopt ook alleen maar mijn posts te quoten".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |