Is er niet bijquote:Op zondag 8 december 2013 22:14 schreef Bombvis het volgende:
PSV bash, Waterreus die Cocu gaat beschermen en gaat zeggen dat de directie moet opstappen, topshow dus
Oh, jammer. Ach, psv bash is alsnog goedquote:
Ik kies liever niet tussen 2 kwadenquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Liever Raymann dan Koning Voetbal
Bingoquote:Op zondag 8 december 2013 16:25 schreef IbanMayo het volgende:
Vanavond worden Bosz en Vitesse dus uitgebreid gefêteerd. Want ze spelen zo leuk, aantrekkelijk en fris van de lever. Als een ploegje een paar keer achter elkaar wint mag de trainer bij Cheque aanschuiven, die hem dan uitgebreid complimenteert met de ongelofelijk knappe prestaties van hem en zijn team.
En de WK-loting, dat er iemand zegt dat Chili niet zo goed is, en dat de rest roept dat we Chili niet moeten onderschatten. Voorspelbaar..quote:Op zondag 8 december 2013 22:05 schreef Perico het volgende:
Willem Vissers, bleurgh. En dan die hypocriete opening van Studio Sport met die minuut stilte precies, dat opgeheven prekende vingertje. Dan nog voor de vierentwintigste keer Mike Havenaar 5 wedstrijden schorsing aannaaien onterecht, en de baggeruitzending is weer compleet.
Net als gisteren zal Bosz zich wel moeten verontschuldigen voor de 2-6, want geflatteerd, en niet collegiaal ten opzichte van Cocu in de put...
De witte chinees versta ik tenminste.Al is de vraag of je dat wiltquote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef _NZT_ het volgende:
Willem Vissers... heb ik nog liever de witte Chinees.
en dat er geen kleine landen meer bestaanquote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En de WK-loting, dat er iemand zegt dat Chili niet zo goed is, en dat de rest roept dat we Chili niet moeten onderschatten. Voorspelbaar..
Enige nuttige tip die Cocu nu nog kan krijgen: Opstappenquote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Heeft Ronald geen tips voor Cocu? Voor zijn broer heeft ie dat altijd wel
Laat die man lekker joh.quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef _NZT_ het volgende:
Willem Vissers met z'n blousje van de V&D
Armaniquote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iedereen in dit topic draagt niet minder dan Armani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |