Beetje een kleurloze speler.quote:
Ik voel de Italianen al trillen van angstquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De enige club die Nederland nog aanzien geeft in Europa. Ajax is Nederland ontstegen.
hij is op tijd weggegaan bij Feijenoordquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ie als RB toevallig vaak scoort? Blijf het een naar mannetje vinden.
Ik vind het best interessant gespreksstof.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Ze gaan het toch niet de hele uitzending over fucking Vitesse hebben hè?
Het is een goede RB die ook goed opkomt en verdedigend vrij sterk speelt de laatste tijdquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ie als RB toevallig vaak scoort? Blijf het een naar mannetje vinden.
Iedereen krijgt op de een of andere manier steun.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
1) Het filiaal van Chelsea
2) De lening van de gemeente Eindhoven
Twee dingen in het Nederlandse voetbal die tegen beter weten in altijd worden ontkend.
Ajax claimt geld van de stad voor het verlies van de grond onder het oude stadion 'De Meer'. De gemeente koopt die erfpacht af voor twintig miljoen gulden, en met dat gemeentelijke geld koopt de voetbalclub aandelen Arena.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jeetje wat een lap tekst, heb je geen samenvatting
Ik vind dat niet zo raar als je de trainer van Vitesse aan tafel hebtquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Ze gaan het toch niet de hele uitzending over fucking Vitesse hebben hè?
Degelijke speler. (Na Vd Wiel de beste RB die NL heeft) Blijft echter een pisventje en tsja.quote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is een goede RB die ook goed opkomt en verdedigend vrij sterk speelt de laatste tijd
of gewoon de hartaanval laten krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We moeten hem tegen zichzelf in bescherming nemen, voor het te laat is.
Peter weet vast wel wat over Heracles te vertellen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo raar als je de trainer van Vitesse aan tafel hebt
Okéquote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax claimt geld van de stad voor het verlies van de grond onder het oude stadion 'De Meer'. De gemeente koopt die erfpacht af voor twintig miljoen gulden, en met dat gemeentelijke geld koopt de voetbalclub aandelen Arena.
Wanneer neem jij een abonnement op de volkskrant?quote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer gaat Willem Vissers over squirten praten?
Jij weet dat allang al, je behoort tenslotte tot zijn intimi.quote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer gaat Willem Vissers over squirten praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |