In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een abrikozengast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Daar zat dus de fout.quote:
Idd, die zou toch onze kale vriend met z'n computer gaan vervangen?quote:Op maandag 2 december 2013 07:28 schreef Evertjan het volgende:
valt me op dat Marc van Hintum er nooit meer bij zit?
Derksen is net zo erg. Altijd maar Brands afkraken of zijn beleid bij PSV qua verdediging( wat ik wel begrijp). Zit Brands naast hem in de uitzending, is Derksen in één keer veel milderquote:Op zondag 8 december 2013 16:25 schreef IbanMayo het volgende:
Vanavond worden Bosz en Vitesse dus uitgebreid gefêteerd. Want ze spelen zo leuk, aantrekkelijk en fris van de lever. Als een ploegje een paar keer achter elkaar wint mag de trainer bij Cheque aanschuiven, die hem dan uitgebreid complimenteert met de ongelofelijk knappe prestaties van hem en zijn team.
Brands kwam ook op het moment dat het weer even goed ging met de club. Anders durft hij niet te komen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Derksen is net zo erg. Altijd maar Brands afkraken of zijn beleid bij PSV qua verdediging( wat ik wel begrijp). Zit Brands naast hem in de uitzending, is Derksen in één keer veel milder
Inderdaad. flut toernooi dat WK. Opdoeken dat toernooi. Lichten uit, weg ermee!quote:Op zondag 8 december 2013 16:32 schreef Syntix het volgende:
Natuurlijk weer 80% over het WK, want dat is een neutrale en bindende factor voor de NOS![]()
kutomproep dat het ook is
Inderdaad. Het WK, who the fuck geeft daar iets om?quote:Op zondag 8 december 2013 16:32 schreef Syntix het volgende:
Natuurlijk weer 80% over het WK, want dat is een neutrale en bindende factor voor de NOS![]()
kutomproep dat het ook is
Veel minder interessant dan echt voetbal (clubvoetbal), zeker in fucking december.quote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Het WK, who the fuck geeft daar iets om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |