quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef GGMM het volgende:
http://puu.sh/5Y3Df.png
Maar jij hetzelfde toegewenst.
Bedankt, maar wanneer komt de award uitslag?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef GGMM het volgende:
Doublepain zegt de laatste tijd zinnige dingen.
Morgen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt, maar wanneer komt de award uitslag?
Scherp zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen als vandaag of morgen als morgen?
Het is al 00:00 geweest.
Kan je niet beter hier verder gaan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:13 schreef Beschouw2 het volgende:
VBL / [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #53
Kunnen jullie deze reeksen? Was ik vergeten te doen.
#53 gesloten? Man, ik doe het al jaren zo en nou ga jij ineens bepalen dat het anders moet. Als ik niet gevraagd had om 53 te reeksen was er niks gebeurd. Ik zou dus graag zien dat je 53 weer open gooit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan je niet beter hier verder gaan?
VBL / [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #52
Meh, het kan wel in 52 verder, anders moeten we hem steeds handmatig reeksen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:32 schreef Beschouw2 het volgende:
[..]
#53 gesloten? Man, ik doe het al jaren zo en nou ga jij ineens bepalen dat het anders moet. Als ik niet gevraagd had om 53 te reeksen was er niks gebeurd. Ik zou dus graag zien dat je 53 weer open gooit.
Want?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:30 schreef Beschouw2 het volgende:
Het besluit om #53 dicht te gooien terwijl ik het al jaren doe zoals ik nu weer gedaan heb, slaat nergens op.
Dit is het laatste wat ze van mij zien hier bij Fok1. Zeggen ze dat ik flauw en stom doe of een slechte jaarwisseling heb gehad, maar de pot verwijt de ketel. Mierenneukers zijn het hier. Ben je jarenlang bezig met een redelijk goed lopende rubriek, gaan ze topics dichtgooien. 'Het is maar 1 nummertje' zegt er één. Ja, dat bedoel ik. Die hadden jullie toch ook open kunnen houden dan? Ik kap met de gokrubriek hier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nou nou nou, 1 nummertje. Stel je niet aan kerel.
Zonde. Vond je rubriek erg leuk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef Beschouw2 het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ze van mij zien hier bij Fok1. Zeggen ze dat ik flauw en stom doe of een slechte jaarwisseling heb gehad, maar de pot verwijt de ketel. Mierenneukers zijn het hier. Ben je jarenlang bezig met een redelijk goed lopende rubriek, gaan ze topics dichtgooien. 'Het is maar 1 nummertje' zegt er één. Ja, dat bedoel ik. Die hadden jullie toch ook open kunnen houden dan? Ik kap met de gokrubriek hier.
Het is toch heel logisch dat ze verdergaan bij 52?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef Beschouw2 het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ze van mij zien hier bij Fok1. Zeggen ze dat ik flauw en stom doe of een slechte jaarwisseling heb gehad, maar de pot verwijt de ketel. Mierenneukers zijn het hier. Ben je jarenlang bezig met een redelijk goed lopende rubriek, gaan ze topics dichtgooien. 'Het is maar 1 nummertje' zegt er één. Ja, dat bedoel ik. Die hadden jullie toch ook open kunnen houden dan? Ik kap met de gokrubriek hier.
Ik snap de logica erachter nog steeds niet. Maar goed, laten we erover ophouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is toch heel logisch dat ze verdergaan bij 52?
Aangezien je nu bijna een compleet topic overslaat.
Voer die discussie niet hier.quote:
Nieuw jaar, nieuw topic zal de logica wel zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap de logica erachter nog steeds niet. Maar goed, laten we erover ophouden.
Ok ff pissen. En hopen dat het bloed van beschouw weer op normale temperatuur is en op zijn schreden terugkomt.quote:
Dat kan heel goed, maar dan kan hij dat ook op een normale manier duidelijk maken. Ik heb gedaan wat mij het meest logisch leek, op basis van de info die ik had. Heeft niks met regelgeneuk te maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nieuw jaar, nieuw topic zal de logica wel zijn.
Snap niet dat er zo moeilijk om wordt gedaan. Beschouw steekt een deel van zijn vrije tijd in dat topic, dat al heel lang bestaat. Mag er best wat minder geregelneukt worden toch.
Nee dat snap ik maar later was het argument dat je hem steeds handmatig moet reeksen, niet van jou trouwens. Die ene keer in het jaar, wat vervelend zegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, maar dan kan hij dat ook op een normale manier duidelijk maken. Ik heb gedaan wat mij het meest logisch leek, op basis van de info die ik had. Heeft niks met regelgeneuk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |