Niet belangrijk, maar daar 'adverteren' ze wel een beetje mee, dus het miste een beetje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef TUFKAL het volgende:
Is geen bekende serieus zo belangrijk?
Verder eens.
willem is bekend genoeg voor bnn kijkersquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
Laatste aflevering de slechtste tot nu toe van allemaal, zelfs nog slechter dan die met die turk die mensen op het gemeentehuis vasthoudt.
Waarom zo slecht?
Totaal geen bekende mensen, dat is een beetje de grap altijd, in van God los zitten altijd wel een paar bekendere acteurs.
Constant is minstens 2/3 van het beeld onscherp, vaak zelfs meer of gewoon alles onscherp.
De camera staat amper een moment stil.
Je voelt 20 minuten van tevoren al wat er komen gaat.
De helft van de aflevering is voorzien van gezellig knipperend licht.
Verhaal is vaag en had ook in 5 minuten gebracht kunnen worden.
Maar vooral de constant onscherpe beelden, wat een amateur die dat heeft gefilmd. Vast met een DSLR fotocamera gedaan om een "mooi" kort diepteveld te krijgen, maar het is niet mooi. Het is strontirritant.
Dan kijk ik blijkbaar niet genoeg BNNquote:Op woensdag 11 december 2013 01:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
willem is bekend genoeg voor bnn kijkers
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kijk ik blijkbaar niet genoeg BNN![]()
Ik herkende alleen dat 'slachtoffer' van die slechte SBS serie "Ik ook van jou" die ze tegenwoordig hebben voorzien van een lachband waardoor het alleen maar slechter is geworden, maar om dat een bekende acteur te noemen gaat wel erg ver.
Zegt me nog steeds niks, ik heb wel eens van the opposites gehoord, maar ik ken het verder niet.quote:
Het was alleen geen Marokkaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:24 schreef FoXje het volgende:
Laatste aflevering met die Maroc was echt slecht, slecht acteerwerk, niet boeiend verhaal, en vooral slecht geluid, dialoog was amper te verstaan.
Willem is half Antilliaans.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:44 schreef FoXje het volgende:
[..]
Wat dan? Het maakt de aflevering niet beter overigens
Prima, wellicht is dat ook gezegd ik de uitzending, maar kon ik het niet horen.quote:
Ik vind Willem in deze clip ook erg goed (sowieso een toffe clip)quote:
En dat je zeeziek werd van het camerabeeld en je beeld de laatste 10 minuten aan een stuk door bleef flitsen en geen één moment meer dan 1/3 van je beeld een soort van scherp is geweest maakte je niet uit?quote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef eemie het volgende:
Ik vond de aflevering van vorige week wel erg goed. Heb zelf een ongeplande/ongewenste zwangerschap laten afbreken en tegen mn toenmalige vriend gezegd dat het een miskraam was, dus ik kon me haar angst heel goed voorstellen en zijn paranoide gedrag kwam me ook niet ongeloofwaardig voor.
Vnvnd weer!
Nee joh je moet medelijden hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat je zeeziek werd van het camerabeeld en je beeld de laatste 10 minuten aan een stuk door bleef flitsen en geen één moment meer dan 1/3 van je beeld een soort van scherp is geweest maakte je niet uit?
Nee hoor, dat is het laatste wat ik wil, het was mn eigen keuze hoorquote:Nee joh je moet medelijden hebben.
Het moet wel een beetje kijkbaar zijn, anders is het bij voorbaat al een slechte aflevering.quote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef eemie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het laatste wat ik wil, het was mn eigen keuze hoorHet was gewoon mijn verklaring waarom ik de aflevering beter vond dan die van vorige week, met die 2 jongens en hun graffiti.
Ja het beeld was onscherp en dat flikkerende licht was behoorlijk irritant! Ik had het ook niet over de camerakunsten, maar het verhaal...
Als je dit verhaal beter vond dan van vorige week dan zijn we gauw klaarquote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef eemie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het laatste wat ik wil, het was mn eigen keuze hoorHet was gewoon mijn verklaring waarom ik de aflevering beter vond dan die van vorige week, met die 2 jongens en hun graffiti.
Ja het beeld was onscherp en dat flikkerende licht was behoorlijk irritant! Ik had het ook niet over de camerakunsten, maar het verhaal...
Maar niet dat hun vriend daarna iemand overhoopsteektquote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Vrouwen die liegen over een abortus/miskraam, dat gebeurd duizenden keren per dag en is vrij normaal.
Ik verwacht dat het in het milieu waarin die vrouwen zich bevinden dit ook met een zekere regelmaat zal gebeuren om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar niet dat hun vriend daarna iemand overhoopsteekt
Ik denk dat jij een beetje wereldvreemd bentquote:Op zondag 15 december 2013 20:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het in het milieu waarin die vrouwen zich bevinden dit ook met een zekere regelmaat zal gebeuren om eerlijk te zijn.
Ik ben blij dat jij het zegt, want als ik het zou zeggen zou ik weer "medelijden willen" of woorden van gelijke strekking. Het milieu waarin ik ben opgegroeid staat ver van steekpartijen ed af.quote:Op zondag 15 december 2013 20:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje wereldvreemd bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |