Ik vind het een kutprogramma, maar vind het ook geen reden om hem meteen weg te zappen.quote:
Weet jij wel hoe Chinezen hun kinderen namen geven?quote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
OH om 12 uur weer Business Class zag ik. Lachen met Harry.
Nummertjes zekerquote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe Chinezen hun kinderen namen geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk je dat ik lachen met Harry zei schatquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
PSV is na deze speelronde toch maar mooi koploper.nog nooit gemaakt deze grap zo grappug xd xd xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Maar je niet zo druk joh. Gewoon mooi de periodetitel in de Jupiler league weten binnen te slepenquote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nog nooit gemaakt deze grap zo grappug xd xd xd
Kampioen van het rechter rijtje ja.quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
PSV wordt nog wel kampioen hoor bakkertjen
Positief blijven
gr
;dquote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Kampioen van het rechter rijtje ja.
Grap? Het is gewoon de waarheid...quote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nog nooit gemaakt deze grap zo grappug xd xd xd
In de Juup volgend jaarquote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
PSV wordt nog wel kampioen hoor bakkertjen
Positief blijven
gr
Al Jazeeraquote:Op zondag 1 december 2013 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de Juup volgend jaar
voor welke club ben jij eigenlijk rolfjen?
Kebab erbij?quote:
Lekker man.quote:
ben de tel kwijtquote:Op zondag 1 december 2013 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker man.
Hoe vaak is Al Jazeera kampioen geworden?
da's wel veel.quote:
5quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
da's wel veel.
hoeveel sterren?
Zijn sterren wel toegestaan in die regio, met Israel in de buurtquote:
sorry ik heb geen gevatte opmerkingen meer grquote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn sterren wel toegestaan in die regio, met Israel in de buurt
Ach dat komt wel 40-45 keer per dag voorquote:Op maandag 2 december 2013 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sorry ik heb geen gevatte opmerkingen meer gr
Niet zo zuur rolfjequote:
jaquote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
hihi ik maakte eerst grapjes over joden en sterren en nu ook al over 40-45.
wat ben ik grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |