abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134116098
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:03 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie, maar verven met Alkyd is geen probleem, met Acryl wel, en aan je reactie te lezen heb je nog niet met Acryl gewerkt.

Waarom huurhuisdeuren nemen, omdat het een huurhuis is?
Ik heb mijn leidingen geverfd met acryl. Was ook geen probleem.
Maar ik zie gewoon niet in waarom je hout met acryl zou willen verven.

Huurhuisdeuren zijn voor mij de goedkoopste lelijkste deuren. Misschien heb je wel mooie deuren. Maar mijn punt was meer dat wanneer je oude deuren hebt, je kan afvragen of een nieuwe kopen niet beter is. Ik had eerst lopen oefenen op de oude huurhuisdeuren in mijn koopwoning en de verfbanen waren echt overduidelijk zichtbaar. Heb ik dan binnen een dag goed leren erven, of zat het materiaal mij ook tegen waar die oude huurhuisdeuren van gemaakt zijn?
pi_134118670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik heb mijn leidingen geverfd met acryl. Was ook geen probleem.
Maar ik zie gewoon niet in waarom je hout met acryl zou willen verven.

Huurhuisdeuren zijn voor mij de goedkoopste lelijkste deuren. Misschien heb je wel mooie deuren. Maar mijn punt was meer dat wanneer je oude deuren hebt, je kan afvragen of een nieuwe kopen niet beter is. Ik had eerst lopen oefenen op de oude huurhuisdeuren in mijn koopwoning en de verfbanen waren echt overduidelijk zichtbaar. Heb ik dan binnen een dag goed leren erven, of zat het materiaal mij ook tegen waar die oude huurhuisdeuren van gemaakt zijn?
Omdat Acryl niet verkleurd, en Alkyd wel.

Idd huurhuisdeuren zijn ontzettend lelijk, misschien dat ik ze ooit allemaal vervang, maar omdat ik op dit moment genoeg kosten heb, laat ik ze nog mooi hangen :)
BlaBlaBla
pi_134187657
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:59 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Omdat Acryl niet verkleurd, en Alkyd wel.

Idd huurhuisdeuren zijn ontzettend lelijk, misschien dat ik ze ooit allemaal vervang, maar omdat ik op dit moment genoeg kosten heb, laat ik ze nog mooi hangen :)
Ehm, ik zie de verkleuring echt niet.
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:17:25 #29
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_142887121
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Dr..Evil het volgende:
Ik hoorde ook van iedereen dat alkyd sneller vergeelt dan acryl, inclusief meerdere schilders. In de verfspeciaal hadden ze echter kleine paneeltjes die ze 2 jaar geleden wit geschilderd hadden met alkyd en acryl van verschillende merken, waar de alkyd van Sikkens (Finura Satin) het minst vergeelde. Die zit nu dus hier op alle deuren en kozijnen.
Vraagje... hingen de paneeltjes in 'het donker' of niet?

Want dat de Satura "kan vergelen" lijkt me een understatement:

[ Bericht 13% gewijzigd door jack4ya op 30-07-2014 16:27:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')