Ze zijn voor Elizabethquote:
Gaat wel goed komen denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn voor Elizabethdie kan fotootjes opknappen en ik heb er vanmiddag toch nog twee gevonden
die er niet meer uit zien. Zou wel héél leuk zijn als ze er nog iets van kan maken
Joah... denk het wel, maar uploaden met tinypic en dan de link zenden kan toch wel of niet?quote:
Ja, dat kan prima.quote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joah... denk het wel, maar uploaden met tinypic en dan de link zenden kan toch wel of niet?
Als je er dan op klikt kan ze ze toch zien of niet? Ik wil ze niet op FOK hebben vandaar, die
Griek staat erop en die vermoord me als ik zijn foto op FOK zetis wel van héél lang geleden
toen hij nog haar had, maar toch
Ik zou het gewoon via directe email doen, als ER daar open voor staat... Als je het via een tinypic-link doet staat de Griek dan wel niet op FoK maar wel op internet .....quote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joah... denk het wel, maar uploaden met tinypic en dan de link zenden kan toch wel of niet?
Als je er dan op klikt kan ze ze toch zien of niet? Ik wil ze niet op FOK hebben vandaar, die
Griek staat erop en die vermoord me als ik zijn foto op FOK zetis wel van héél lang geleden
toen hij nog haar had, maar toch
Maar als het hier niet gepost wordt kan dat toch geen kwaad, of is alles wat je upload via Tinypicquote:Op zondag 1 december 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon via directe email doen, als ER daar open voor staat... Als je het via een tinypic-link doet staat de Griek dan wel niet op FoK maar wel op internet .....
Voor een lange periode wel ... Geen idee hoe lang, maar als je het anoniem upload, zul je het niet kunnen verwijderen.. Heb je geen photobucket account?quote:Op zondag 1 december 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar als het hier niet gepost wordt kan dat toch geen kwaad, of is alles wat je upload via Tinypic
voor altijd te zien op internet?
Mijn nagels zien er weer eens niet uitquote:Op zondag 1 december 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Zet ik even mijn nagels in de olie zitten we in een nieuw topic
Neh.. ik had het wel zo;n bucketding, maar ik weet niet meer waarquote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een lange periode wel ... Geen idee hoe land, maar als je het anoniem upload, zul je het niet kunnen verwijderen.. Heb je geen photobucket account?
Maar als Fann een tinypic- of photobucket link via dm verstuurt is dat toch niet terug te vinden?quote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een lange periode wel ... Geen idee hoe land, maar als je het anoniem upload, zul je het niet kunnen verwijderen.. Heb je geen photobucket account?
Nah, ik doe het wel gewoon via Tinypic, het zijn geen naaktfoto's ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef sasquatsch het volgende:
Je kan het ook via imgur.com doen.
Dan krijg je ook een link, die je moet onthouden (kopieren) om de foto te deleten.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als Fann een tinypic- of photobucket link via dm verstuurt is dat toch niet terug te vinden?
Jawel, want je kunt op tinypic of imgur fotos bekijken zonder dat je weet van wie ze zijn... Maar ze zijn er wel.. photobucket met account heeft als voordeel dat je de foto later weer kunt verwijderen bvquote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als Fann een tinypic- of photobucket link via dm verstuurt is dat toch niet terug te vinden?
Ik had al een jaar of 4 nepnagels, maar ik was het spuugzat dus heb ik ze er een week of 3 geleden af laten halen, dus nu ben ik extra lief voor mijn eigen nagels want ze hebben er wel en opdonder van gehad.quote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn nagels zien er weer eens niet uitik ben weer hyper aan de schoonmaak geweest
Dat kan met imgur ook als je de delete-link van de geuploade foto maar onthoud en later gebruikt om de foto te verwijderen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, want je kunt op tinypic of imgur fotos bekijken zonder dat je weet van wie ze zijn... Maar ze zijn er wel.. photobucket met account heeft als voordeel dat je de foto later weer kunt verwijderen bv
Joh, ik dacht dat met tinypic ook safe was, niet dat ik tinypic gebruik, ik heb photobucket.quote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, want je kunt op tinypic of imgur fotos bekijken zonder dat je weet van wie ze zijn... Maar ze zijn er wel.. photobucket met account heeft als voordeel dat je de foto later weer kunt verwijderen bv
Als je me cc-ed, check ik wel ff of het te vinden isquote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah, ik doe het wel gewoon via Tinypic, het zijn geen naaktfoto's ofzo![]()
Gewoon van vroeger in onze begintijd en dat is zo ongeveer een eeuw geleden
Godskenonne dat wist ik helemaal nietquote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, gewoon eraf halen als je er klaar mee bent.quote:Op zondag 1 december 2013 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat kan met imgur ook als je de delete-link van de geuploade foto maar onthoud en later gebruikt om de foto te verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |