Wat dan?quote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar Vin je hebt wel een leuke actie gemist hoor
Rietje? ooo zoquote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks arme kip en varken.. Varken heeft ook een nieuwe liefde, genaamd rietje.. En kip ligt knock out op de stoel omdat continu geil zijn vermoeiend is
Aaah, wat schattigquote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan geen glas met een rietje veilig neerzetten.. Ze pikt ze en gaat er de hele kamer mee door![]()
Af en toe krijg je m terug zodat je m kan gooien, en dan is ze weer een half uur zoet
nooit.. Die trut lijkt op mijquote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rietje? ooo zo
Arme kip... nog niet er van af dus
ja.. Soms welquote:
LOLquote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had het toch over LGW.... dat werd stappen in A'dam tot in de vroege uurtjes
Wel over de datum gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
komt wel een keer... choco kan niet weglopen
dat is kip.. Varken is vooral schattigquote:
Die van mij zijn alleen irritant als ze honger hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is kip.. Varken is vooral schattig
die van mij hebben nooit honger, want altijd etenquote:Op zondag 1 december 2013 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij zijn alleen irritant als ze honger hebben.
Die van mij hebben ook altijd brokken staan.quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die van mij hebben nooit honger, want altijd eten![]()
Varken gaat graag op je ipad liggen als je bezig bent met een spelletje dat op tijd gaat en Kip wil alleen maar altijd aandacht. En geneukt worden, maar dat valt onder aandacht
I knowquote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is kip.. Varken is vooral schattig
die van mij krijgen geen vleesquote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij hebben ook altijd brokken staan.
Maar dan willen ze vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |