Er zal naar verhouding maar heel weinig binnenkomen aan bitcoins en het idee is juist om die te houden.quote:Op zondag 1 december 2013 20:26 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Tenzij die iemand graag failliet wil, direct omzetten in geld. Tenzij hij een hedge fund exploiteert, en geen restaurant. Geen dank.
Gewoon op de kassa instellen? Ik weet niet of daar QR-codes mee kunnen worden geprint. Is bitpay een handige optie?quote:Op zondag 1 december 2013 20:27 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Je adres + QR code standaard op je rekeningen laten meeprinten, en klanten kunnen dan rechtstreeks daarheen met hun mobiel betalen.
Ja want dat doen Bitcoin gebruikers altijd, jeweetog. Met contante euro's en pinnen kan dat niet!quote:
Nee, dat kan inderdaad niet. Godsammequote:Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Ja want dat doen Bitcoin gebruikers altijd, jeweetog. Met contante euro's en pinnen kan dat niet!
Bitpay is vooral handig als je het bedrag gelijk in euro's of dollars wilt ontvangen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:29 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon op de kassa instellen? Ik weet niet of daar QR-codes mee kunnen worden geprint. Is bitpay een handige optie?
En dan moet de bediening dus een smartphone of tablet gebruiken om de betaling te zien binnenkomen? Er is wel wifi aanwezig maar geen PC of laptop.quote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Bitpay is vooral handig als je het bedrag gelijk in euro's of dollars wilt ontvangen.
Als je het op de kassa niet kunt instellen, zou je het nog gewoon op een papiertje of kaartje o.i.d. kunnen printen zodat de ober dat bij de rekening kan leggen.
Gewoon een tablet gebruiken waar je (qr) code en bedrag op staat?quote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Bitpay is vooral handig als je het bedrag gelijk in euro's of dollars wilt ontvangen.
Als je het op de kassa niet kunt instellen, zou je het nog gewoon op een papiertje of kaartje o.i.d. kunnen printen zodat de ober dat bij de rekening kan leggen.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:35 schreef Distortion het volgende:
Volgens mij is er al een cafe ergens in nederland waar je je biertje in bitcoins kunt betalen. Geen idee hoe die dat precies doen trouwens maar met een beetje googlen kom je daar vast uit
Dat kan, of je kijkt op een PC in je administratiehok bijvoorbeeld. Als je achter de bar een tablet hebt liggen kan het daar ook op. Dat hoeft niet direct aan die betaling gekoppeld te zijn bedoel ik. Iemand doet de betaling, en zelf kun je dan ergens anders op een random device zien of die verstuurd is.quote:Op zondag 1 december 2013 20:34 schreef heiden6 het volgende:
En dan moet de bediening dus een smartphone of tablet gebruiken om de betaling te zien binnenkomen?
Gast. Is euro de nieuwe religie?quote:Op zondag 1 december 2013 20:34 schreef crashbangboom het volgende:
Ik denk dat ze vooral een bord voor hun hoofd moeten gebruiken,
Maar misschien werkt een tablet voor hun hoofd ook wel.
Sorry, was ik vergeten de circle jerk van de speculanten mee te dansen?quote:Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Gast. Is euro de nieuwe religie?
Of werk je misschien voor een bank? Want je lijkt er niet echt veel van te begrijpen.
Ok, dus een smartphone of tablet om te checken, en een adres met evt code om mensen te laten betalen. En hoe werkt het dan met omrekenen?quote:Op zondag 1 december 2013 20:37 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Dat kan, of je kijkt op een PC in je administratiehok bijvoorbeeld. Als je achter de bar een tablet hebt liggen kan het daar ook op. Dat hoeft niet direct aan die betaling gekoppeld te zijn bedoel ik. Iemand doet de betaling, en zelf kun je dan ergens anders op een random device zien of die verstuurd is.
Je hoeft geen confirmations af te wachten voor dat soort bedragen, enkel de transactie zichtbaar in het netwerk (wel met een fee) volstaat.
Hij zit in de huizen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Gast. Is euro de nieuwe religie?
Of werk je misschien voor een bank? Want je lijkt er niet echt veel van te begrijpen.
gewoon, een pingpong tafel. Online?quote:Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ok, dus een smartphone of tablet om te checken, en een adres met evt code om mensen te laten betalen. En hoe werkt het dan met omrekenen?
quote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
gewoon, een pingpong tafel. Online?
Kan ook ja. Dan moet de ober er even bij blijven staan om de klant te laten betalen naar dat adres, op zich ook geen probleem. Met een papieren versie kunnen klanten op eigen houtje betalen, en kan iedere medewerker daarna op een random ander device zien of de transactie gedaan is.quote:Op zondag 1 december 2013 20:34 schreef borbit het volgende:
Gewoon een tablet gebruiken waar je (qr) code en bedrag op staat?
Nee, je was vergeten inhoudelijke argumenten te geven.quote:Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef crashbangboom het volgende:
Sorry, was ik vergeten de circle jerk van de speculanten mee te dansen?
Om daarna de eigenaar onbeperkt prijsrisico te laten lopen. Bye bye restaurant, hello hedge fund.quote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Kan ook ja. Dan moet de ober er even bij blijven staan om de klant te laten betalen naar dat adres, op zich ook geen probleem. Met een papieren versie kunnen klanten op eigen houtje betalen, en kan iedere medewerker daarna op een random ander device zien of de transactie gedaan is.
Lezen dan, dat je die argumenten niet bevalt is een ander verhaal.quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Nee, je was vergeten inhoudelijke argumenten te geven.
Dus stel dat een smartphone/tablet niet aanwezig is, kun je gewoon meekijken met de betaling? Dat zal wel lastig zijn als het druk is. Aan de andere kant, nu gebeurt het merendeel van de betalingen met bankpas of (meestal) een credit card, dat kost ook tijd.quote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Kan ook ja. Dan moet de ober er even bij blijven staan om de klant te laten betalen naar dat adres, op zich ook geen probleem. Met een papieren versie kunnen klanten op eigen houtje betalen, en kan iedere medewerker daarna op een random ander device zien of de transactie gedaan is.
Lezen dan,quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef crashbangboom het volgende:
Om daarna de eigenaar onbeperkt prijsrisico te laten lopen. Bye bye restaurant, hello hedge fund.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:29 schreef heiden6 het volgende:
Er zal naar verhouding maar heel weinig binnenkomen aan bitcoins en het idee is juist om die te houden.
nope, probeer jij maar eens onbevooroordeeld te lezen, als dat not tot de mogelijkheden hoort.quote:
ja, een shotgun to your headquote:Op zondag 1 december 2013 20:52 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit nog even met het omrekenen. Stel er moet $ 31,25 betaald worden, moet er dan ter plekke een koers opgezocht worden en handmatig gerekend worden? Is hier een handige oplossing voor?
Ga jij eens even iemand anders vervelen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:53 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ja, een shotgun to your head
wat begrijp je niet aan onbeperkt prijsrisico?
en waarom het dus niet werkt voor een niet-speculatief hedge fund?
circle jerk.quote:Op zondag 1 december 2013 20:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga jij eens even iemand anders vervelen.
Heb ik om jouw mening gevraagd?quote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
circle jerk.
Wat is het equivalent van de wachttoren qua bitcoins?
Ja, eigenlijk deed je datquote:
Dan zou ik (als uitbater) de Mt Gox. koers gebruiken en dan terug rekenen naar het aantal bitcoins dat betaald moet worden. Aangezien je die koers alles behalve stabiel kunt noemen zul je dat wel iedere keer uit moeten rekenen natuurlijk. Maar dat lijkt me niet al te ingewikkeld.quote:Op zondag 1 december 2013 20:52 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit nog even met het omrekenen. Stel er moet $ 31,25 betaald worden, moet er dan ter plekke een koers opgezocht worden en handmatig gerekend worden? Is hier een handige oplossing voor?
Nee, dat deed ik niet. Ik vroeg om tips om de boel op te zetten.quote:Op zondag 1 december 2013 21:01 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk deed je dat
Tenzij je alleen om de reactie van je alter ego vroeg
Dan moet je voortaan duidelijker zijn, dan bewaar ik mijn toetsaanslagen voor post die wat minder fake zijn.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:01 schreef Distortion het volgende:
[..]
Dan zou ik (als uitbater) de Mt Gox. koers gebruiken en dan terug rekenen naar het aantal bitcoins dat betaald moet worden. Aangezien je die koers alles behalve stabiel kunt noemen zul je dat wel iedere keer uit moeten rekenen natuurlijk. Maar dat lijkt me niet al te ingewikkeld.
Elke exchange heeft gewoon een API beschikbaar he? Daar kan je de prijs op dat moment best opvragen en gebruikenquote:Op zondag 1 december 2013 21:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zie net dat in de bitcoin wallet er ook omgerekend wordt, zijn die koersen live?
Och gut, een mening op het internet die je niet bevaltquote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet. Ik vroeg om tips om de boel op te zetten.
En nu opzouten.
Snap je het nou nog niet? Wat ben jij voor een josti. Ik ben niet geïnteresseerd in je mening, daarom heb ik er ook niet naar gevraagd. Ik vroeg naar praktische tips om de boel op te zetten. Hoe dom moet je zijn om het verschil niet te begrijpen?quote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Och gut, een mening op het internet die je niet bevalt
Maak er een cricle jerk forum van, zou ik zeggen
/oh wacht, dat was ook de bedoeling
wat begrijp je niet aan testeron en de invloed op speculatieve beslissingen?quote:Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Snap je het nou nog niet? Wat ben jij voor een josti. Ik ben niet geïnteresseerd in je mening, daarom heb ik er ook niet naar gevraagd. Ik vroeg naar praktische tips om de boel op te zetten. Hoe dom moet je zijn om het verschil niet te begrijpen?
Paupertroll.
Krijg aids met je getroll.quote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan testeron en de invloed op speculatieve beslissingen?
Ach, de hoeveelheid domheid kan ik je niet om vragen, neem ik aan
Kan je alterego niet de zaak 'pushen' ?
Serieus, bitcoins is de digitale versie van de kettingbrief, of je dat nou wilt horen of niet/
ik zeg mensen met een beetje realisme. Je wil niet de de man zijn die de zak vasthoudt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef Pap89 het volgende:
Crash of het einde van?
In ieder geval veel "panic sellers"
Dude, wat is er met jou. Je komt zo verbitterd overquote:Op zondag 1 december 2013 21:24 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ik zeg mensen met een beetje realisme. Je wil niet de de man zijn die de zak vasthoudt.
dank om te duiden wat de oprechtheid bitcoins om het lijf heeft - nul komma niks dus - het is de currency van forumpushers.quote:
long zekerquote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dude, wat is er met jou. Je komt zo verbitterd over
Ok, laten we een inhoudelijke discussie voeren dan. Wat is precies je punt?quote:Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, sorry, het is wel duidelijk dat maar één mening hier getolereerd wordt.
Slachtoffers ? Je bedoelt mensen die niet weten waar ze hun geld in stoppen ?quote:Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef crashbangboom het volgende:
Ach, als het maar hits oplevert, de slachtoffers zien we later wel. Maar wel beloofd hoor, die gaan een stem en een claim hebben, richting alle partijen, beloofd
Carry on, nothing here to see. Gratis geld.
Zou je dat soort dingen wel hier posten? Stel je voor dat het heel veel waard wordt... bij de belastingdienst hebben ze ook internet.quote:
ja want bij iedereen is belastingontduiking de normquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je dat soort dingen wel hier posten? Stel je voor dat het heel veel waard wordt... bij de belastingdienst hebben ze ook internet.
Succes met aanwijzen welke wallet bij mij hoort.quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je dat soort dingen wel hier posten? Stel je voor dat het heel veel waard wordt... bij de belastingdienst hebben ze ook internet.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Snap je het nou nog niet? Wat ben jij voor een josti. Ik ben niet geïnteresseerd in je mening, daarom heb ik er ook niet naar gevraagd. Ik vroeg naar praktische tips om de boel op te zetten. Hoe dom moet je zijn om het verschil niet te begrijpen?
Paupertroll.
Jongens doe eens een beetje normaal tegen mekaar.quote:Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
dank om te duiden wat de oprechtheid bitcoins om het lijf heeft - nul komma niks dus - het is de currency van forumpushers.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja want bij iedereen is belastingontduiking de norm
Dat is waar. Het was maar een goedbedoelde waarschuwing hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Succes met aanwijzen welke wallet bij mij hoort.
Heerlijk dit soort posters die als het minder gaat uit hun donkere krochten komen en niet te vinden zijn als de BTC in 1 maand van 130 EUR naar 800 EUR gaatquote:Op zondag 1 december 2013 21:41 schreef crashbangboom het volgende:
guttegut, wat doorzichtig
even doorzichtig als de fake currency die gepushed wordt
quote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Heerlijk dit soort posters die als het minder gaat uit hun donkere krochten komen en niet te vinden zijn als de BTC in 1 maand van 130 EUR naar 800 EUR gaat
Ben jij toevallig zo'n slachtoffer?quote:Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef crashbangboom het volgende:
Ach, als het maar hits oplevert, de slachtoffers zien we later wel. Maar wel beloofd hoor, die gaan een stem en een claim hebben, richting alle partijen, beloofd
Carry on, nothing here to see. Gratis geld.
Zoals ik al zei:quote:Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef crashbangboom het volgende:
ik weet het, een anders luidende mening is niet getollereerd door het advers gesponserderde FOK!
Maar blijkbaar wil je liever blindelings trollen. Succes!quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef Jace_TBL het volgende:
Ok, laten we een inhoudelijke discussie voeren dan. Wat is precies je punt?
Waar heb je het nou over man? Je mening heb je nu wel duidelijk gemaakt toch? Of zijn je berichten geëdit of zo"quote:Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef crashbangboom het volgende:
ik kan niet wachten tot het plug-the-bitcoin fourm geopend is, dat moet wel een boost aan de koers geven die de sponsors helpt
ik weet het, een anders luidende mening is niet getollereerd door het advers gesponserderde FOK! Een enkeling denkt anders over het verdienmodel, komt helemaal goed
Prima dat je hier bent hoor, welkomquote:Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef crashbangboom het volgende:
ik kan niet wachten tot het plug-the-bitcoin fourm geopend is, dat moet wel een boost aan de koers geven die de sponsors helpt
ik weet het, een anders luidende mening is niet getollereerd door het advers gesponserderde FOK! Een enkeling denkt anders over het verdienmodel, komt helemaal goed
Niet zo happenquote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man? Je mening heb je nu wel duidelijk gemaakt toch? Of zijn je berichten geëdit of zo"
quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef µ het volgende:
[..]
Prima dat je hier bent hoor, welkom.
Probeer het alleen niet op de man te spelen.
Alvast aan het oefenen?quote:
Ik denk dat je reply even verkeerd gericht was. Als je ook maar een halve kritische note in deze circle jerk durft te posten ben je al een ketter. De analogie richting religie is niet toevallig. Ook al is die commercieel volstrekt uitbaar voor dene en gene.quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef µ het volgende:
[..]
Prima dat je hier bent hoor, welkom.
Probeer het alleen niet op de man te spelen.
Volgens mij zijn goed onderboude meningen hier altijd welkom geweestquote:Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik denk dat je reply even verkeerd gericht was. Als je ook maar een halve kritische note in deze circle jerk durft te posten ben je al een ketter. De analogie richting religie is niet toevallig. Ook al is die commercieel volstrekt uitbaar voor dene en gene.
Nee hoor, over het algemeen vinden Jace, µ en ik een kritische noot best leuk, mits met onderbouwing.quote:Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik denk dat je reply even verkeerd gericht was. Als je ook maar een halve kritische note in deze circle jerk durft te posten ben je al een ketter. De analogie richting religie is niet toevallig. Ook al is die commercieel volstrekt uitbaar voor dene en gene.
met de nadruk op verleden tijd. Duidelijk dat andersluidende meningen niet opportuun zijn in de huidige tijd. Maar meer to the point: wat zegt dat over de huidige tijd/koers?quote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef µ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn goed onderboude meningen hier altijd welkom geweest.
Je post geen "kritische noot", je post lukrake nonsens. Iemand vraagt hoe hij BTC moet accepteren in een restaurant, en jouw inbreng luidt: "je gaat failliet, je bent een hedge fund, etc". Gast.quote:Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef crashbangboom het volgende:
Ik ga niet happenquote:Op zondag 1 december 2013 22:04 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
met de nadruk op verleden tijd. Duidelijk dat andersluidende meningen niet opportuun zijn in de huidige tijd. Maar meer to the point: wat zegt dat over de huidige tijd/koers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |