whehehequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
En alles onder de 11 is voor papa zelf.
Ik trok er laatst een de bosjes in en toen moest ik toch echt rennen voor de politie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja i know waarom denken zoveel mensen dat 16 illegaal is
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:17 schreef Ugjerke het volgende:
God said to John, “Come forth and receive eternal life.” But John came fifth and won a toaster.
quote:SO I GET HOME AND THERE’S THIS RANDOM KID ON MY COUCH AND HE’S LIKE “ALRIGHT MAN I DON’T WANNA HURT U JUST PUT UR STUFF DOWN AND GET ON THE GROUND I JUST WANT UR MONEY” AND I FUCKIN ALMOST PUKED I WAS LIKE “OMG PLS NO I DON’T HAVE ANY MONEY I’M ONLY 15” THEN HE WAS LIKE “NAH MAN I’M JUST FUCKIN WITH U I’M UR BROTHER’S FRIEND HE’S IN THE SHOWER I’M JUST WAITIN FOR HIM”
Quoten voor later gebruikquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Tot 12 ben je pedo. Tot 16 kan je aangeklaagd worden door haar ouders, al is het geen gedwongen seks. Na 16 mogen ze losgaan. En alles onder de 11 is voor papa zelf.
WATWATWAT EINDELIJK EBAH WEER IN DA HOUSEquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Tot 12 ben je pedo. Tot 16 kan je aangeklaagd worden door haar ouders, al is het geen gedwongen seks. Na 16 mogen ze losgaan. En alles onder de 11 is voor papa zelf.
Eindelijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
WATWATWAT EINDELIJK EBAH WEER IN DA HOUSE![]()
![]()
![]()
God said to John, “Come forth and receive eternal life.” But John came fifth and won a toaster.
And God said unto Abraham, “Abraham.”
And Abraham replied, “What.”
Ik blijf lachen.
Hoe lang was die ban eigenlijk dan? Half jaar?quote:
Wanneer ga je weer eten voor me met het cammen? Ik heb een Moira-aan-het-eten fetisjquote:
BRO!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eten voor met het cammen? Ik heb een Moira-aan-het-eten fetisj
Permban. 9 maanden gezeten. Heb nog één kans gekregen van Opa.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe lang was die ban eigenlijk dan? Half jaar?
Of heb je eindelijk yvonne gemaild?
hehehe, dat doen we/ik bijna nooit meer johquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eten voor met het cammen? Ik heb een Moira-aan-het-eten fetisj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |