Nouja, als hij veel te vroeg was ook heel logisch toch?quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef mousemicky het volgende:
J. is echt echt echt nog geen bijna dreumes... Hij kan al die dingen die snelle kindjes hier kunnen nog helemaal niet. Hij moet gewoon nog maar even baby blijven, dan is de druk om te leren kruipen, optrekken, staan, praten, zwaaien niet zo hoog![]()
Ik reken gewoon 6 weken extra hoor, 12 februari was de uitgerekende datum, dus dan is ie echt echt echt dreumes
Mijn baby's zijn maar 3 weekjes ouder he, die kunnen dat ook allemaal nog niet. D kan nog niet eens tijgerenquote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef mousemicky het volgende:
J. is echt echt echt nog geen bijna dreumes... Hij kan al die dingen die snelle kindjes hier kunnen nog helemaal niet. Hij moet gewoon nog maar even baby blijven, dan is de druk om te leren kruipen, optrekken, staan, praten, zwaaien niet zo hoog![]()
Ik reken gewoon 6 weken extra hoor, 12 februari was de uitgerekende datum, dus dan is ie echt echt echt dreumes
joh ieder kindje op zijn eigen tijd toch? Ik heb dan wel een hele snelle dame maar das ook niet altijd alles.quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef mousemicky het volgende:
Psst, jouw dames zijn toch jongerquote:Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mijn baby's zijn maar 3 weekjes ouder he, die kunnen dat ook allemaal nog niet. D kan nog niet eens tijgeren
Slaapgebrek en zoquote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Psst, jouw dames zijn toch jonger?
Als A nog niet zou draaien enzo, zou ik mij ook zorgen maken als ik zou lezen dat andere kindjes het wel deden. Maar wat meer mensen zeggen, het kan makkelijk dat een kindje bepaalde stappen overslaat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat is in ieder geval vooruitgang Loj
Er zijn heel veel snelle kindjes hier idd, maakt soms ook dat ik twijfel aan de progressie van Noor.
Mijn motoriek is nog steeds wat onderontwikkeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:03 schreef vencodark het volgende:
Denk dat het ook belangrijker is dat een baby goed contact met je maakt en emotioneel een goede ontwikkeling doormaakt.
Lichamelijk is er gewoon zoveel verschil en op den duur lopen ze allemaal even goed. Ik viel als kind ook zo vaak om en kijk mij nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |