abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2013 @ 21:45:04 #126
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133858328
J. is echt echt echt nog geen bijna dreumes... Hij kan al die dingen die snelle kindjes hier kunnen nog helemaal niet. Hij moet gewoon nog maar even baby blijven, dan is de druk om te leren kruipen, optrekken, staan, praten, zwaaien niet zo hoog :'(

Ik reken gewoon 6 weken extra hoor, 12 februari was de uitgerekende datum, dus dan is ie echt echt echt dreumes ;)
pi_133858370
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef mousemicky het volgende:
J. is echt echt echt nog geen bijna dreumes... Hij kan al die dingen die snelle kindjes hier kunnen nog helemaal niet. Hij moet gewoon nog maar even baby blijven, dan is de druk om te leren kruipen, optrekken, staan, praten, zwaaien niet zo hoog :'(

Ik reken gewoon 6 weken extra hoor, 12 februari was de uitgerekende datum, dus dan is ie echt echt echt dreumes ;)
Nouja, als hij veel te vroeg was ook heel logisch toch?
  maandag 2 december 2013 @ 21:47:33 #128
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133858469
Ik ben niet zo sociaal dat ik iedereen kan onthouden hoor. :@
  maandag 2 december 2013 @ 21:48:40 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133858531
quote:

Mijn baby's zijn maar 3 weekjes ouder he, die kunnen dat ook allemaal nog niet. D kan nog niet eens tijgeren ;)
  maandag 2 december 2013 @ 21:49:59 #130
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133858623
quote:

joh ieder kindje op zijn eigen tijd toch? Ik heb dan wel een hele snelle dame maar das ook niet altijd alles.
  maandag 2 december 2013 @ 21:55:24 #131
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133858872
Hij kan wel steeds iets nieuws hoor, gaat wel vooruit, maar langzaam.... En ik ben gewoon ongeduldig :(

Maar: vandaag voor t eerst met J. gefietst. Zo leuk! Hij vond t wat spannend, en probeerde steeds te draaien zodat ie mij kon zien, maar zolang ik tegen m kletste ging t prima. Ben blij dat ik nu sneller met m ergens ben dan eeuwig lopend of weeeer met de auto.
pi_133858947
Olf met een dreumes naar de 11 maanden afspraak :D

Becky die van jou wordt deze maand toch een dreumes? Of ben je nog in de ontkenningsfase :o

MM met zoveel te vroeg mag je inderdaad corrigeren. Maar dreumesjes zijn ook O+

Die van mij is trouwens echt een ukje. Zit nog steeds in 62/68 :o
En ze eet zo goed gewoon. Ik vraag me regelmatig af waar ze het allemaal laat.
  maandag 2 december 2013 @ 21:58:33 #133
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133858987
Sorry, weinig online geweest :@

Zag in het voorbijgaan sticker in het groene deel van de curve *O*

En Becky, je kleine meisje lijkt al zo groot!

Mijn meisje is ziek -O- ze is al een paar weken flink verkouden maar de afgelopen nachten was ze ook nog flink aan het krijsen. Beginnende oorontsteking dus AB kuurtje. Ha vond het toch wel te lang duren, haar verkoudheid. Nathan is gelukkig wel weer beter.
En gisteren sinterklaas gevierd O+
  maandag 2 december 2013 @ 22:00:05 #134
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133859082
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Mijn baby's zijn maar 3 weekjes ouder he, die kunnen dat ook allemaal nog niet. D kan nog niet eens tijgeren ;)
Psst, jouw dames zijn toch jonger ;)?
  maandag 2 december 2013 @ 22:01:06 #135
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133859137
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Psst, jouw dames zijn toch jonger ;)?
Slaapgebrek en zo :@
  maandag 2 december 2013 @ 22:14:28 #136
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133859686
Wat een boel bijna-dreumesen hier O+
pi_133866915
Die van mij nog lang niet hoor. Ze is pas 10 maanden, dus nog heel lang een baby toch? :D

Hoe waren de nachten? Hier goed geslapen, maar toen ging die gemene wekker weer
  dinsdag 3 december 2013 @ 07:15:58 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133867103
Hier ook goed. Meneer had z'n laatste fles om 21:30, sliep om 22:30 en werd om 6:15 wakker :o

En dat duurt nog heul lang Omen! ;)
pi_133867118
Goedemorgen!

Werkse Omen!

Wat fijn GotC

Ik werd vanochtend weer eens wakker van babbelende man O+
En nu zit hij naast me op de bank hele verhalen te vertellen.
pi_133867687
Ik zag allemaal curvejes voorbij komen. Tof. Vooral de curve van sticker O+ (Hoe maken jullie die trouwens?

Veel bijna dreumesjes!

Omen die centjes gaat verdienen. Werkse! :*

GotC, wat een lekkere slapert heb je !

En een brabbelende Ow. Hoe gaat het slapen Loj?

Heb niet zo veel te melden. Senn is flieft op zn wipstoel. Hij stuitert de hele kamer door! Hij wil ook proberen te rollen heb ik het idee. Maar zet nog niet echt door. :D
pi_133867784
Hilzillah, hoe oud is Senn eigenlijk? Zag jullie niet in de lijst staan, ben nieuwsgierig. :)
pi_133867796
MM, mijn baby wordt donderdag 1 jaar. Hij kan alleen nog maar zelf zitten en dan valt hij af en toe nog om. Het is allemaal normaal. Hij is gewoon meer geïnteresseerd in spelen met speelgoedjes. En dingen onderzoeken die hij in zijn handen heeft. Hij is ook gewoon een luie donder :P Ik kan wel begrijpen dat je graag wil dat hij meer zou kunnen, maar het is niet zo dat er iets mis is ofzo. Het valt alleen zo op met al die snelle kindjes hier in het topic :D

Jeeej voor Sticker in het groene gebied *O*

Nog 2 dagen dan gaan wij alweer een topic verder. Deze dagen ben ik steeds vorig jaar aan het herbeleven. Niet dat er toen heel veel gebeurde, dat kwam pas echt op 5 december.
pi_133867807
Oei heb ff de curve van sticker teruggekeken! Wow!!!! Wat knap!!!
(Ik gebruik trouwens de groei app )

Ik zie nu trouwens echt Senn op zijn wipstoel als skippybal rond stuiteren door jullie kamer :D

Slapen blijft niet goed, maar het echt dramatische lijkt voorbij....
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:50:11 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133867831
Oh dat is in ieder geval vooruitgang Loj :)

Er zijn heel veel snelle kindjes hier idd, maakt soms ook dat ik twijfel aan de progressie van Noor.

Vannacht een goede nacht! 1x eruit voor de speen en voor de rest heeft ze heerlijk geslapen en was ze vanochtend heel vrolijk.

Wel merk ik dat ze op het moment weer wat vaker mondjes teruggeeft en wat pukkeltjes heeft in haar gezicht. Kan dat van de omschakeling naar kv zijn?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:56:13 #145
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133867900
Loj, fijn dat het ergste weer voorbij lijkt :*

De AB slaat aan hier, ze is weer haar eigen boeverige zelf O+ en gisteravond voor het laatst gekrijs.

Xm, ik vind Noor helemaal niet langzaam.

Ook ik zie Senn nu voor me als een kangoeroe vastgebonden aan een wipstoel
pi_133867919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat is in ieder geval vooruitgang Loj :)

Er zijn heel veel snelle kindjes hier idd, maakt soms ook dat ik twijfel aan de progressie van Noor.

Als A nog niet zou draaien enzo, zou ik mij ook zorgen maken als ik zou lezen dat andere kindjes het wel deden. Maar wat meer mensen zeggen, het kan makkelijk dat een kindje bepaalde stappen overslaat.
A rolt nu bijvoorbeeld heel de kamer rond waardoor hij misschien wel nooit gaat kruipen en ook lang kan wachten met lopen aangezien hij met rollen ook genoeg te zien krijgt. Je weet het nooit.

Btw, A slaapt nu nog in zijn eigen bedje bij ons op de kamer doordat we maar 1 slaapkamer hebben. Over 4 weken gaan we verhuizen en dan zou A zijn eigen kamertje hebben. Zouden we nou voor de eerste paar weken zijn bedje toch nog bij ons op de kamer zetten om te wennen aan de nieuwe omgeving of proberen gelijk in dat nieuwe kamertje, alleen.
Bij mijn ouders slaapt hij 's avonds trouwens ook in zijn eigen kamertje (mijn oude kamer. O+ )
pi_133867981
Loj wat fijn dat het echte drama voorbij is, hopelijk gaat het nu langzaam steeds beter.

Over snelle en langzame babies, mijne was relatief snel, ook met staan en langs de bank lopen. Iedereen zei ooooh die loopt echt los voor haar verjaardag. En nu is ze een beetje gestagneerd en gaat dat echt niet meer gebeuren dit jaar. Er is gelukkig een heel brede marge waarbinnen sommige ontwikkelingen moeten/kunnen plaatsvinden.
pi_133868013
Denk dat het ook belangrijker is dat een baby goed contact met je maakt en emotioneel een goede ontwikkeling doormaakt.
Lichamelijk is er gewoon zoveel verschil en op den duur lopen ze allemaal even goed. Ik viel als kind ook zo vaak om en kijk mij nu. *) :P
pi_133868034
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:03 schreef vencodark het volgende:
Denk dat het ook belangrijker is dat een baby goed contact met je maakt en emotioneel een goede ontwikkeling doormaakt.
Lichamelijk is er gewoon zoveel verschil en op den duur lopen ze allemaal even goed. Ik viel als kind ook zo vaak om en kijk mij nu. *) :P
Mijn motoriek is nog steeds wat onderontwikkeld. :+
pi_133868080
Bij peuter maakte we ons nooit zorgen over haar ontwikkeling als baby (liep met 13 maanden) allerlei andere dingen ontdekken we nu pas (nu we V hebben), dat dat niet helemaal klopte. Nu maken we ons wel zorgen over haar ontwikkeling. Het zegt dus ook niet alles of je kindje vroeg of laat loopt. Het zegt niet zoveel over de algehele ontwikkeling.
Hmm, ik kom niet helemaal lekker uit mijn woorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')