abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133872908
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef bellelena het volgende:
L-E, ook al zo'n gekke bejaarde tegen gekomen dus... Die ouderen van tegenwoordig...
*O* Wat een super mooie curve! Ik zou ook glimmen van trots!
Verder herken ik een beetje wat je schrijft over de nachten. Ik sluit me dus aan voor tips, want ik ben er ook nog niet over uit.
En wb een groter bed, wij willen een 3-persoons bouwen over een poosje, gewoon met 3 matrassen O+ http://kiind.nl/articles/600/Luieoudersslapensamen.html
Ik krijg zo vaak vreemde gezichten en heel veel vragen als ik zeg dat beide kindjes bij ons in bed slapen.
Als we een ander huis hebben (zijn we druk mee bezig) dan word er een groter bed gemaakt/gekocht.
Zodat we net even iets meer ruimte hebben. En ik heb het geprobeerd om de meisjes in hun eigen bed te doen maar Zoë gilt alles bij elkaar en wil bij Mama. En Fee slaapt een half uur en word weer wakker. Terwijl ze bij Oma wel in het ledikantje slaapt de hele nacht.
Soms denk ik ook dat ze onrustig is 's nachts door mij maar als ik d'r dan in d'r eigen bedje leg dan slaapt ze helemaal niet. Stiekem vind ik het heerlijk. En ik slaap gewoon niets als beide meisjes niet in ons bed liggen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133872913
belle, heb je ergens een voorbeeld van hoe je zo'n driepersoons bouwt? Of gaan jullie dat zelf uitvinden? Die link kende ik al ja, ik hou van Kiind! O+
pi_133873563
Bij het artikel staan al wat reacties L-E, op een of andere manier 3 lattenbodems naast elkaar krijgen (ik las iets over balken of pallets) en dan 3 matrassen erop (of een tweepersoonmatras en een eenpersoonsmatras). Wij moeten ons er ook nog even in gaan verdiepen, als ik wat tips en truuks heb, dan zal ik ze op FB wel even met je delen!

Tally O+ Er komt vanzelf een dag dat zij (en jij dan misschien ook) er aan toe zijn om in een eigen bed te slapen. Tot die tijd lekker bij elkaar als dat fijn voelt!

Ik begrijp ook wel dat sommige mensen liever niet met hun kindje in bed slapen, maar ik wil het ook niet, voelt veel fijner om haar dichtbij te hebben. Christophe vindt het zelfs al stom dat ze nu aan mijn kant ligt in de co-sleeper, zo 'ver weg' :D
pi_133873699
Ik heb zelf tot mijn 8ste in bed bij mijn ouders gelegen. En mijn zusje ging wel in haar eigen ledikantje.
En toen tot mijn 14de samen in één bed met mijn zusje. Maar dat was ik op een gegeven moment echt wel zat :') Dus ik geloof ook wel dat de meisjes vanzelf aangeven wanneer zij er aan toe zijn om in een eigen bedje te slapen. En tot die tijd blijf ik ze lekker in slaap knuffelen. O+
pi_133873733
Deze ontaarde moeder heeft haar kinderen vanaf het begin in hun eigen kamer gelegd anders sliep niemand.

@venco ik zou meteen een eigen kamer doen. lukt het niet na een paar nachten kan een bedje altijd nog op jullie kamer. succes met de verhuizing.

sac had gisteren om 17:10 120/4 op en om 20:00 30/1 daarna was het :z om 00;00 heeft vriend haar wakker gemaakt voor een voeding. ik vond dat er anders te lang tussen zou zitten komt madame om 03;30 weer en om 07;00 weer. Vannacht laten we haar slapen ik heb liever 01/02 en dan 05/06 dan 3x eruit.
pi_133873869
Wij hebben de box al in de kamer staan sinds dat ik 28 weken zwanger was van Lars.. (Ja, was erg vroeg, maar kwam zo uit ivm wegdoen kerstboom, en poging de kat eraan te laten wennen enzo) Met Lars hebben we 'm eigenlijk helemaal niet zo heel veel gebruikt, en werd het al snel een luxe speelgoedopslagplaats. Maar nu met Femke vind ik het toch wel erg fijn dat we 'm hebben. Toch een fijn eigen plekje voor haar als haar grote broer door de kamer raast.
NU moet hij natuurlijk ook wel leren dat dat niet altíjd kan, en dat hij ook rekening moet houden met z'n zusje, maar het is ook fijn dat het soms wel kan. En Femke vindt het op haar beurt weer leuk om naar d'r grote broer te kijken vanaf een redelijke hoogte ipv vanaf de grond....

Ik ben trouwens 35, evenals mijn man, dus wij behoren ook tot de wat oudere garde. Maar we waren er gewoon niet eerder aan toe ;) (Ik vind het soms zelfs nóg vreemd, dat ik zomaar moeder ben.. van twee kinderen zelfs!)

En hier slapen we allemaal in een eigen bed, in een eigen kamertje (behalve mijn man en ik dan), en hier werkt dat prima. We hebben Lars ooit tijdens de kraamweek in de reiswieg bij ons op de kamer gehad, en volgens mij is hij zelfs halverwege de nacht naar z'n eigen kamertje weer verhuisd omdat we er allemaal geen oog dicht door deden. Femke heeft wel eens (grote delen van) nachten bij ons in bed doorgebracht, maar dan sliep ik niet, zij sliep toen even alleen in mijn armen.. Heel blij dat dat een relatief korte fase was.
pi_133874246
Ik ook een oudje. 32 :)

Senn slaapt ook nog bij ons op de kamer, in zijn wiegje. Eens zal hij wel naar zn eigen kamertje gaan maar mijn hormonen willen dat nu nog niet. Wij slapen op zolder. Want wat als ik de babyfoon niet hoor of dat er boze inbrekers komen of of of... Bij opa en oma slaapt hij wel op zn eigen kamertje. Maar dat is op dezelfde verdieping.
pi_133874357
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb zelf tot mijn 8ste in bed bij mijn ouders gelegen. En mijn zusje ging wel in haar eigen ledikantje.
En toen tot mijn 14de samen in één bed met mijn zusje. Maar dat was ik op een gegeven moment echt wel zat :') Dus ik geloof ook wel dat de meisjes vanzelf aangeven wanneer zij er aan toe zijn om in een eigen bedje te slapen. En tot die tijd blijf ik ze lekker in slaap knuffelen. O+
Tot je 14de met je zusje! :D en O+

belle, tnx, ik had niet verder gescrolld, zie het nu!
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:36:20 #209
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133874374
Drinkt sac zo wisselend? S. Drinkt alle flessen leeg :9

S. slaapt nog in haar wiegje bij ons in de kamer. Ik slaap er wel lichter door maar ik vind het nog fijn O+
pi_133874585
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Drinkt sac zo wisselend? S. Drinkt alle flessen leeg :9

S. slaapt nog in haar wiegje bij ons in de kamer. Ik slaap er wel lichter door maar ik vind het nog fijn O+
ja. ik dacht gisterenmorgen naar een lange slaap ik geen 150/5 die dronk ze op dus ik was al *O* we gaan naar 5 voedingen *O*. iets te vroeg want daarna kwam er heel veel retour. Ze laat nu vaak of iets staan of wil 30min later meer. Ik probeer het maar een beetje los te laten.

Ik word bijna 30 dat voelt nu al pijnlijk.
pi_133874647
Hier nu 24 en 28. Aapie ik zou je niet onzeker laten maken puur om leeftijd, dat zou alleen maar een bevestiging zijn dat je jong bent, als je je daardoor van je stuk laat brengen. :) zelf was ik 23 bij bevalling en krijg tot nu toe ook zooooooveel vragen over m'n leeftijd, maar ben er van overtuigd dat we echt heel goede en leuke ouders zijn.

Hier ligik 's nachts weleens wakker en dan hoor ik baby en vriend rustig slapen, dan denk ik echt wow, ik heb echt alles wat ik wil. O+ O+ dat is fijn aan in één kamer liggen.
pi_133874695
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef Olf het volgende:

Hier ligik 's nachts weleens wakker en dan hoor ik baby en vriend rustig slapen, dan denk ik echt wow, ik heb echt alles wat ik wil. O+ O+ dat is fijn aan in één kamer liggen.
O+ Dat heb ik ook vaak idd. Als Kleuter er smorgens bij kruipt en iedereen met iedereen ligt te knuffelen denk ik: Ik heb de hele wereld in dit bed gewoon. O+
pi_133874823
Oja, ik ben 29 trouwens, echt zo'n 'gemiddelde' leeftijd volgens mij. Niemand heeft gevraagd of het wel of niet gepland was, al had ik het misschien wel verwacht. Omdat we niet echt aan het plaatje voldoen van 'voorwaarde om een baby te krijgen', wat de meeste mensen hebben (studies af, vaste baan etc).

Olf en L-E O+

FR, je bent niet ontaard toch, als jullie dat fijner vinden, dan zou het gek zijn als je toch je baby in je bed neemt en je daar dan ongelukkiger bij voelt, maar het doet 'omdat het hoort'. Als je je gevoel volgt, dan komt het meestal wel op z'n pootjes terecht vind ik!
pi_133874874
Oh dat wilde ik nog zeggen ja. Niet ontaard hoor fr! Wij zijn gewoon een tikje apart. :P
pi_133875071
ik heb wel vanaf mijn 12e tot ik de deur uitging met een kat in bed geslapen :@ die lag ook echt onder het dekbed. en ook nu ligt er vaak als we er 's nachts uit zijn geweest voor sac 1,2 of 3 katten op bed.
pi_133875088
Zo zie je maar. Ik wil dus echt geen katten in/op bed. Mijn kinderen verharen een stuk minder. :D
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:06:11 #217
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133875180
Wij zijn 26 en 33 :) Mensen vondem het niet raar, al vonden ze mij wat jong. Ik vind het zelf een prima leeftijd :Y)

Hier slaapt T. sinds hij..4 weken is op zijn eigen kamer. We slapen er allemaal stukken beter door, al lag ik vannacht wel wakker doordat hij doorsliep :')
pi_133875186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:02 schreef L-E het volgende:
Zo zie je maar. Ik wil dus echt geen katten in/op bed. Mijn kinderen verharen een stuk minder. :D
is ook, boy werd heel ziek toen we hem net hadden en hij had hele hoge koorts. Hij kroop echt in mijn trainingsvest doen en is dat helaas ook 's nachts gaan doen. Ik heb heel vaak geprobeerd zijn luchtalarm te negeren en mijn deur dicht te houden maar na 2uur vonden mijn ouders het genoeg en deden toch mij deur open. waarop ik hem weer terug parkeerde bij hun maar dat wilde hij niet. zo is zorro die ik nu nog heb gewend dat er een deur open is. die heeft dan wel geen standje luchtalarm maar maakt mij wel wakker met zijn gekras en gemauw en ook ean dus.
pi_133875331
Kiind vind ik ook zo leuk! Staan zo veel leuke en interessante dinden en artikelen op!

Hier slapen de jongens ook in hun eigen kamers. De oudste heeft 6 weken bij ons geslapen, M bijna 5 maanden (en na 6 maanden hebben we de co-sleeper toch maar opgeruimd, weemoed :') )
Peuter wil echt niet slapen bij ons in bed, die is echt verknocht aan zijn eigen bed. Zelfs 's nachts, als hij wakker is geworden, wil hij graag dat wij weer weg gaan zodat hij weer lekker kan gaan slapen O+

Ik hoor nog heul niet bij de oudere garde, ik wordt morgen pas 32...
Eerste kind waren we allebei 28, bij de tweede 31.
En idd, wat Shandaly zegt, dat het af en toe nog zo raar voelt dat wij ouders zijn van 2 kinderen, een stationcar hebben en een huis met tuin... We gingen laatst proberen in te schatten hoe oud de 'jonge' ouders bij ons in de straat zijn. En dat vind ik zo moeilijk inschatten! Zo van, die hebben 2 kinderen, dus die zullen wel rond de 35. Uh, hallo, wij hebben zelf ook 2 kinderen en zijn net (nou ja, net...) dertigers.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_133875452
Btw, trilt jullie baby ook weleens met zijn lip? :?
pi_133875537
Over leeftijd gesproken: laatst kwamen in ons huis van die gastjes om de laptop van mijn man te kopen. Die jongens waren iets van 15/16. We vroegen hen stil te zijn in de gang omdat onze zoon al sliep.
Vraagt zo'n jongen:"Oh, moet hij morgen naar school?" En toen dacht ik nog:" Zo oud zijn wij niet dat wij al een schoolgaand kind hebben. ".
Euhm...zo oud zijn we wel. 28 en 30. :o Bizar, want tot een paar jaar geleden dacht ik dat nooit iemand van mij zou houden op die manier en bij mij wilde blijven. *;
pi_133875577
Check voor trillend lipje. De kinderarts vond het heel normaal in ieder geval.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:23:33 #223
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133875673
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef vencodark het volgende:
Btw, trilt jullie baby ook weleens met zijn lip? :?
Ja voordat ze gaat brullen.

f_r nu S. meer voeding krijgt geeft ze ook meer terug wel zielig maar ze heeft er geen last van volgens mij.
pi_133875802
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef Olf het volgende:
Hier nu 24 en 28. Aapie ik zou je niet onzeker laten maken puur om leeftijd, dat zou alleen maar een bevestiging zijn dat je jong bent, als je je daardoor van je stuk laat brengen. :)

heb je ook wel gelijk in, gelukkig zijn het ook niet onze naaste vrienden/kennissen die dit vragen/zeggen! mijn moeder was zelf 20 toen ze mijn zus kreeg.

Belle wij krijgen dus wel vaak de vraag of ze gepland was... en nee K was niet gepland, maar wel enorm welkom!

Tally wat gezellig beide kindjes bij julle in bed! Ik zou het zelf niet doen, word af en toe al gek van vriendlief die in het midden gaat liggen en ik op t randje balanseer hihi..

Venco. K trilt niet met haar lip maar kan wel heel goed pruilen!
pi_133876030
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:27 schreef aapieannie het volgende:

[..]

heb je ook wel gelijk in, gelukkig zijn het ook niet onze naaste vrienden/kennissen die dit vragen/zeggen! mijn moeder was zelf 20 toen ze mijn zus kreeg.

Belle wij krijgen dus wel vaak de vraag of ze gepland was... en nee K was niet gepland, maar wel enorm welkom!

Tally wat gezellig beide kindjes bij julle in bed! Ik zou het zelf niet doen, word af en toe al gek van vriendlief die in het midden gaat liggen en ik op t randje balanseer hihi..

Venco. K trilt niet met haar lip maar kan wel heel goed pruilen!
Raar eigenlijk dat mensen dat vragen, of een baby al dan niet gepland is. Brutaal eigenlijk.
Ligt er natuurlijk wie en hoe.

De pruilfase is A trouwens voorbij (gelukkig want daar kon ik ook slecht tegen).
pi_133876069
Gaat de pruilfase voorbij? :o Mijn Kleuter weet dat nog niet! :+
pi_133876088
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:38 schreef L-E het volgende:
Gaat de pruilfase voorbij? :o Mijn Kleuter weet dat nog niet! :+
Hij pruilt nooit meer! Komt vast wel weer terug. ;)
pi_133876187
Lees al een tijdje mee, nu ook maar eens meeschrijven.
Zoontje is vandaag precies 13 weken.

Hier slaapt hij vanaf dag 5 op ze eigen kamer in zijn ledikantje. Ik deed anders geen oog dicht. Ligt nog wel ingebakerd maar gelukkig gaat slapen in een slaapzak steeds beter.

Ik ben 27 en mijn man 33. Eerder was ik nog echt niet aan een kind toe. ML wilde wel al veel eerder.

Even kijken hoe ik een foto plaats, dan zal ik ff een foto spammen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:48:21 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133876320
Ok, ik _moet_ het gewoon vragen. Kind op de kamer en, nog dichtbijer, in je bed.. Dat is toch de kill voor je seksleven? :@ Hier is dat ook nog non-existent, doordat Noor bij ons nog op de kamer slaapt (maar nog meer door een nog steeds érg pijnlijk litteken :X ). Maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen om in haar bijzijn te seksen. Starende katten zijn al een drempel :').

Oh en ik ben 33 en lief 35.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133876389
Wij zijn schaamteloos en grenzeloos :P

Nee, echt geen last van een slapende baby tijdens seks hoor. We moeten wel iets minder lawaai maken, maar dat went snel. :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:58:17 #231
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_133876555
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik _moet_ het gewoon vragen. Kind op de kamer en, nog dichtbijer, in je bed.. Dat is toch de kill voor je seksleven? :@ Hier is dat ook nog non-existent, doordat Noor bij ons nog op de kamer slaapt (maar nog meer door een nog steeds érg pijnlijk litteken :X ). Maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen om in haar bijzijn te seksen. Starende katten zijn al een drempel :').

Hier al 3 jaar kind noodgedwongen bij ons op de kamer. Het kan heus :P En hoewel we niet heel veel meer kamers hebben zijn er nog andere ruimtes in het huis :P
En dat litteken, laat er eens naar kijken! Weet ik uit ervaring...
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:59:41 #232
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133876586
quote:

Lauren slaapt 's avonds op haar eigen kamer, komt bij ons na half 11. Toen ze echt alleen in ons bed wilde slapen gingen we gewoon op zoek naar andere plekken. En toen ze kleiner was werd ze er toch niet wakker van :P

Welkom bloem!
pi_133876590
quote:

Je kan ook ergens anders thuis sexen dan in bed 8-)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133876619
Ja gebruik je fantasie! *O*
pi_133876639
Ik vind het wel heel mooi hoor, dat ouders hun kind zo lang mogelijk bij zich op de kamer houden. Wij hebben het denk ik 2 maanden gedaan, toen had ik er wel moeite mee maar de testslaapjes wezen uit dat E. het niets voor vond stellen ;)

Wij zijn trouwens 25 en 27. Van niemand de vraag gehad of het gepland was, ook al zijn we jong. Denk dat iedereen het een logische stap vond, 10 jaar samen, getrouwd, huis gekocht --> baby :D

Ons bezoekje aan het cb was niet geheel zoals ik had verwacht. Ik had verwacht dat ze haar lijntje zou volgen of zelfs misschien iets omhoog ging maar niets is minder waar. Zowel haar lengte als haar gewicht als haar hoofdomtrek zijn in de curve afgenomen. Haar gewicht zit nu op -1.5 zeg maar al.
Advies was meer bijvoeding geven maar daar kan ik weinig mee. Kan moeilijk dwingen om te eten.
We mailen vandaag het ziekenhuis maar even, verwacht dat die iets nuttigere tips hebben.
Ik vond het zo'n tegenvaller, moest er zelfs even van huilen :'(
E.
pi_133876651
bloem welkom
aapie ook nog welkom
en volgens mij is er ook een papa bij sini.... ook welkom jullie wonen niet in nl toch?

Ik bonjour katten er ook uit. 1x niet gedaan en toen kregen we commentaar -O-
pi_133876685
spark :* dat is iets wat je niet wilde horen, eet ze wel iets van bijvoeding? dan kun je proberen dit met volle producten te geven.
pi_133876717
He Spark wat jammer, maar ze is sterk en klimt heus wel weer op! Goed dat je ook even contact opneemt met het zkh. Geef je nou nog bv? :@ Sorry ik weet het niet meer helemaal.

Ik vind F dus wel een turn-off maar we hebben weinig keus. Wij hebben verder alleen een toilet en badkamer, dus dat beperkt de mogelijkheden enigszins ;)
We hebben ook vier katten waarvan er altijd minimaal twee bij komen zitten, dat maakt me dan weer niks uit! (ze houden ook geen rekening met ons :'))
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:07:19 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133876734
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:01 schreef L-E het volgende:
Ja gebruik je fantasie! *O*
Nah, ik vind het bed toch gewoon wel erg praktisch :+. Maar goed, Noor gaat binnenkort naar haar eigen kamer en misschien moet ik idd maar eens naar dat litteken laten kijken. Douchen en *daar* wassen is al onplezierig zeg maar, laat staan meer :X. Ik dacht dat het door mijn langzame wondgenezing door de EDS kwam, maar dit is toch wel erg lang dan wellicht.. Meh.

En Spark, wat een domper -O-. Kan me de teleurstelling goed voorstellen.. Maar.. jullie waren toch ook een beetje zoekende met die laatste fles, ook door de regeltjes van het zkh? Misschien deze dan toch maar structureel gaan aanbieden? Ze heeft het blijkbaar wel nodig. Wat zijn haar stats nu?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133876755
Hahaha Suiker :D

Spark, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Een van de weinige dingen dat zo'n klein kindje moet doen is groeien, en als het dat niet doet, wat dan? Hoe is het afgelopen met die nachtvoeding, of was het de laatste voeding (even kwijt)?

Welkom bloem!
pi_133876784
Echt, MI van Suikertante & Suikeroom terwijl er twee katten hevig gefascineerd toe kijken en aantekeningen maken. _O-
pi_133876822
:6 }:|
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:11:37 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133876839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef L-E het volgende:
Echt, MI van Suikertante & Suikeroom terwijl er twee katten hevig gefascineerd toe kijken en aantekeningen maken. _O-
Jij ook al _O- :')

Zoiets

:')
pi_133877096
Geen borstvoeding nee. Na jullie tips zijn we inderdaad een extra nachtfles aan gaan bieden, dat scheelt echt. Zij een betere nacht en wij ook. Dan maar tegen alle adviezen in, ze heeft het echt nog nodig!
Ze woog net 6315 gram en 66 cm..
Ze eet ook niet eens slecht bijvoeding. Gisteren bijvoorbeeld 1/3 mango, denk ongeveer 80 gram witlof en aardappel, wat broodkorstjes en een maisboogje. Mede door de bijvoeding had ik verwacht dat ze ook wel was aangekomen, dat valt mooi tegen. Nu is ze ook ontzettend actief hoor, dat helpt vast ;)
Maar eens uitzoeken wat ik extra kan geven.

Ik zie de katten ook voor me suiker, gezellig! Hier begint de hond wel eens mijn voet te likken terwijl we bezig zijn.. Dan bonjouren we hem wel weg :D
E.
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:23:39 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133877199
Spark, ze eet VEEL meer bijvoeding dan Noor. Echt, die krijgt zo'n 4+ fruithap potje nog niet eens helemaal op en qua groentes is het echt hapjeswerk, stelt echt geen klap voor. Maar die is 66,5 cm, (dus de lengte vind ik niet zo gek eigenlijk), maar idd wel 1100 gram zwaarder. Maar ook veel minder actief, want als ik zie wat E. al doet... daar heeft madam nog geen weet van.

En nu tijdje die nachtfles erin houden, kijken of je er nog meer bijvoeding in krijgt en even wat vaker naar het weeguurtje om vinger aan de pols te houden?

Waar halen jullie die maisboogjes? Ik heb hier gekeken bij Jumbo en AH, maar ze hebben ze nergens -O-.
pi_133877308
Ja, de bijvoeding gaat ook goed. Daarom zou ik ook niet weten waar ik meer bijvoeding vandaan moet halen, hooguit door dingen toe te voegen als roomboter ofzo.. We gaan overdag toch maar weer proberen flessen om de 3 uur te geven, al wil ze daar eigenlijk niets van weten. Er zal toch op 1 of andere manier gewicht bij aan moeten.
Haar gewicht op zich ook niet verkeerd hoor, maar de curve begint van alles wat te zakken. Ze kan het hebben op zich, alleen haar gewicht niet echt.
E.
pi_133877330
Maisboogjes komen van de C1000 hier! E. Vindt ze overheerlijk. De hond niet :D
E.
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:29:22 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133877370
Ja ik hoor er meer goede verhalen over, vandaar dat ik ze ook eens graag zou proberen. Ook omdat de bijvoeding hier nog niet zo'n succes is. Maar we hebben hier geen c1000 meer en de andere supermarkten hebben ze dus vooralsnog niet.
pi_133877396
quote:

Je HOEFT het niet in bed te doen hé ;)
En Fee is er toch ook gekomen terwijl Zoë al in ons bed lag :P
pi_133877451
Xm, dan zou ik wel binnenkort naar je litteken laten kijken, na een half jaar lijkt me dat het wel beetje vooruit moet gaan? Voorals als er helemaal niets mogelijk is, poeh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')