Nee ze zijn echt onze vaste oppas inderdaad. Mijn vriend werkt onregelmatig dus die is ook wel eens thuis. En ik werk maar 3 dagen. Zij zouden dan oppassen op maandag en dinsdag. Mijn ouders passen op vrijdag op als dat nodig is.. Maar in het 'ergste geval' passen ze 2 dagen op.quote:Op maandag 2 december 2013 08:40 schreef mousemicky het volgende:
Sicarius, wat een mooi jongetje (en echt, dat vind ik niet vaak van een baby). Fijn dat jij een goede nacht hebt gehad, en ik hoop dat je vrouw nu wat uit kan rusten. Jullie hebben geen kraamhulp toch? Heb je wel andere hulp, of ben je zelf een tijdje vrij?
Danic, ik zou er ook klaar mee zijn hoor. Hier gelukkig goed luisterende ouders + schoonouders. Ik geloof dat ze me iets te goed kennen om dat niet te doen. Hopelijk valt er tot ze door te dringen. Zijn jullie afhankelijk van ze voor oppas, of zijn het alleen gezelligheidsbezoekjes?
Oooooh wat zijn ze toch leuheukquote:Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef Kyara het volgende:
Ja he
Hier nog een fotootje van ons Ikea avontuur (voor de mensen zonder fb)
[ link | afbeelding ]
De stats van vandaag! Heb t niet zo heel vaak bijgehouden, maar voor t idee:quote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef Omentielvo het volgende:
MM wat een stoere vent.
Heb jij ergens een schema, zodat we de stats kunnen zien? Die van mij zit ook op de -2 lijn (zowel gewicht als lengte)
18 december krijgt zij de 11 maanden prik.
Jij kan dus nog voor de feestdagen. Hier is de 11 maanden afspraak pas 9 januari.quote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef Omentielvo het volgende:
18 december krijgt zij de 11 maanden prik.
Ja. Ik zou een oproep krijgen en was echt bang dat ze me 23 december zouden oproepen ofzo. Maar 18 december is een prima datum vind ik.quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jij kan dus nog voor de feestdagen. Hier is de 11 maanden afspraak pas 9 januari.
Hier ook 9 januari! Boks!quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jij kan dus nog voor de feestdagen. Hier is de 11 maanden afspraak pas 9 januari.
Oh, echt nog een ukjequote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd naar haar stats hoor. Volgens mij is ze nog net geen 7 kilo en iets kleiner dan 67 cm. De prikjes ben ik nog aan het ontkennen
Ja we moesten eigenlijk 2 weken geleden maar toen had ze dus ook opeens een dag koorts, en 9 januari was de eerstvolgende optie. Inderdaad met een dreumes naar de 11 maandenafspraak danquote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef Kyara het volgende:
Laatste maand als baby!
Venco, ik ben eerlijk gezegd ook blij dat ik al ervaring heb met een baby. Dat het niet mijn 1e kinderen zijn.
Olf, maar toch niet voor de 11 maanden? Dan is jouw meisje toch al dreumes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |