Hij pruilt nooit meer! Komt vast wel weer terug.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:38 schreef L-E het volgende:
Gaat de pruilfase voorbij?Mijn Kleuter weet dat nog niet!
Hier al 3 jaar kind noodgedwongen bij ons op de kamer. Het kan heusquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik _moet_ het gewoon vragen. Kind op de kamer en, nog dichtbijer, in je bed.. Dat is toch de kill voor je seksleven?Hier is dat ook nog non-existent, doordat Noor bij ons nog op de kamer slaapt (maar nog meer door een nog steeds érg pijnlijk litteken
). Maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen om in haar bijzijn te seksen. Starende katten zijn al een drempel
.
Oh en ik ben 33 en lief 35.
Lauren slaapt 's avonds op haar eigen kamer, komt bij ons na half 11. Toen ze echt alleen in ons bed wilde slapen gingen we gewoon op zoek naar andere plekken. En toen ze kleiner was werd ze er toch niet wakker vanquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik _moet_ het gewoon vragen. Kind op de kamer en, nog dichtbijer, in je bed.. Dat is toch de kill voor je seksleven?Hier is dat ook nog non-existent, doordat Noor bij ons nog op de kamer slaapt (maar nog meer door een nog steeds érg pijnlijk litteken
). Maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen om in haar bijzijn te seksen. Starende katten zijn al een drempel
.
Je kan ook ergens anders thuis sexen dan in bedquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Nah, ik vind het bed toch gewoon wel erg praktischquote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef L-E het volgende:
Echt, MI van Suikertante & Suikeroom terwijl er twee katten hevig gefascineerd toe kijken en aantekeningen maken.
Je HOEFT het niet in bed te doen héquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |