abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133815575
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133815596
Whoohooo Mijn eerste babytopic :D
  zondag 1 december 2013 @ 19:36:55 #3
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133815689
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:34 schreef Hilzillah het volgende:
Whoohooo Mijn eerste babytopic :D
Ben ik weer te laat :( ;)
pi_133815910
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:36 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ben ik weer te laat :( ;)
En ik, heel het weekeind te druk met klusjes post 1 ding en gelijk het laatste ;)
pi_133817601
Even bijlezen hoor....

Suiker, je hebt helemaal gelijk :*

Nog even terugkomend op het hele slaapverhaal en omgeving. Het is ook heel irritant als men je de indruk geeft dat er iets mis is omdat je kinderen nog niet doorslapen. Zeker als je door slaapgebrek zelf ook niet lekker meer kan nadenken. In ons geval hebben wij ook nog het referentiekader van M dus dan valt het ook weer tegen. Maar ik de mensen die zich er mee "bemoeien", hebben vooral het beste met ons voor. Die zien ons met wallen en moe en horen verhalen over gebroken nachten en willen dan graag oplossingen bieden, juist omdat ze met ons begaan zijn en ons onze nachtrust gunnen. Dat wij (en vooral ik) daar niks aan wil doen is dan onze zaak. (men wil maar dat wij naar het cb gaan om het te bespreken maar ik heb de indruk dat het cb daarin vooral van de laat maar huilen en geef geen eten methode is en daar sta ik niet achter).

Wat een leuke foto's Bubseltje! O+ Paars staat haar trouwens erg goed!

Spirit, beterschap! Maar als je morgen nog niet beter bent kun je beter nog een dagje thuis blijven. Goed uitzieken anders ben je verder van huis. Vraag maar aan Omen. Sterkte :*

quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef Gulara het volgende:
En zijn jullie baby's ook van die flirts? Hier wil meneer bij iedereen op schoot/ de arm. Vrouwen krijgen kusjes met open mond. Wanneer iemand niet naar hem kijkt gaat ie heel overdreven lachen of hoesten. En van de week had ie zelfs een serveerster te pakken! Het arme meisje moest zich echt losrukken uit zijn greep terwijl hij haar glimlachend aanstaarde.
Ik wilde hier al een hele post aan wijden maar toen zag ik de disclaimer.Vooruit dan maar weer....

Olf, wat sneu! Hopelijk reageert ze goed op de AB en knapt ze snel weer op. Zal wel even schrikken zijn geweest.

Mijn dametjes flirten niet. Die kijken een beetje weemoedig en als ze zouden kunnen zouden ze allebei 1 wenkbrauw optrekken (tegelijkertijd natuurlijk). Maar die zijn ook redelijk verwaand geworden door alle aandacht. Hoewel het ook wel heel sneu is want als ik met 1 op stap ga dan is het toch een stuk minder. En dat kan hard aankomen bij die tere babyzieltjes. Echt, mensen weten niet wat ze kunnen aanrichten.

Wat een rare bejaarde Belle, klinkt wel alsof er een steekje los bij zit. Wat een mooi jurkje trouwens O+ En het lijkt me heel raar. Wel fijn dat je nu Nin hebt op die datum of niet? Of is dat weer een van die domme opmerkingen die mensen kunnen maken die er geen verstand van hebben ;)

XM, al je vragen over hoe fv te bereiden zijn al beantwoord. Nog even een :* voor het afscheid van de bv. Maar ik vind het echt top dat je het zo lang hebt vol gehouden. :Y

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef Olf het volgende:
Serieus een van de redenen dat ik nog de borst geef (behalve al m'n idealen natuurlijk ) is dat flesvoeding zo moeilijk is, met afwas en magnetrons/water koken en schepjes. Maar dat vinden de flessenmoeders vast ook andersom.
Ik heb echt zo'n gruwelijke rothekel gekregen aan het afwassen van die flesjes. Echt slaat nergens op maar ik vind het zo irritant.... En ik moet er niet aan denken om 's nachts steeds met flesjes te moeten klooien :X en M heeft ook gewoon een jaar fv gehad dus het slaat echt nergens op

Welkom Sicarius! Jullie wonen niet in NL als ik het me goed herinner? Want er is best snel tot een ks besloten als ik dat zo lees. Hoop dat de bv snel beter gaat. Waarom mag hij niet meteen bij jullie? Is dat gebruikelijk of is er iets niet helemaal goed?

Cwen, of D de hongerige van de 2 is of meer mama nodig heeft weet ik niet. Ik denk wel dat ze wat gefrustreerder is dan J. Ze wil zo graag vooruit maar dat lukt dus niet. Ik hoop echt dat als zij ook kan tijgeren/kruipen de rust wat meer terugkeert.

Oh en wat betreft dat lijken op. Ik vind het ook heel irritant dat mijn schoonfamilie M zo op mijn schoonzus vinden lijken. Mijn familie vindt hem juist heel erg op mij lijken. Je wil het toch graag eigen houden he. Wel stom van die trouwfoto. Net alsof jij en Ellie er niet bij horen :{

Loj, wel stoer dat ze gewoon ging voeden :D

En *O* voor Hillzillah's 1e babytopic ;)

Is er nou echt sinds het begin van mijn post niks meer bijgekomen? :o Waar is iedereen?

Hier trouwens wel een lekker dagje. Ik ben met M naar mijn moeder geweest en we zijn daar naar een speeltuin geweest. Het klinkt misschien niet zo heel aardig maar ik vond het best fijn om eventjes bij de meisjes weg te zijn na al dat geplak in de nachten. En lekker met M te klooien en te spelen. Frisse buitenlucht deed het ook goed.

Nu toch nog eea opruimen want de hulp komt morgen en anders kan ze niet schoonmaken dus moet nog wel aan de bak. Maar hopelijk kan ik op tijd naar bed want het wordt een drukke (maar leuke) week. Nog wel die sollicitaties schrijven want anders vind ik natuurlijk nooit een baan (dat is het lastige want overdag met kinderen om me heen schrijft het ook niet echt lekker).
  zondag 1 december 2013 @ 20:32:19 #6
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133818243
Kyara, ik denk dat iedereen uitgeput op de bank ligt van een lange dag met baby ;). Fijn dat je een leuke dag hebt gehad met M. Lekker even buiten spelen, is ook goed voor mama's! Sollicitatiebrieven schrijven is niet leuk... In welke sector zoek je een baan?

Flesjes afwassen heb ik nooit gedaan midden in de nacht, we hebben er gewoon belachelijk veel gekocht, zodat we een dag vooruit konden zonder afwassen ;( .

Hier is trouwens sinds 2 weken weer 1 nachtvoeding terug. Is ff wennen, maar verder slaapt J. goed, dus we klagen niet. Krijg de doorslaapvraag niet zo vaak hier, een paar keer van collega's, maar had er niet zon moeite mee, want hij slaapt idd best goed (kan me voorstellen dat t anders is als baby niet goed slaapt).
  zondag 1 december 2013 @ 20:42:08 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133818708
Even eruit, change of scenery is vaak wel lekker Kyara :Y.

Flesjes afwassen, tja... Een half jaar fulltime kolven maakt je daar wel immuun voor :+. Hoevaak die medela flesjes wel niet in sop en sterilisator zijn gegaan.. Ontelbaar!

Niemand ervaring met overstrekken? ;( misschien is het een fase, maar ik weet het niet. Ze gaat nu ineens ook 'zwemmen' op haar buik ipv oprichten. Niet continu, maar wel regelmatig.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133818782
Kan iemand het autostoelen topic uppen? Krijg hem niet gevonde
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_133818827
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

Flesjes afwassen, tja... Een half jaar fulltime kolven maakt je daar wel immuun voor :+. Hoevaak die medela flesjes wel niet in sop en sterilisator zijn gegaan.. Ontelbaar!

Niemand ervaring met overstrekken? ;( misschien is het een fase, maar ik weet het niet. Ze gaat nu ineens ook 'zwemmen' op haar buik ipv oprichten. Niet continu, maar wel regelmatig.
Hoe oud is ze? Lisa overstrekte veel en nog steeds als er iets niet lekker gaat, pijn moe,boos
  zondag 1 december 2013 @ 20:45:27 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133818881
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Hoe oud is ze? Lisa overstrekte veel en nog steeds als er iets niet lekker gaat, pijn moe,boos
6 maand. Ze heeft het echt nooit gedaan en begint er nu ineens mee sinds kort.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 1 december 2013 @ 20:46:22 #11
381212 Gulara
From the future
pi_133818933
Belle, dat jurkje! O+
En die bejaarde! :o In een rolstoel zeg je? Ik had terug gedreigd zijn banden leeg te steken. Want: jeugd van tegenwoordig. :7

En hier ook haat aan flesjes en kolf. En dat hele stoppen met bv is een precaire situatie. Ik denk dat het hormonaal is of. Ik vind het idee alleen al best stom. En dan denk ik aan Suiker en F. die kei tof zijn samen en dan gaat het al beter. :s)
Ik neem vaak even bewust afstand van gekke hormonale dingen. :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 december 2013 @ 20:46:29 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_133818935
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef Sam1993 het volgende:
Kan iemand het autostoelen topic uppen? Krijg hem niet gevonde
OUD / Autostoeltjes 5
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_133819066
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kan ze niet gewoon pijn hebben? Krampen ofzo?

Dankje ynske
  zondag 1 december 2013 @ 20:55:02 #14
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133819394
Gulara, J. en ik zijn ook heel tof samen hoor ;).

Stoppen met bv was een moeilijk beslissing, maar wel de beste die ik in het afgelopen jaar genomen heb. J. vindt me nog steeds lief hoor, en we knuffelen gewoon extra tijdens de avond, nacht en ochtendfles ;)
pi_133819429
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat zwemmen klinkt als een voorstadium van tijgeren, kan dat het het niet zijn?
Op de rug overstrekken doet F alleen als hij moet boeren of iets wil pakken wat heeeel ver weg ligt ;)
Ik zou me er niet direct veel zorgen over maken, tenzij ze nog meer signalen geeft zoals niet eten, huilen, "opkrullen" van kramp oid.

Kyara, wat een monsterpost :o

Oh en Gulara O+
pi_133820113
Stomme vraag... Maar wat is overstrekken nou precies? :@
pi_133820236
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef Hilzillah het volgende:
Stomme vraag... Maar wat is overstrekken nou precies? :@
Stijf als een plank worden ze dan. Beentje stijf houden. Hoofd naar achtergooien.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133820567
quote:
Niemand ervaring met overstrekken? misschien is het een fase, maar ik weet het niet. Ze gaat nu ineens ook 'zwemmen' op haar buik ipv oprichten. Niet continu, maar wel regelmatig.
Ja, ervaring mee. Tip van de fysio hier was om als je haar vasthoudt, haar rug ietwat gebold houden zodat ze niet kan overstrekken. En het zwemmen doet D hier ook. Overenthousiast noemde de fysio het en in het enthousiasme gaat ze weer veel te veel spieren aanspannen. Dus zwemmen maar ook overstrekken. Niet heel handig als je wil gaan kruipen/tijgeren maar het komt vanzelf goed. M deed het geloof ik ook. Het kan alleen zorgen voor wat extra frustratie, dat is wel sneu.
pi_133820666
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 20:46 schreef Gulara het volgende:
En hier ook haat aan flesjes en kolf. En dat hele stoppen met bv is een precaire situatie. Ik denk dat het hormonaal is of. Ik vind het idee alleen al best stom. En dan denk ik aan Suiker en F. die kei tof zijn samen en dan gaat het al beter.
En aan M. M kreeg ook fv. En die is ook leuk toch?
pi_133820717
quote:

Jahoor, voldoende herkenning, maar ik herken altijd alles wat je zegt en ik wil niet mutserig overkomen :@

Overstekken heeft Isa een paar weken gedaan en daarna was het ineens weer weg. Geen idee wat het is geweest. J van L0t deed het ook veel, rond dezelfde tijd.

En zwemmen :D geniale omschrijving!! WAAROM doen kinderen dat?! Maar het ziet er zo schattig uit O+ O+
Sarcasme. Herken het.
  zondag 1 december 2013 @ 21:21:56 #21
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133820868
Hier ook een ex-zwemmert. Geen idee meer hoe lang het heeft geduurd, nu doet ie t niet meer.
pi_133821346
F zwemt nog steeds, maar nu komt hij dan ook vooruit, volgens mij is het echt droogtijgeren! Een soort babyklunen O+
  zondag 1 december 2013 @ 21:30:14 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133821365
Ah, kijk, blij met de herkenning! Ik kijk het nog even aan. Thnx ladies O+
pi_133821679
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Stijf als een plank worden ze dan. Beentje stijf houden. Hoofd naar achtergooien.
Oh okay... Dat heb ik Senn volgens mij nog nooit zien doen, vandaar.
pi_133822764
Gulara leuke vraag. Riley is echt gek op mannen vooral. Die vindt ze geloof ik standaard leuk. :D

Olf ik was ook vergeten te reageren op je zieke meisje. Sorry
Wat naar dat ze een infectie heeft. Hopelijk helpt de antibiotica goed en is ze gauw weer opgeknapt. Beterschap :*

Belle wat een verhaal. Jeutje. En dat soort mannetjes klagen meestal het hardst over de jeugd van tegenwoordig
En wat ben je creatief. Echt geweldig leuk gemaakt O+
Ik wist niet dat jij een miskraam had gehad, maar zeker een raar idee zeg. :*

XM gezellig dat je Engelse vrienden over de vloer hebt.
Ik voel altijd aan het flesje of het goed is. Pols heb ik niet meer nodig daarvoor
En ik heb ongeveer 14 weken bv gegeven en heb ook gehuild toen het stopte. Riley kreeg toen ook al een tijdje zowel kv als bv. Die combinatie is voor mij trouwens de beste keus geweest. Na die tijd werd Riley vrolijker en ik zekerder.
Olf ik vind zowel bv als kv niet echt moeilijk. :@ Bv werd ik alleen onzeker van, omdat Riley de eerste keer afgevallen was.

Welkom Sicarius

Cwen ik vind het al naar om te lezen. Dus wat je schoonmoeder zegt en die actie met de bruiloft :*

Kyara wat een megapost.
Fijn even een dagje buitenlucht. Voor M. ook heel gezellig om 100% aandacht te hebben
En succes met sollicitatiebrieven schrijven

quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 20:46 schreef Gulara het volgende:

En hier ook haat aan flesjes en kolf. En dat hele stoppen met bv is een precaire situatie. Ik denk dat het hormonaal is of. Ik vind het idee alleen al best stom. En dan denk ik aan Suiker en F. die kei tof zijn samen en dan gaat het al beter. :s)
Ik neem vaak even bewust afstand van gekke hormonale dingen. :P
Zo. Ik geef ook kv. Ben ik niet eens keitof :'(
Daar gaat mijn geloof dat ik absoluut awesome ben. En dan moet ik Riley en mijn hondje ook vertellen dat ik niet awesome ben -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')