Even bijlezen hoor....
Suiker, je hebt helemaal gelijk

Nog even terugkomend op het hele slaapverhaal en omgeving. Het is ook heel irritant als men je de indruk geeft dat er iets mis is omdat je kinderen nog niet doorslapen. Zeker als je door slaapgebrek zelf ook niet lekker meer kan nadenken. In ons geval hebben wij ook nog het referentiekader van M dus dan valt het ook weer tegen. Maar ik de mensen die zich er mee "bemoeien", hebben vooral het beste met ons voor. Die zien ons met wallen en moe en horen verhalen over gebroken nachten en willen dan graag oplossingen bieden, juist omdat ze met ons begaan zijn en ons onze nachtrust gunnen. Dat wij (en vooral ik) daar niks aan wil doen is dan onze zaak. (men wil maar dat wij naar het cb gaan om het te bespreken maar ik heb de indruk dat het cb daarin vooral van de laat maar huilen en geef geen eten methode is en daar sta ik niet achter).
Wat een leuke foto's Bubseltje!

Paars staat haar trouwens erg goed!
Spirit, beterschap! Maar als je morgen nog niet beter bent kun je beter nog een dagje thuis blijven. Goed uitzieken anders ben je verder van huis. Vraag maar aan Omen. Sterkte

quote:
Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef Gulara het volgende:En zijn jullie baby's ook van die flirts? Hier wil meneer bij iedereen op schoot/ de arm. Vrouwen krijgen kusjes met open mond. Wanneer iemand niet naar hem kijkt gaat ie heel overdreven lachen of hoesten. En van de week had ie zelfs een serveerster te pakken! Het arme meisje moest zich echt losrukken uit zijn greep terwijl hij haar glimlachend aanstaarde.
Ik wilde hier al een hele post aan wijden maar toen zag ik de disclaimer.Vooruit dan maar weer....
Olf, wat sneu! Hopelijk reageert ze goed op de AB en knapt ze snel weer op. Zal wel even schrikken zijn geweest.
Mijn dametjes flirten niet. Die kijken een beetje weemoedig en als ze zouden kunnen zouden ze allebei 1 wenkbrauw optrekken (tegelijkertijd natuurlijk). Maar die zijn ook redelijk verwaand geworden door alle aandacht. Hoewel het ook wel heel sneu is want als ik met 1 op stap ga dan is het toch een stuk minder. En dat kan hard aankomen bij die tere babyzieltjes. Echt, mensen weten niet wat ze kunnen aanrichten.
Wat een rare bejaarde Belle, klinkt wel alsof er een steekje los bij zit. Wat een mooi jurkje trouwens

En het lijkt me heel raar. Wel fijn dat je nu Nin hebt op die datum of niet? Of is dat weer een van die domme opmerkingen die mensen kunnen maken die er geen verstand van hebben

XM, al je vragen over hoe fv te bereiden zijn al beantwoord. Nog even een

voor het afscheid van de bv. Maar ik vind het echt top dat je het zo lang hebt vol gehouden.

quote:
Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef Olf het volgende:Serieus een van de redenen dat ik nog de borst geef (behalve al m'n idealen natuurlijk ) is dat flesvoeding zo moeilijk is, met afwas en magnetrons/water koken en schepjes. Maar dat vinden de flessenmoeders vast ook andersom.
Ik heb echt zo'n gruwelijke rothekel gekregen aan het afwassen van die flesjes. Echt slaat nergens op maar ik vind het zo irritant.... En ik moet er niet aan denken om 's nachts steeds met flesjes te moeten klooien
en M heeft ook gewoon een jaar fv gehad dus het slaat echt nergens opWelkom Sicarius! Jullie wonen niet in NL als ik het me goed herinner? Want er is best snel tot een ks besloten als ik dat zo lees. Hoop dat de bv snel beter gaat. Waarom mag hij niet meteen bij jullie? Is dat gebruikelijk of is er iets niet helemaal goed?
Cwen, of D de hongerige van de 2 is of meer mama nodig heeft weet ik niet. Ik denk wel dat ze wat gefrustreerder is dan J. Ze wil zo graag vooruit maar dat lukt dus niet. Ik hoop echt dat als zij ook kan tijgeren/kruipen de rust wat meer terugkeert.
Oh en wat betreft dat lijken op. Ik vind het ook heel irritant dat mijn schoonfamilie M zo op mijn schoonzus vinden lijken. Mijn familie vindt hem juist heel erg op mij lijken. Je wil het toch graag eigen houden he. Wel stom van die trouwfoto. Net alsof jij en Ellie er niet bij horen

Loj, wel stoer dat ze gewoon ging voeden

En

voor Hillzillah's 1e babytopic
Is er nou echt sinds het begin van mijn post niks meer bijgekomen?

Waar is iedereen?
Hier trouwens wel een lekker dagje. Ik ben met M naar mijn moeder geweest en we zijn daar naar een speeltuin geweest. Het klinkt misschien niet zo heel aardig maar ik vond het best fijn om eventjes bij de meisjes weg te zijn na al dat geplak in de nachten. En lekker met M te klooien en te spelen. Frisse buitenlucht deed het ook goed.
Nu toch nog eea opruimen want de hulp komt morgen en anders kan ze niet schoonmaken dus moet nog wel aan de bak. Maar hopelijk kan ik op tijd naar bed want het wordt een drukke (maar leuke) week. Nog wel die sollicitaties schrijven want anders vind ik natuurlijk nooit een baan (dat is het lastige want overdag met kinderen om me heen schrijft het ook niet echt lekker).